9 ja 10v yksin yöksi kotiin
En saa lapsia mihinkään hoitoon ja ainut mahdollisuus itsellä lähteä viettämään iltaa.. Onko paha jos jäävät ilta 7 aamuyöhön saakka yksin?
Kommentit (32)
Ymmärrän kyllä Ap tilanteesi. Itse olen ollut iltayöstä pois siten että lapsen kavereita on tullut yökylään niin on ollut enemmän porukkaa turvana. Ovat sitten katsoneet leffaa, leikkineet ja menneet nukkumaan. Itse tullut myöhemmin kotiin. Olen myös vuorotyössä joten joutuneet kuitenkin menemään itse nukkumaan kun olen tullut iltavuorosta myöhään.
Ei saa jättää kahdestaan .varsinkin kun lähdet viihteelle, ja kännissä tulet kotiin. Onko tarkoitus tuoda mies vielä nussimaan?
Voi jättää, mekin ollaan jätetty.
Hmm.. Lapset yökylään jollekin kaverille? Otat sitten itse kaverit yökylään toisen kerran..
Ei ollu tarkoitus vetää perseitä olalle muutenkaan kun huomenna täytyy olla toimintakunnossa. . Myönnetään, kyllä tarkoitus oli päästä pantavaksi pitkästä aikaa mutta eipä se kolme viikkoa enää pahalta tunnu tässä vaiheessa toki aina ois ollu kivempi jo tänään saada kunnon kyydit;) Huom! En ois tuonut kotiin ketään:D joo ja en varmaan olisi miettinyt tätä lasten yksin jättämistä jos olisi ollut minkäänlainen mahdollisuus saada hoitaja tai heidät hoitoon.. ei oo kavereita tai ketään joka nyt vois ottaa..
Huono. Ei jatkoon. Ja ei, et voi jättää.
Lisään vielä että päiviä ovat tottuneet olemaan yksin työn takia.. ja meillä pari koiraa turvana:)
En todellakaan jättäisi lapsia kahdestaan
Voi voi .tekisin susta ilmoitus jos tuntisin sua tollo.älä tee lapsia jos bailaaminen on tärkeämpi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:06"]Lisään vielä että päiviä ovat tottuneet olemaan yksin työn takia.. ja meillä pari koiraa turvana:)
[/quote]Ei siltikään.
Elämä on.. T. Ap