Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin kampaajaksi

Vierailija
02.08.2024 |

Ottaisitteko kohteliaisuutena tuollaisen? En ehtinyt juuri mitään jutella, joten käsitys oli syntynyt ulkoisesta olemuksestani.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies- vai naisoletettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kohteliaisuutena :D

Vierailija
4/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, se ei ollut kehu. Sinä olet vähän kanamainen ja bimbo.

Jos olet mies, se ei ollut kehu. Sinä vaikutat b-rapun talkkarilta.

Vierailija
5/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalien tuoksu? Värjätyt hiukset ja aavistus useista käsittelyistä?

Vierailija
6/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu vaatekaupassa myyjäksi ja vaadittu tuomaan vaatteita tai kysytty jotain onko lisää kokoja. En tiedä mikä musta tekee aina myyjän oloisen kun kiertelen etsimässä itselleni vaatteita, käsivarrella löytämiäni vaihtoehtoja ja onhan mulla laukkukin olalla. 

Vierailija
7/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä kouvolatukka

Vierailija
8/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on luultu kampaajaksi. Puhelimessa joku mies jankkasi ja jankkasi hiustenleikkausaikaa, vaikka kuinka sanoin että hänellä on väärä numero. 

Vierailija
9/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on luultu vaatekaupassa myyjäksi ja vaadittu tuomaan vaatteita tai kysytty jotain onko lisää kokoja. En tiedä mikä musta tekee aina myyjän oloisen kun kiertelen etsimässä itselleni vaatteita, käsivarrella löytämiäni vaihtoehtoja ja onhan mulla laukkukin olalla. 

Käsivarrella.

Vierailija
10/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinkertaisia ihmiset voivat olla? On loukkaavaa tehdä virhearvio toisesta vain näkemän perusteella. Seuratkaa paremmin jotain ihmistä niin näette kyllä että onko asiakas vai ammatissaan työskentelevä ihminen. 

Vierailija
11/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina sanotaan että näytän sairaanhoitajalta. Ilmeisesti näytän empaattiselta, tavalliselta ja ei korkeasti koulutetulta. En ole kehuna tuota pitänyt 

Vierailija
12/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka hyvin?

Vierailija
13/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinun luultiin Sanna Marin mies ystäväksi

Vierailija
14/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinulla oli kampa tai hiusharja rintataskussa näkyvillä tai jokin kampaamo merkin logo näkyvillä .

Minuakin nimitettiin kerran jeesukseksi .

Vierailija
15/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aina sanotaan että näytän sairaanhoitajalta. Ilmeisesti näytän empaattiselta, tavalliselta ja ei korkeasti koulutetulta. En ole kehuna tuota pitänyt 

Mua myöskin yksi naapuri luuli sairaanhoitajaksi. Oltiin asuttu kauan samassa rapussa seinänaapureina. Kysyi sitten kerran, hämmennyin kun oli niin odottamaton oletus. En siis ole, äitini kyllä on, oisko jotain tarttunut hänestä.

Vierailija
16/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mulla oli ihan normivaatteet, musta tiukka paita ja farkut, pitkät saappaat, pitkät ja paksut vaaleat hiukset, ei tuolloin kiharoilla edes. 

Mietin vain miltä kampaaja sitten näyttää, mielestäni heitä on monenlaisia. Epäammattimaista joka tapauksessa, kyseessä oli vakuutusmyyjä. Ei tullut kauppoja😅

Vierailija
17/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies- vai naisoletettu?

Nainen.

Vierailija
18/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, se ei ollut kehu. Sinä olet vähän kanamainen ja bimbo.

Jos olet mies, se ei ollut kehu. Sinä vaikutat b-rapun talkkarilta.

En itse pidä kampaajia kanamaisina ja bimboina. Mutta mitä ilmeisimmin olin päivänselvä kampaaja tuon ihmisen silmin. Ehkei kuitenkaan tee vastaavanlaista virhettä enää toiste😅

Vierailija
19/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertaisia ihmiset voivat olla? On loukkaavaa tehdä virhearvio toisesta vain näkemän perusteella. Seuratkaa paremmin jotain ihmistä niin näette kyllä että onko asiakas vai ammatissaan työskentelevä ihminen. 

Kyllä, todella tyoerää. 

Vierailija
20/21 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla nuorempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän