Katsoin afrikkalaista miestä silmiin ja hymyilin, hän sanoi
"Hyvää kesää sinulle!"
Tapahtui lidlin pihalla keskisuuressa kaupungissa. Samassa kaupungissa oli k-ryhmän kaupan kassalla huivipäinen tummaihoinen nainen.
ei ne sitten millään sopeudu?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:49"]
Porrashuoneen siivoaja toivotti minut tervetulleksi takaisin töihin. Se aikoo varmasti raiskata mut?
[/quote]
No ei ainakaan olis ensimmäinen kerta, onhan noita tapahtunut. Tiedätkö, että harva raiskauksen uhri on odottanut rikoksen tapahtuvan juuri omalle kohdalleen. Sinuna en ilkkuisi
Kysymys herää että miksi ylipäätään hymyilit hänelle?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:30"]
Kysymys herää että miksi ylipäätään hymyilit hänelle?
[/quote]
Miksi alapeukut? Tää on ihan validi kysymys. Muslimeille silmiinkatsominen ja hymy = kutsu sänkyyn.
[/quote]
Tämä olisi pitänyt tietää jo kaksikymmentävuotta sitten, hymyilin ja katsoin muslimia silmiin. En tainnut kelvata tai jotain, kun mitään ei tapahtunut.
Ai ei edes raiskannut sua tuon seurauksena? Nyt on palstapersut ihmeissään!
Mulle sano, että kiva kameli. En edes hymyillyt. Ennen tai jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:25"]Mua ei ainakaan yhtään häiritse, jos mulle toivotetaan hyvää päivää tai hyvää kesää... Tiesittekö, että yhdysvaltalaisetkin ihmettelevät, että suomalaiset on outoa kansaa kun eivät tervehdi.
[/quote]
Ketä kiinnostaa? Siinähän ihmettelevät
Niin miksi sä katoit ja hymyilit? Oletko itsekään suomalainen? Teetkö sä samoin alkuasukkaille?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:26"]
Olin kerran ulkoiluttamassa yöllä koiriani. Musta mies, ilmeisesti hakattu tuli vastaan ja koirat innokkaina heiluttivat häntää ja menivät iloisesti tyypin luo. Pyytelin anteeksi kun koirat olivat niin innokkaita. Mies sanoi, että ihanaa kun edes jotkut on hänelle ystävällisiä, tarkoitti koiria.
[/quote]
Soititko sille apua?
niin kaikkohan ne on just tollasia, lutusia
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:42"]Mistä tiedät, että oli afrikkalainen? Tarkoitatko, että oli tummaihoinen?
[/quote]
oli tosi tummaihoinen ja päällä oli afrikkalainen paita ja sellanen perinnehattu. Ihan oikeasti :D
[/quote]
Ihan niinkuin minäkin muutun venäläismieheksi, kun otan man-pursen kantoon.