Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en pysty tänäänkään menemään kauppaan

Vierailija
05.08.2015 |

Tänään olisi pitänyt käydä kaupoilla. Mutta ei onnistu, koska koskin vuotaneeseen paristoon. Tälläistä tää teidän kahdehtima sairauseläkeläisen elämä.

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jammu oli skitsofreenikko, sekaisin kuin seinäkello. Lapsena pahoin kaltoin kohdeltu, tuskin se valitsi itse skitsofreniaa tai paskaa lapsuutta.

Vierailija
262/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"] Vaikka Jammun ylläpito olisi kuinka kallista, kansalaisiaan tappavan valtion imagohaitta kansalaisten keskuudessa tulee paljon, paljon kalliimmaksi. [/quote] tosissasi väität että sinua olisi haitannut tämän äijän kuolemantuomio???? [/quote] Ei henkilökohtaisesti, mutta yhteiskuntarauhan kannalta kyllä. Kuinka hyvin mielestäsi tämä tappamisidea on palvellut esim. Jenkkilässä. Vankeinhoitokulut on nyt tähtitieteellisissä lukemissa.

[/quote]

kukaan ei halua tänne samaa tilannetta mitä jenkkilässä. mutta tiettyjen rikollisten tekohengittäminen meidän verorahoilla voi ainakin uhreista ja heidän omaisistaan tuntua epäoikeudenmukaiselta... kaikkihan sen tietävät että suomen vankilat ovat nimenomaan vankeinHOITOlaitoksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"]Ap., oletko käynyt neurologin vastaanotolla keskustelemassa hoitokeinoista? Kuten tiedät on olemassa lääkkeiden ja terapian lisäksi muukin hoitokeino, ainakin sen kokeilu kannattaa jos kontraindikaatioita ei ole
[/quote]
Nostan tätä ja odottelen aloittajan kommenttia

Vierailija
264/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"] Vaikka Jammun ylläpito olisi kuinka kallista, kansalaisiaan tappavan valtion imagohaitta kansalaisten keskuudessa tulee paljon, paljon kalliimmaksi. [/quote] tosissasi väität että sinua olisi haitannut tämän äijän kuolemantuomio???? [/quote] Ei henkilökohtaisesti, mutta yhteiskuntarauhan kannalta kyllä. Kuinka hyvin mielestäsi tämä tappamisidea on palvellut esim. Jenkkilässä. Vankeinhoitokulut on nyt tähtitieteellisissä lukemissa.

[/quote]

kukaan ei halua tänne samaa tilannetta mitä jenkkilässä. mutta tiettyjen rikollisten tekohengittäminen meidän verorahoilla voi ainakin uhreista ja heidän omaisistaan tuntua epäoikeudenmukaiselta... kaikkihan sen tietävät että suomen vankilat ovat nimenomaan vankeinHOITOlaitoksia
[/quote]
Ja ihmisten tappaminen tuntuu tapettavan vanhemmista, sisaruksista ja sukulaisista traumatisoivalta ja pahalta vaikka sukulainen olisi kuinka kauheita asioita tehnyt. Kansalaisiaan tappava valtio menettää kansalaistensa kunnioituksen pohjimmiltaan, kuten isä joka opettaa lapsiaan tavoille lyömällä heitä.

Vierailija
265/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:12"]

Jammu oli skitsofreenikko, sekaisin kuin seinäkello. Lapsena pahoin kaltoin kohdeltu, tuskin se valitsi itse skitsofreniaa tai paskaa lapsuutta.

[/quote]

aivan, sekaisin kuin seinäkello...... ja tälläsiä siellä laitoksissa on, sekä valitettavasti kaduillakin. ja näitä me tekohengitämme. minun mielestäni se on väärin. jammu itse valitsi tehdä mitä teki koko elämänsä.... ja jos tähän tulee nyt joku sanomaan että se olis se sairaus miksi jammu teki mitä teki niin pääsemme takaisin asian ytimeen!!! jos on niin pahasti sairas, että sairaus saa tekemään tuollasia asioita niin oletteko sitä mieltä että meidän sivistysvaltin tehtävänä on kuitenkin tekohengittää näitä samalla kun haemme säästökohteita emmekä pysty edes LASTENSAIRAALAA rakentamaan ilman hyväntekeväisyyttä???!!!!!!!

Vierailija
266/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:58"]

en todellakaan meinaa, meitä on täällä jo ihan riittävästi eikä minulla ole ihmislajille mitään hyvää annettavaa geneettisesti. oletko koskaan käynyt vanhainkodissa? oletko koskaan nähnyt mt suljettuja osastoja? tai laitoksia joissa pidetään vaikeasti vammaisia? jos olet, niin ymmärtäisit mitä tarkoitan. mutta sellainen ihminen joka ei näiden laitoksien eroja ymmärrä on jäävä keskustelemaan näin vaikeasta aiheesta kuin ihmisarvon määritteleminen. otetaan vähän helpommin lähestyttävä esimerkki. tämä kuuluisa jammu-setä, hän eli elämänsä loppuun asti minun ja sinun verorahoilla. onko se oikein? se rahamäärä minkä yhteiskunta tähän hirviöön laittoin olisi mennyt paljon parempaan käyttöön vanhainkodissa

[/quote]

Sattumoisin olen nähnyt nuokin paikat, oletkohan itse? Oletko ollut kenties töissä jossain osastolla? Eikös se juuri ole ihmishirviö joka haluaa jakaa tuomiot kuka ansaitsee elää ja kuka ei? Et siis ole jammuja parempi.

Vierailija
267/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:10"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"] Vaikka Jammun ylläpito olisi kuinka kallista, kansalaisiaan tappavan valtion imagohaitta kansalaisten keskuudessa tulee paljon, paljon kalliimmaksi. [/quote] tosissasi väität että sinua olisi haitannut tämän äijän kuolemantuomio???? [/quote] Ei henkilökohtaisesti, mutta yhteiskuntarauhan kannalta kyllä. Kuinka hyvin mielestäsi tämä tappamisidea on palvellut esim. Jenkkilässä. Vankeinhoitokulut on nyt tähtitieteellisissä lukemissa. [/quote] kukaan ei halua tänne samaa tilannetta mitä jenkkilässä. mutta tiettyjen rikollisten tekohengittäminen meidän verorahoilla voi ainakin uhreista ja heidän omaisistaan tuntua epäoikeudenmukaiselta... kaikkihan sen tietävät että suomen vankilat ovat nimenomaan vankeinHOITOlaitoksia [/quote] Ja ihmisten tappaminen tuntuu tapettavan vanhemmista, sisaruksista ja sukulaisista traumatisoivalta ja pahalta vaikka sukulainen olisi kuinka kauheita asioita tehnyt. Kansalaisiaan tappava valtio menettää kansalaistensa kunnioituksen pohjimmiltaan, kuten isä joka opettaa lapsiaan tavoille lyömällä heitä.

[/quote]

nämä perheenjäsenet irtaannuttavat itsensä todellisuudesta, eivätkä pysty/halua miettiä mitä se heidän pikku "eemeli" tekikään naapurin "sirpalle/jannelle". jos olisi olemassa videokamerakuvaa jokaisesta murhasta/taposta/raiskauksesta/pahoinpitelystä yms. voisi läheisten silmät avautua ja ymmärrys kasvaa sille mitä on tapahtunut, mitä uhri ja hänen perheensä on kokenut ja loppuisi se rikollisten hyysääminen. esim. jos saataisiin kuvattua pedofiilien touhuja ja julkaistaisiin ne kaameudet niin olen aivan varma että 99% ihmisten ymmärtämisestä ja hyväntahtoisuudesta ja lähimmäisenrakkaudesta katoisia.... myös sinun..

Vierailija
268/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:53"]

Mäkin pelkään esim hämähäkkejä ihan kuollakseni, mutta en silti ole millään sairaseläkkeellä sen takia. Miten noin helposti oot päässyt? Ja miten se kauppa nyt liittyy siihen paristoon??

[/quote]

En ole todellakaan helposti päässyt. Jos koko aika menee pakko-oireisiin ja ajatuksiin, enkä pysty aina poistumaan kotoa tai tekemään töitä niin silloin juuri eläke on oikea tulonlähde. Olen ollut vuosia psykiatrisessa hoidossa, psyykelääkkeet käytössä, Kelan tukeman terapian käynyt, käynyt mielenterveystoimiston ryhmässä yms. Mutta Kela laittaa eläkkeelle jos ei parane "ajoissa". Nyt en enää saa psykoterapiaa, koska sitä saa Kelan tukemana vain kolme vuotta. ap
[/quote]

Vain 3 vuotta? VAIN??????

Vierailija
269/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:58"]

en todellakaan meinaa, meitä on täällä jo ihan riittävästi eikä minulla ole ihmislajille mitään hyvää annettavaa geneettisesti. oletko koskaan käynyt vanhainkodissa? oletko koskaan nähnyt mt suljettuja osastoja? tai laitoksia joissa pidetään vaikeasti vammaisia? jos olet, niin ymmärtäisit mitä tarkoitan. mutta sellainen ihminen joka ei näiden laitoksien eroja ymmärrä on jäävä keskustelemaan näin vaikeasta aiheesta kuin ihmisarvon määritteleminen. otetaan vähän helpommin lähestyttävä esimerkki. tämä kuuluisa jammu-setä, hän eli elämänsä loppuun asti minun ja sinun verorahoilla. onko se oikein? se rahamäärä minkä yhteiskunta tähän hirviöön laittoin olisi mennyt paljon parempaan käyttöön vanhainkodissa

[/quote]

Sattumoisin olen nähnyt nuokin paikat, oletkohan itse? Oletko ollut kenties töissä jossain osastolla? Eikös se juuri ole ihmishirviö joka haluaa jakaa tuomiot kuka ansaitsee elää ja kuka ei? Et siis ole jammuja parempi.
[/quote]
Asiaa.

Vierailija
270/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"]Ap., oletko käynyt neurologin vastaanotolla keskustelemassa hoitokeinoista? Kuten tiedät on olemassa lääkkeiden ja terapian lisäksi muukin hoitokeino, ainakin sen kokeilu kannattaa jos kontraindikaatioita ei ole
[/quote]
[/quote]
Ap ei pääse parantavaan hoitoon kun se siivoaa. Mutta oikeasti, moni psyk. potilas sanoo, että haluaa parantua, ja samaan aikaan sabotoi kaikki yritykset auttaa tai parantaa.

Vierailija
271/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin sovellettu rentoutus?

Vierailija
272/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:58"]

[/quote]

[/quote]

voihan sen toki noinkin nähdä, niin että antaa vaan kaikkien kukkien kukkia, makso mitä vaan ja vie se kuinka monen ihmisen hengen tahansa. tai joutuu kuinka moni lapsi tahansa pedofiilin uhriksi. fakta on se, että laitospaikkoja ja riittävää hoitoa ei ole kaikille saatavila, ap erittäin surullinen esimerkki tästä (vaikka ap ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA ole rinnastettavissa muuten tähän mitä tässä keskustellaan) ja jos sinä olet alalla töissä, tiedät myös millaisia potilaita kävelee tuolla kaduilla ja tiedät myös sen että heidän paikkansa olisi jossain aivan muualla. mutta kun ei ole rahaa pitää heitä lukittuina

Vierailija
273/274 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:01"]Ap., oletko käynyt neurologin vastaanotolla keskustelemassa hoitokeinoista? Kuten tiedät on olemassa lääkkeiden ja terapian lisäksi muukin hoitokeino, ainakin sen kokeilu kannattaa jos kontraindikaatioita ei ole
[/quote]
[/quote]
Ap ei pääse parantavaan hoitoon kun se siivoaa. Mutta oikeasti, moni psyk. potilas sanoo, että haluaa parantua, ja samaan aikaan sabotoi kaikki yritykset auttaa tai parantaa.
[/quote]
Tämä johtuu usein siitä että yritetään parantaa väärää asiaa. Tai toisin sanoen ihmisellä on väärä käsitys itsestään ja silloin hän myös esittelee ongelman väärin auttajalle, jolloin alitajunta törmää ristiriitaan ja alkaa sabotointi.

Vierailija
274/274 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up