Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvaperheet haisivat kaupassa!

Vierailija
05.08.2015 |

Olen nyt pari kertaa kesällä ollut kauppajonossa vauvaperheen takana. Lapset olvat söpöjä kuin jätskitötterö, mutta se vanhemmista lähtevä haju oli jotain järkyttävää!

Vaikka vauva vie paljon aikaa ja vie kaiken huomion, älkää hyvänen aika luistako omasta hygieniasta. Muuten, molemmissa tapauksissa isä oli hoikka ja äiti pullea. En tiedä varmasti, lähtikö hajut isästä vai äidistä. Eikä ollut todellakaan hellepäivä, joten sitäkään ei voi syyttää. 

Tuli yököttävä olo, ihan vauvaperheällötys!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se oli vauvan kertakäyttövaippa. Ne haisevat ihan hirveälle.

Vierailija
2/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että juuri raskaana ollut nainen on pullukka! Ja muistan itse tosta vauva-arjesta, et jos suoraan suihkusta tullessa sai puhtaat vaatteet eikä ottanut vauvaa syliin vaan samantien lähti niin ei haissut. Mut kyl sitä haisee kun 5 minuutin välein on puklut, maidot, pissat tai kakat päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan vaippa haisi?

Vierailija
4/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aloitus. En ole koskaan törmännyt moiseen ja asioin valtavassa marketissa, jossa asioi juuri lapsiperheitä.

Ylipäätään ihmiset ovat hyväntuoksuisia meilläpäin! Asioin Sellon marketeissa. Tervetuloa!

Vierailija
5/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:02"]

Kumma juttu, että juuri raskaana ollut nainen on pullukka! Ja muistan itse tosta vauva-arjesta, et jos suoraan suihkusta tullessa sai puhtaat vaatteet eikä ottanut vauvaa syliin vaan samantien lähti niin ei haissut. Mut kyl sitä haisee kun 5 minuutin välein on puklut, maidot, pissat tai kakat päällä.

[/quote]

Vauva puklautetaan syömisen jälkeen, vähentää huomattavasti yllätyspukluja. Käytä olkapäällä sideharsoliinaa tai pyyhettä kun röyhtäytät. Käytä liivinsuojia jos maitoa tihkuu rinnoista. Vaihda nätä suojia usein, vaikka joka imetyksen yhteydessä. Pese myös rintaliivit vaikka päivittäin. Älä pidä vauvaa sylissä pitkiä aikoja ilman vaippaa niin et saa eritteitä päällesi. Käytä deodoranttia. Pese hiuket ainakin pari kertaa viikossa. Älä käytä pipoa tai huivia sisällä, ulkonakin se on tarpeeton jos sää on lämmin ja/tai pilvetön. Vaihda vaatteet jos niissä on tahroja. Näillä vinkeillä säilyy aika hajuttomana pitkiäkin aikoja, jopa niin, ettet käy päivittäin suihkussa.

Vierailija
6/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä imettävistä mammoista lähtee usein sellainen hikisen ja vanhentuneen maidon haju, pahinta on etteivät ne näytä tajuavan sitä itse. Eivät varmaan pese rintsikoitakaan kovin usein, yök!

Vierailija
7/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:09"]

[/quote]

Vauva puklautetaan syömisen jälkeen, vähentää huomattavasti yllätyspukluja. Käytä olkapäällä sideharsoliinaa tai pyyhettä kun röyhtäytät. Käytä liivinsuojia jos maitoa tihkuu rinnoista. Vaihda nätä suojia usein, vaikka joka imetyksen yhteydessä. Pese myös rintaliivit vaikka päivittäin. Älä pidä vauvaa sylissä pitkiä aikoja ilman vaippaa niin et saa eritteitä päällesi. Käytä deodoranttia. Pese hiuket ainakin pari kertaa viikossa. Älä käytä pipoa tai huivia sisällä, ulkonakin se on tarpeeton jos sää on lämmin ja/tai pilvetön. Vaihda vaatteet jos niissä on tahroja. Näillä vinkeillä säilyy aika hajuttomana pitkiäkin aikoja, jopa niin, ettet käy päivittäin suihkussa.

[/quote]

Tarkoitatt varmaan pilvinen senkin ääliö? Vai pitääkö päänahankin ruskettua?

Vierailija
8/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin varmaan.

Vierailija
9/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka 2 kk vanhan söpöläisen imettävä äiti. Haisenko minäkin vai onko tämä jälleen kerran vain yksi tavallinen fat shaming -aloitus?

Vierailija
10/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon hoikka (ei sillä että se liittyisi aiheeseen, pitää vaan aina mainita tästä joka välissä ettei kukaan luule että olen läski)

Vierailija
11/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt lastentarvikkeet löyhkää vauvansonnalle. Tavaraa olis ihan hyvä kierrättää ja uusiokäyttää mutta ne kamppeet sais pestä ja pyyhkiä ihan kunnolla jos toimittaa niitä jonnekin ns. kierrätykseen.

Vierailija
12/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:20"]

Mäkin oon hoikka (ei sillä että se liittyisi aiheeseen, pitää vaan aina mainita tästä joka välissä ettei kukaan luule että olen läski)

[/quote]

Miten aloituksen pullukkamaininta sitten liittyi asiaan, jos kyseessä ei ole fat shaming?

Vierailija
13/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:02"]Kumma juttu, että juuri raskaana ollut nainen on pullukka! Ja muistan itse tosta vauva-arjesta, et jos suoraan suihkusta tullessa sai puhtaat vaatteet eikä ottanut vauvaa syliin vaan samantien lähti niin ei haissut. Mut kyl sitä haisee kun 5 minuutin välein on puklut, maidot, pissat tai kakat päällä.
[/quote]juuri raskaaana ollut!!!!! Mä nään tuolla kokoajan äitejä jotka on ollu pari vuotta sitten raskaaana eikä jaksa tehä mitään. Sit ihmetellään miks miehet ei halua enään. Siinä syy. Aloittaja ihan oikeassa. Näin ei ole aina, mutta suomalaisnaisista tosi moni nuorena nätti lapsen tehnyt muuttuu sellasen rasvasen pulliaisen näköseks kun meet tonne abc:lle tai keskustaan. Niin tai vaikka ei ois ollutkaan nätti niin sitten siitä oikeesti tulee ruma kun se on väsynyt, ei hoida itseään Ei meikkaa jos on ennen meikannut ja on lihonut kymmenen tai parikytä kiloa. On siiinä huikea ero.. Ja just tälläset ihmiset huutaa täällä sitä white trashia ja muuta sontaa kun on niin hukassa ittensä kanssa.

Vierailija
14/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:02"]Kumma juttu, että juuri raskaana ollut nainen on pullukka! Ja muistan itse tosta vauva-arjesta, et jos suoraan suihkusta tullessa sai puhtaat vaatteet eikä ottanut vauvaa syliin vaan samantien lähti niin ei haissut. Mut kyl sitä haisee kun 5 minuutin välein on puklut, maidot, pissat tai kakat päällä. [/quote]juuri raskaaana ollut!!!!! Mä nään tuolla kokoajan äitejä jotka on ollu pari vuotta sitten raskaaana eikä jaksa tehä mitään. Sit ihmetellään miks miehet ei halua enään. Siinä syy. Aloittaja ihan oikeassa. Näin ei ole aina, mutta suomalaisnaisista tosi moni nuorena nätti lapsen tehnyt muuttuu sellasen rasvasen pulliaisen näköseks kun meet tonne abc:lle tai keskustaan. Niin tai vaikka ei ois ollutkaan nätti niin sitten siitä oikeesti tulee ruma kun se on väsynyt, ei hoida itseään Ei meikkaa jos on ennen meikannut ja on lihonut kymmenen tai parikytä kiloa. On siiinä huikea ero.. Ja just tälläset ihmiset huutaa täällä sitä white trashia ja muuta sontaa kun on niin hukassa ittensä kanssa.

[/quote]

Ootko sä se kahvilatyöntekijä, jonka salainen ase on sävytetty huulirasva ja ripsiväri?

Vierailija
15/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:24"]

Käytetyt lastentarvikkeet löyhkää vauvansonnalle. Tavaraa olis ihan hyvä kierrättää ja uusiokäyttää mutta ne kamppeet sais pestä ja pyyhkiä ihan kunnolla jos toimittaa niitä jonnekin ns. kierrätykseen.

[/quote]

Siis tämä oli ihan ohis. Ei mua vauvaperheet ja niiden hajut häiritse. Useimmat ihmiset joskus haisee, mitäpä siitä? Jollain kauppareissulla ei ees tarvitse oleilla samassa tilassa tai toisten läheisyydessä, ainakaan pitkiä aikoja.

Vierailija
16/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:06"]

Olipas aloitus. En ole koskaan törmännyt moiseen ja asioin valtavassa marketissa, jossa asioi juuri lapsiperheitä.

Ylipäätään ihmiset ovat hyväntuoksuisia meilläpäin! Asioin Sellon marketeissa. Tervetuloa!

[/quote]

Sellossa käy enimmäkseen hyvin toimeentulevia ihmisiä, ei rupusakkia. Siellä on viíhtyisää asioida.

Vierailija
17/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on maailman epähygienisintä ja haisevinta kansaa ja vain murto-osa meikkaa, laittaa hiuksiaan ja pahinta on se ettei useimmat varmaan edes tiedä mikä on deodorantti ja että miten sitä käytetään!

Ja kehtaavat vielä kutsua tätä sivistysvaltioksi! Ei ihme ettei tänne tule Sephorat ja muut kauneustavaratalot jotka avasivat Ruotsiinkin jo, kun täällä olisi maailman huonoin myynti.

terv: 96:ssa eri maassa viime vuosina käynyt

Vierailija
18/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:06"]

[/quote]

Sellossa käy enimmäkseen hyvin toimeentulevia ihmisiä, ei rupusakkia. Siellä on viíhtyisää asioida.

[/quote]

Haloo :D Sello on Espoossa joten siellä on muutenkin rikkaita, varakkaita, julkkiksia ja työssäkäyvää porukkaa yleensäkin. Jos sinne eksyy muunlaista porukkaa joskus, niin tietää heti että ne on vain ohikulkumatkalla ja pistäytymässä satunnaisesti.

Vierailija
19/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:39"]

Suomalaiset on maailman epähygienisintä ja haisevinta kansaa ja vain murto-osa meikkaa, laittaa hiuksiaan ja pahinta on se ettei useimmat varmaan edes tiedä mikä on deodorantti ja että miten sitä käytetään!

Ja kehtaavat vielä kutsua tätä sivistysvaltioksi! Ei ihme ettei tänne tule Sephorat ja muut kauneustavaratalot jotka avasivat Ruotsiinkin jo, kun täällä olisi maailman huonoin myynti.

terv: 96:ssa eri maassa viime vuosina käynyt

[/quote]Miten on mahdollista käydä 96:ssa eri maassa käymättä missään Aasian maassa?

Vierailija
20/21 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap täällä:

Olen itsekin kahden lapsen (nyt jo isoja) äiti. Miten voi viiden minuutin välein olla puklut, maidot, pissat ja kakat päällä? En ole kyllä moiseen törmännyt. 

Ja jos noin olisi, niin silloin kyllä pitää äidinkin ottaa kaupungille vaihtopaita! Ja käydä vaikka vessassa pyyhkimässä puklut ja kakat iholta!

Pelkääköhän muuten äidit nykyisin niin paljon kemikaaleja, kun imettävät, etteivät halua käyttää deodorantteja? Pahimmassa tapauksessa saippuaa? 

Itse peseydyin kyllä suihkussa päivittäin, kun minulla oli vauvoja. Hienhajuisena en kyllä imettäisi, hienhaju on luontaisesti vastenmielistä ihmiselle, varmaan myös vauvalle :) 

Niin, ylipaino lisää hikoilua. Ei ole terveellistä lihoa raskauden aikana satakiloiseksi. Se me varmasti jokainen tiedämme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän