Miksi mies kiinnostuu, mutta perääntyy, kun tajuaa kuka olen
En ala selittelemään tässä, miten tämä tuli ilmi.
Mutta oli kiinnostunut ulkonäön perusteella, ennen kuin tiesi muuta. Sitten kun tajusi, kuka olen, katosi. Tämä oli jo toinen kerta samaiselta mieheltä.
Mikä minussa voi olla tällainen asia?
Jos joku ei tajunnut, mitä ajan takaa, tilannetta voisi verrata siihen, että joku mies ei halua seurustella missin kanssa. Mies näkee jossain naisen, jonka ulkonäöstä kiinnostuu, mutta tullessa esiin, että nainen on missi, mies perääntyy.
Kommentit (49)
Toinen kerta samaiselta mieheltä? Kaksi kertaa tajunnut kuka olet, onko unohtanut siinä välissä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 05:20"]
Mikä on PI?
[/quote]
Se ei ole DI ddeli, niin silloin se on PI
Olet Anneli Auer. Minäkin pysyisin kaukana.
Jos olet saanut pakit mieheltä, hyväksy asia! Älä lähde leikkauksin muuttamaan ulkonäköäsi, että voit yrittää uudelleen samaista tyyppiä. Tottakai se mies pitää tuollaista käytöstä karmivana. Vai miten tulit yrittäneeksi samaa miestä kahdesti ja miten hän ei tunnistanut sinua?
Avaa tätä nyt hieman enemmän jos apua tahdot. Tai hyväksy selitys, että vika on luonteessasi.
Tuksu meen nyt takaisin sinne seveniin!
Mies kokee ettei ole vertaisesi ja vetäytyy koska ei halua tulla tunnetuksi sinun "entisenä". On helpompaa lopettaa ennen kuin on kunnolla alkanutkaan kun tajuaa ettei hommalla olisi tulevaisuutta.
No mies tajuaa, että hifkit ja Jokerit ehti ensin ja ämpäri on täynnä.
Kauneus ja viisaus eivät asu samassa päässä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 07:11"]
No mies tajuaa, että hifkit ja Jokerit ehti ensin ja ämpäri on täynnä.
[/quote]
Hyvin sanottu sieltä vaihtopenkiltä!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 04:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:41"]
Jaa, varmaan samanlainen kasa ennakkoluuloja kuin mitä itselläni on dippainssejä kohtaan. Toinen voi olla kiva, älykäs ja oikeasti osata jotain mutta luultavasti juttelen jo seuraavalle miehelle jos kiinnostukseni kohde aloittaa ammattinsa tavulla dip.
[/quote]
Diplomi-insinööri ei ole ammatti.
- DI
[/quote]
DIPlomaatti on jonkinasteinen ammatti-/arvonimike. Sekin turn-off ?
Jos se tunnisti sinut. Mullekin osui kerran yksi naapuri kohdalle nettitreffi-palstalla. Lopetin viestittelyn.
Mies oli varattu, tajusi että lapsesi on samassa päiväkodissa ja liukeni. Tai kirjoitit että sinulla on 4 koiraa ja mies tajusi ettei pidä koirista, turnoff. Mies huomasi että olet tv:stä tuttu ja arveli, ettei hänestä ole eksäsi, hunksin kilpailijaksi. Mies huomasi samalla että kaikki eksäsi ovat mustia ja ajatteli ettei liitolla ole tulevaisuutta kun on itse albiino.
Siis nimenkö kerroit vai ammatin (ja sen jälkeen lopetti viestittelyn)? Ehditkö itse tietää tyypin nimeä? Ehkä se tuntee sut tai sitten etsi Facebookista nimellä ja löys jotain mistä ei pitäny.
Siis kahdesti sama mies perääntyy? Minä en suoraan sanottuna tajua.
Siis pelkääkö se sun mainetta, vai esimerkiksi sun vanhempia? Onko sun vanhemmat sen entisiä opettajia tai vaikka sitä hoitaneita lääkäreitä?
Pilaantunut liha haisee kuvottavalta, saan kylmiä väreitä. Kunhan kerroin.