Tutustuin 12 vuotta sitte naiseen joka ei sitten halunnut minua...vieläkään en ole päässyt yli hänestä
Olen tapaillut lukuisia naisia hänen jälkeensä, mutta minulla on ollut sääntö;
Jos vaihtaisin tapailunaisen tuohon 12 vuoden takaiseen, niin en voi jatkaa naisen kanssa.
Koska eihän siinä olisi mitään järkeä?
Kukaan ei siis ole onnistunut ottamaan sitä ykköspallia hänen jälkeensä, vaan se on edelleen hänellä.
Miten tästä voi selvitä?
M35
Kommentit (30)
Ymmärrän täysin, ap! Itsekin jumiudun helposti vuosiksi johonkin ihastukseen.
Nytkin olen ollut jo kuusi vuotta jumissa, alle 30v ihminen. Tätä ennen olen ollut kaksi kertaa neljä vuotta jumissa, eli siinäpä se nuoruus mennytkin jumitellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Tunnen näitä jumittajia, jotka aina sadistisesti kiusaavat uusia seurusteluehdokkaita vanhoilla ensi-ihastuksillaan. Jäävät sitten kerta toisensa jälkeen yksin. Kannattaa miettiä haluatko olla tuollainen ihminen. Hae ammattiapua tuohon ennenkuin on liian myöhäistä.
Tinderissä on havaintojeni mukaan tosi paljon näitä eksissä roikkujia. Edellinen tapailukumppaninikin oli sellainen. Harmi että osasi peitellä taipumuksensa kolmansille treffeille saakka, olisin jättänyt ensimmäisetkin väliin jos olisin tiennyt. Todellinen kusipää. Veikkaan, että hengaa Tinderissä edelleen, sillä eihän kukaan voi viedä sen jumalattaren paikkaa.
Kukaan ei tule ottamaan sitä ykköspallia koskaan, koska se on annettu mielikuvitushenkilölle, josta on idealisoitu kuva.
Ap, hommaa pääsi kuntoon tai jatka valitsemallasi tiellä tai pikemmin kaivamasi kuopan pohjalla oloa.
P.S. Mulla oli myös tuollainen jumi-ihastus, kaivoin hänet esiin ja käsittelin mielessäni asian loppuun, kun tein hänestä aidon ihmisen plussine ja miinuksineen.
Ethän sinä häntä oikeasti edes tuntenut jos kerran hän ei sinua halunnut eikä teille tullut mitään suhdetta. Olet rakastunut vain itse hänestä luomaasi kuvaan.
Luulen, että tämä on miehillä yleistä, ei kaikilla, mutta monilla.
Todella surullista, jos ei osaa elää hetkessä ja olla siihen tyytyväinen ja siitä onnellinen. Ihminen jää paljosta paitsi.
Lopetat sen haavekuvissa elämisen, sillä olet mielessäsi nostanut hänet jalustalle ja sellaiseen asemaan, että kukaan muu ei voi muka täyttää hänen saappaitaan. Jos olisitte aikanaan päätyneet parisuhteeseen, niin suhteenne olisi jo aikoja sitten arkipäiväistynyt, ja olisitte myös hyvin todennäköisesti ehtineet jo erota. Tuo haaveilu siitä, että mitä olisi voinut olla, ei johda mihinkään, ja takaa vaan sen, että vietät loppuelämäsi yksin.
Tunnen näitä jumittajia, jotka aina sadistisesti kiusaavat uusia seurusteluehdokkaita vanhoilla ensi-ihastuksillaan. Jäävät sitten kerta toisensa jälkeen yksin. Kannattaa miettiä haluatko olla tuollainen ihminen. Hae ammattiapua tuohon ennenkuin on liian myöhäistä.