Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, REHELLISESTI: Haittaisiko sinua, jos miehesi ihailisi fanaattisesti jotakuta filmitähteä/muuta naisjulkkista?

Vierailija
06.03.2022 |

Jos miehesi ihailisi vaikkapa Marilyn Monroeta niin paljon, että seinillä olisi Marilyn-tauluja ja omistaisi muutakin fanitavaraa Marilynistä?

Miksi haittaisi / Miksi ei haittaisi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään haittaisi.

Vierailija
2/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, mutta jos muuten olisi kiva tyyppi ja meidän olisi hyvä olla yhdessä, ei se nyt kynnyskysymys olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohtuus kaikessa. Ei mua joku yksittäinen juttu haittaa, mutta jos seinät olisi täynnä jotain kuvia niin tuntuisi se oudolta. En mäkään tapetoisi seiniä jollain miesten kuvilla, vaikka kuinka fanittaisin. Eikä sellainen yltiöpäinen fanitus edes ole aikuisten ihmisten hommaa..

Vierailija
4/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsisi vaikka ihailisi fanaattisesti jotain miestä

Vierailija
5/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä minkään teinin kanssa halua olla.

Vierailija
6/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jälkeenjääneeltä eli ei.

Vierailija
7/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, tosin jos saisin päättää niin se fanituksen kohde olisi joku sellainen nainen, joka on minunkin mielestäni upea.

Ja jos olisi joku sellainen kuuluisuus/legenda, joka on minunkin mielestä upea, niin voisi fanittaa yhdessä.

Tosin ei sillä väliä ketä fanittaa, mutta jos se fanituksen kohde on joku aivan päinvastaisen oloinen kuin minä, niin ehkä hieman ihmettelisin, että mitähän se minussa sitten näkee jos maku on ihan päinvastainen.

Vierailija
8/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti fanaattisuus haittaisi. Ihan sama mihin fanaattisuus kohdistuisi.

Vierailija
9/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa ne omaan kotiinsa, niin ei haittaa, mutta yhteisessä kodissa en siihen suostuisi. Mä olen tarkka sisustuksesta ja teinien fani-kamat ei siihen sovi.

Vierailija
10/18 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä fanituotteiden omistaminen ei haittaisi. Se olisi kuitenkin outoa, jos mies puhuisi todella paljon tästä fanituksen kohteesta.

Vierailija
11/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Fanaattisesti” siis? Haittaisi!

Vierailija
12/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipiti piip piip.

Vierailija
13/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän teinien jutuilta, fanaattinen julkkisihailu on mielestäni vähän typerää. 

Vierailija
14/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että mies on ollut liian pitkään sinkkuna mutta niin minäkin olen ollut. Ok kunhan ei fanita mitään animehahmoja.

Vierailija
15/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on todella lapsellista, joten tuskinpa tuollaiseen mieheen muutenkaan ihastuisin. Ihan viatonta toki, mutta tulee mieleen tosiaankin kehitysvammainen. Heillä on tuollaista fanitusta.

Vierailija
16/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fanittaminen on lapsien touhua, oli kyse mistä tahansa. Eli kyllä.

Vierailija
17/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan. Itsekin fanittelen kovasti milloin kutakin mieshenkilöä.

No, ehkä ne kuvat seinillä häiritsisivät, jos olisivat kovin näkyvillä paikoilla yhteisessä kodissa. Muuten ei.

Vierailija
18/18 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh perus ihailu joo menisi 😊 sitten luin muiden kommentit ja he oli kääntänyt asian fanaattiseksi sekoiluksi, joo ei sellasta varmaan kukaan kattoiskaan..