Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kampaaja, joka ei dissaa pitkähiuksista?

Vierailija
04.08.2015 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset lapaluiden alapuolelle/ vyötärölle. Olen nyt 35 v.  Haluaisin käydä kampaajalla muutaman kuukauden välein leikkauttamassa latvat ja säilyä pitkähiuksisena.  Melkein aina kampaaja haluaisi leikata 20 cm tai polkan tai rikotun polkat tai mitä tahansa. Mutta joka ikinen kampaaja haluaa tuhota pitkät hiukseni. Syitä on miljoona: lyhyempi piristäisi, latvat huonot, tulee tosi hyvä pitkä tukka, kun nyt vetäistään polkaksi jne. Jne. Ja sitten kampaaja on loukkaantunut ja saattaa sättiäkin kun sanon, että leikataan se 2 cm. Hiukseni ovat tosi taipuivat, kauniit ja hyväkuntoiset, vaikkakaan ei kauhean paksut, saan niistä koko ajan paljon kehuja. En värjää, en käytä paljonkaan kihartinia/ fööneja ym. hiuksia kuluttavia juttuja. Teini-ikäisten tyttöjeni kaverit ihmetellen vertailevat hiuksiani omien äitejensä kananperseisiin.  Ihania kampauksia saa tehtyä ja näyttävät kiharat pitkästä tukasta. Mistä löytyy kampaaja, joka tajuaa jotain pitkien, käsittelemättömien hiusten huollosta? Haloo kampaajat, ootte palveluammatissa. Asiakas on aina oikeassa, pitkätukkainenkin!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiiätkö, mulla ongelma on päinvastainen,  en löydä millään kampaajaa joka suostuis leikkaan huonon latavosan pois mun pitkistä hiuksista, vaikka kasvaahan se takaisin...aina leikataan se max 5 cm...ja heti pitä tulla uudelleen parturiin...

Vierailija
2/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista kampaajaa ole. Et ole kampaajalle tuottoisa asiakas. Jos on hyvät ja kauniit hiukset syntymälahjana, ei tartte kampaajaa. Kampaajan kannattaa tehdä  " hoitoja", värjäyksiä ja leikkauksia, jotka heikentää hiusten kuntoa, niin asiakas raukat joutuvat tulemaan takaisin, että saisivat kunnon hiukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee kampaajalle. Hanki kunnon sakset ja pyydä joku kaveri, johon voit luottaa leikkaamaan.

Vierailija
4/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:17"]

Joo tiiätkö, mulla ongelma on päinvastainen,  en löydä millään kampaajaa joka suostuis leikkaan huonon latavosan pois mun pitkistä hiuksista, vaikka kasvaahan se takaisin...aina leikataan se max 5 cm...ja heti pitä tulla uudelleen parturiin...

[/quote]

Kuka sun kampaajasi on ?

ap

Vierailija
5/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:14"]

Minulla on aina ollut pitkät hiukset lapaluiden alapuolelle/ vyötärölle. Olen nyt 35 v.  Haluaisin käydä kampaajalla muutaman kuukauden välein leikkauttamassa latvat ja säilyä pitkähiuksisena.  Melkein aina kampaaja haluaisi leikata 20 cm tai polkan tai rikotun polkat tai mitä tahansa. Mutta joka ikinen kampaaja haluaa tuhota pitkät hiukseni. Syitä on miljoona: lyhyempi piristäisi, latvat huonot, tulee tosi hyvä pitkä tukka, kun nyt vetäistään polkaksi jne. Jne. Ja sitten kampaaja on loukkaantunut ja saattaa sättiäkin kun sanon, että leikataan se 2 cm. Hiukseni ovat tosi taipuivat, kauniit ja hyväkuntoiset, vaikkakaan ei kauhean paksut, saan niistä koko ajan paljon kehuja. En värjää, en käytä paljonkaan kihartinia/ fööneja ym. hiuksia kuluttavia juttuja. Teini-ikäisten tyttöjeni kaverit ihmetellen vertailevat hiuksiani omien äitejensä kananperseisiin.  Ihania kampauksia saa tehtyä ja näyttävät kiharat pitkästä tukasta. Mistä löytyy kampaaja, joka tajuaa jotain pitkien, käsittelemättömien hiusten huollosta? Haloo kampaajat, ootte palveluammatissa. Asiakas on aina oikeassa, pitkätukkainenkin!

[/quote]

koita muuten silkkiöljyä tulee ihanan tuntoiset hiukset

Vierailija
6/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuskailen hiusten tasoituksen kanssa lähinnä hintapolitiikan takia (olen opiskelija) tänä samaisena iltana. Löysin tällaisen;

http://feyeselftrim.livejournal.com/

Käyn huomenna ostamassa tarkoitusta varten sakset ja leikkaan itse.

Vierailija
7/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta löytyy sellainen kampaaja. Olen itse tyytyväinen pitkähiuksinen asiakas, ei liene sattumaa, että vuoroa odottaessani olen nähnyt saman kampaajan penkissä muitakin pitkähiuksisia.

Vierailija
8/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

üp

Vierailija
9/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap kertonut, missä päin Suomea sulla on kampaaja hakusessa.

Mä kävin pitkästä aikaa kampaajalla, eikä kampaaja halunnut tehdä hiuksilleni mitään muuta kuin pyysin. Halusin, että hän leikkaa huonot pois ja niin hän teki, leikkasi niin vähän kuin mahdollista.

Vierailija
10/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on upea kampaaja, osaa ehdottaa aina uusia juttuja jotka saa nämäkin vyötärölle olevat hiukset näyttämään hiukan erilaisilta. Yleensä annankin vapaat kädet, ainoa vaatimus ettei pituudesta lähde paljoa

Helsingissä

Vierailija
11/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Pirkko Jaakkolalla Helsingissä, eikä ole ikinä ehdottanut hiusten leikkaamista lyhyiksi, vaikka olen 41-vuotias. Käyn värissä kerran 1,5 kuukaudessa ja läheskään joka kerta ei leikata yhtään.

Vierailija
12/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolta. Aina kun mä oon käynyt kampaajalla niin pitkiä hiuksia vaan kehutaan ja kampaaja toteaa heti, että otetaan mahdollisimman vähän pois, huonot vaan. 

Mä luulen ap, että sun latvat ei ole niin hyvässä kunnossa kun luulet, jos kerran kaikki kampaajat tahtoisi niistä napata pois. 

Vierailija
13/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:42"]

Kuulostaa todella oudolta. Aina kun mä oon käynyt kampaajalla niin pitkiä hiuksia vaan kehutaan ja kampaaja toteaa heti, että otetaan mahdollisimman vähän pois, huonot vaan. 

Mä luulen ap, että sun latvat ei ole niin hyvässä kunnossa kun luulet, jos kerran kaikki kampaajat tahtoisi niistä napata pois. 

[/quote]

Kyllä toikin on sellainen ala, että luottamuksen pitää olla aika täydellinen. Jos rupeaa osoittelemaan mieltään tai toimimaan omavaltaisesti, se on kerrasta poikki - ja tietysti "istunnonkin" voi keskeyttää missä kohtaa haluaa.

Vaikka niin olisikin, ei ole kampaajan asia ottaa itseensä tai painostaa mihinkään mitä asiakas ei halua.

Vierailija
14/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:42"]Kuulostaa todella oudolta. Aina kun mä oon käynyt kampaajalla niin pitkiä hiuksia vaan kehutaan ja kampaaja toteaa heti, että otetaan mahdollisimman vähän pois, huonot vaan. 

[/quote]
Mulle tuli sama mieleen.
Usein näkee pitkähiuksisia joilta voisi hyvin rapsaista sen 20 senttiä ja heti olisi paremmat!
Itse pidän pitkistä hiuksista ja nyt minulla on pitkä polkka, tai ehkä tuotakin pidempi. Leikattiin juuri 10 senttiä pois ja lattialla oli vaan jotain hapsua!! Nyt on todella terveet hiukset ja ponnarikin näyttää taas paksulta. Tästä on hyvä taas kasvattaa tervettä hiusta :)

Vierailija
15/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Vaikka ei olisi edes pitkä tukka, kampaaja leikkaisi hiukset aina lyhyeksi. Värin kanssa on myös taistelua. Kampaajat värjäisivät jostakin syystä vaaleat hiukseni aina liian tummiksi. Koska tumma ei ole värini ja harmaatakin jo pukkaa, tumma väri on kaikkein pahin vaihtoehto, koska juurikasvu näkyy jo muutaman viikon kuluttua. Nyt värjäänkin hiukseni itse ja käyn silloin tällöin vain latvat leikkauttamassa.

Tämä toimii. Ainakaan vahempi ihminen ei halua, että hiusten värjääminen näkyy räikeästi. Myös botoksit ja kasvoleikkaukset sekä voimakas meikki saavat nuoretkin naiset näyttämään transvestiiteilta. Katsokaapa vain ns. tositv-sarjoja. t. Luonnollisuus kunniaan

Vierailija
16/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että kampaajat haluaisivat väkisin värjätä hiuksia, "vähän raitoja piristykseksi". Itselläni on pitkä ja hyväkuntoinen värjäämätön tukka. Kesäisin hiukseni raidoittuvat auringon vaikutuksesta ihan luonnostaan. En tietenkään ole hyvä asiakas kampaajalle, koska käyn vain muutaman kerran vuodessa, mutta ärsyttää silti.

Vierailija
17/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:42"]Kuulostaa todella oudolta. Aina kun mä oon käynyt kampaajalla niin pitkiä hiuksia vaan kehutaan ja kampaaja toteaa heti, että otetaan mahdollisimman vähän pois, huonot vaan. 

[/quote]

Samaa mietin, koskaan ole tullut vastaan kampaajaa joka ehdoin tahdoin haluaa leikata (hyväkuntoisen) pitkän tukan lyhyeksi.

Vierailija
18/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kampaajat eivät raaskisi leikata mun pitkiä hiuksia..

Mun hiukset kasvaa ihan mahotonta vauhtia. Jos leikkaan olkapäille ulottuvaksi kiin vuoden pöästä siitä ke yltäö jo hyvinkin yli puolen selän. Siltikään vaikka sanon että ihan vaan reilusti otat mittaa pois niin kampaajan pitää aluksi vastustella kun on niin hyväkuntoset pitkät ja ootko nyt ihan varma..

Vierailija
19/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:37"]

Itse tuskailen hiusten tasoituksen kanssa lähinnä hintapolitiikan takia (olen opiskelija) tänä samaisena iltana. Löysin tällaisen;

http://feyeselftrim.livejournal.com/

Käyn huomenna ostamassa tarkoitusta varten sakset ja leikkaan itse.

[/quote]

Olen leikannut hiukseni itse jo pitkään ja aloitin tästä ohjeesta aikanaan. Nyt osaan jo leikata kerrostuksetkin itse.

Vierailija
20/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:22"]Mulla taas kampaajat eivät raaskisi leikata mun pitkiä hiuksia..

Mun hiukset kasvaa ihan mahotonta vauhtia. Jos leikkaan olkapäille ulottuvaksi kiin vuoden pöästä siitä ke yltäö jo hyvinkin yli puolen selän. Siltikään vaikka sanon että ihan vaan reilusti otat mittaa pois niin kampaajan pitää aluksi vastustella kun on niin hyväkuntoset pitkät ja ootko nyt ihan varma..
[/quote]

Kdhslok fjdl...sori virheet. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän