Venäjän ostarit alkaa kuivua pystyyn
Kommentit (36)
no hyvä, että pääsevät kosteusvaurioista eroon?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa sisämarkkina vahvempi kuin koskaan
Juu normivenäläinen on varmaan innosta piukeana kun IKEAn ja Mäkkärin sijaan saa vahvaa sisämarkkinakaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu normivenäläinen on varmaan innosta piukeana kun IKEAn ja Mäkkärin sijaan saa vahvaa sisämarkkinakaalia.
Toimintansa hyllylle laittaneen autotehtaan porukka kuokkii kaalimaata henkensä pitimiksi.
Hienoissa ostareissa se alamäki näkyy viimeisenä koska tukkurit hoitaa ne etusijalla ja sitten vasta pienet nuhkuista kyläkaupat. Eli meno niissä kyläkaupoissa on jo paljon huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama ilmiö kaikkialla siellä
Tällä videolla muuten selviää Venäjän manipuloidun järjettömän vahvalta vaikuttavan valuuttakurssin syy. Kreml ostaa tämänkin tubettajan youtubelta tienaamat dollarit naurettavaan alihintaan, koska Nikitankin on pakko heti vaihtaa ulkomaanvaluuttansa rupliksi.
Vierailija kirjoitti:
Farkut 150-170 jne.
Sinne tulee uusia tuotteita tilalle, vain eri maiden kautta kierrätettynä tai ehkä jopa valmistamana.
Venäjä on koko ajan vaatinut sanktioiden lopettamista, vaikka nyt menee muka oaremmin kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut 150-170 jne.
Ai euroa? Jepajee. Ei ne maat missä farkkuja valmisteta ole mukana pakotteissa.
80-luvun mossen tuotanto polkaistaan uudestaan käyntiin. Kuka bemaria tai mersua haluaa kun saa mossella ajaa!
Vierailija kirjoitti:
Niin, se Venäjän kuuluisa kyky valmistaa kaikkea laadukkaasti itse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on koko ajan vaatinut sanktioiden lopettamista, vaikka nyt menee muka oaremmin kuin koskaan.
Ja EU ostaa Venäjältä energiaa ennätyshinnalla, vaikka piti olla heti valmiina jo ne korvaavat lähteet?
Kukaan ei väittänyt että kaikkea voisi lopettaa heti. Vaan itsehän jo lopettivat kaasunmyynnin Suomeenkin. Hyvä juttu niin ei tarvitse pohtia sitäkään asiaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä menee ja tulee menemään paremmin kuin täällä lännessä päin. Länsi on kusessa inflaatioiden takia. Omaan nilkkaan kustu ja pahasti.
siitä voi syyttää vain länteä itseään
länttä
Takaisin suomen kurssille, Igor
Mennäänkö Mckaaliin vai Kaali Kingiin? ois siellä tietty Kaaliwaykin
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö Mckaaliin vai Kaali Kingiin? ois siellä tietty Kaaliwaykin
Huonekalut ostetaan Kaaleasta
Ihan oikein.