Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko kaverin uudelle miehelle, millainen yleinen polkupyörä kaveri ennen oli

Vierailija
04.08.2015 |

mies on niin mukava ja kunnollisen oloinen. Vähän suruttaa hänen puolesta, kun ei ilmeisesti tiedä tyttöystävänsä panneen suurin piirtein puolia kaupunkin miehiä opiskeluaikoina :(

Kommentit (219)

Vierailija
1/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako asia sulle kuuluu? Hanki oma elämä. Terv. Potkulauta

Vierailija
2/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro. Ei ole sinun asiasi tilastoida toisten seksielämää saati raportoida siitä. 

Vierailija
4/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:13"]

Et kerro. Ei ole sinun asiasi tilastoida toisten seksielämää saati raportoida siitä. 

[/quote]

Entä jos kyseessä olisi pettäminen? Luulen että silloinkin tekisi mieli kertoa..

AP

Vierailija
5/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ämmä olet vaan ihan hiljaa.

Vierailija
6/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän väliä sillä on, kuinka monen kanssa kukakin on ollut?

Vierailija
7/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Entä jos kyseessä olisi pettäminen? Luulen että silloinkin tekisi mieli kertoa..

AP
[/quote]

No kun ei ole. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt. Hankkisit jotain oikeita huolenaiheita. Jos se sitäpaitsi on sun kaveri niin miksi et ole onnellinen siitä että on löytänyt mukavan miehen? Oletko kade?

Vierailija
8/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kaveri oot..

Vierailija
9/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle olisit tollasia tullut selittämään, niin olisin kyllä naiselleni kertonut, että hänen kannattaa jatkossa valita kaverinsa paremmin, kertonut sun sanomiset. Niin, ja en olisi pätkääkään välittänyt sun sanomisistasi. Itsehän naisen olin JO valinnut. Mies

Vierailija
10/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:17"]

Kyllähän totuus tulee kuitenkin vastaan jodsain kohtaa. Parempi pettyä nopeasti kun sitten katkerasti aikojen päästä. Itse en tuollaisen yleisrn patjan kanssa olisi, vaan tahtoisin heti tietää totuuden vaikka sattuisikin.

[/quote]

Kiitos, arvostan rehellistä vastausta. Luulen, että "lipsautan" sen joskus kun olen heidän kanssa istumassa iltaa. Tai vihjailen aluksi jotain sinne päin ja katson miten mies reagoi. En halua myöskään menettää ystävääni

Vierailija
11/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, vaikka se sattuisi, mutta mieluummin aikaisemmin kuin liian myöhään.

Vierailija
12/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:17"]

Kyllähän totuus tulee kuitenkin vastaan jodsain kohtaa. Parempi pettyä nopeasti kun sitten katkerasti aikojen päästä. Itse en tuollaisen yleisrn patjan kanssa olisi, vaan tahtoisin heti tietää totuuden vaikka sattuisikin.

[/quote]

Kiitos, arvostan rehellistä vastausta. Luulen, että "lipsautan" sen joskus kun olen heidän kanssa istumassa iltaa. Tai vihjailen aluksi jotain sinne päin ja katson miten mies reagoi. En halua myöskään menettää ystävääni
[/quote]

Voi jösses mikä ääliö olet. Jos tuollaista suunnittelet niin olet kyllä jo menettänyt ystäväsi. Myös aikamoista miehen aliarviointia olettaa että "vihjailemasi" "uutiset" vaikuttavat hänen puolison valintaansa.

Vierailija
13/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos ystäväsi on ollut aktiivinen petipuuhissa ENNEN miehensä tapaamista? Mitä väliä?? Anna toisten elää omaa elämäänsä.

Vierailija
14/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä entinen ystävä pian.

Vierailija
15/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haistattais sulle kyllä oikeen kunnolla. Kokeile ihmeessä kertoa :D Älä itke jos tulee näpeille. Luultavasti mies pitää sua just semmosena kusipäänä, kun oletkin.

Vierailija
16/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]

Pistäsin sut pihalle illanistujaisista jos mun naiselle ja mulle alkaist vihjailla jotain tollasya hänen menneisyydestään. Menetät kaverisi tolla. Kaverin miestäkö sun tekee mieli? Mies

Vierailija
17/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:20"]Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, vaikka se sattuisi, mutta mieluummin aikaisemmin kuin liian myöhään.
[/quote]

Anteeksi, mut mikä helvetti sua sattus? Se että on pannut muun kuin sun kanssa?

Vierailija
18/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat kaverisi miehen itsellesi?

Vierailija
19/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"]

[/quote]

[/quote]vittu mikä apina olet, 1 AINOA vastasi kuten toivoit, niin siihen tartuit, kuin hukkuva oljenkorteen ja sen mukaan meinaat toimia?!??! Ei jumalauta, ammu nyt jo ittes, sairas kyyläri!!!

Vierailija
20/219 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti näitä petturinaisia, joita raivostuttaa viimeaikaiset keskustelut siitä, että petturi pitää käräyttää. Sen takia haluaa kertoa kaverin miehelle, ettei kaveri ole prinssirohkeaa odotellut neitsyt.

Sinkuilla on oikeus paneskella vapaasti keskenään, parisuhteessa tästä vapaudesta joutuu yleensä luopumaan. Ärsyttääkö, että kaverisi pystyy suhteessa olemaan uskollinen, toisin kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan