Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisella olla joku harrastus, että huolit kumppaniksesi?

Vierailija
26.05.2024 |

Ja pitääkö se sitten olla jokin savenvalantakurssi, että olisit tyytyväinen?  Olen vaan seurannut tätä deittailukultturia, koska jäin itsekin 1.5v sitten yksin. Mies hoki 15 vuotta, että hanki ystäviä, hanki harrastus. Kehui ex vaimoaan ja tämän aktiivisuutta näissä asioissa. No lopulta minulta loppui pinna ja hankin harrastuksen, jota en olisi ilman miehen painostusta harrastamaan edes kuvitellutkaan. Eli menin talkoolaiseksi tapahtuma-alalle. Aloin olemaan poissa harva se perjantai ja lauantai illat, koska silloinhan nämä tapahtumat yleensä olevat. Mies ei ollut taaskaan tyytyväinen, vaan alkoi valittaminen, että miksi menen ja jätä menemättä jne. Meni n. vuosi  ja sain tarpeekseni miehen valittamisesta ja mies sai lähteä elämästäni. Itsehän hän käski minua harrastamaan ja se ei sitten ollutkaan hyvä, kun en mennyt ilm.hänen kaavailemaansa Marttakerhoon? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama koskee miehiä. En jaksaisi mitään riippakiveä. 

Vierailija
2/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - ei riippakiviä. Se 'melkein' riittää että koti ja sänky on yhteinen. Kummallakin voi olla jotain harrastuksia. Tietysti jotkut harrastukset voivat olla sellaisia että voi päästä mukaan tai jotain. Istua ja odottaa toista tyhjänpanttina kuulostaa karmealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mitäs jos tekee 3 vuorotyötä ja ei jää aikaa millekkään arkun teko kurssille, koska on silloin useinmiten töissä.  Löytyihän se syy miksi en kelpaa. 

m.41

Vierailija
4/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paneminen olisi kiva harrastus naisella.

Vierailija
6/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä jos kummallakaan sukupuolella mitään varsinaista harrastusta pitää olla, siis sellaista että pitää lähteä kodin ulkopuolelle tiettyyn aikaan viikosta. Mutta jokin mielenkiinnonkohde olisi hyvä olla ihmisellä, onhan se vähän ankeaa jos ainoa harrastus on parisuhde ja koti. Suhteen ulkopuolelta kun välillä ammentaa voimavaroja ihan vaan itselleen, niin suhdekin voi varmasti paremmin. 

Vierailija
7/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppujumppa.

Vierailija
8/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mitäs jos tekee 3 vuorotyötä ja ei jää aikaa millekkään arkun teko kurssille, koska on silloin useinmiten töissä.  Löytyihän se syy miksi en kelpaa. 

m.41

EIkös 3-vuorotyössä nimenomaan ole paljon vapaita ja aikaa harrastaa? Sopiva harrastus voisi olla vaikka moottoripyöräily.

T: 45v motoristinainen

Vierailija
9/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mun miesystävää ainakaan kiinnosta onko mulla omia harrastuksia tai muita menoja, vaan enemmänkin se, että olenko minä itse onnellinen ja tyytyväinen elämääni sellaisena kuin se on, oli niitä omia juttuja sitten tai ei. 

Vierailija
10/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m.41

Liikuntaa ehdit kuitenkin varmaan harrastaa? 

Vierailija
11/11 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m.41

EIkös 3-vuorotyössä nimenomaan ole paljon vapaita ja aikaa harrastaa? Sopiva harrastus voisi olla vaikka moottoripyöräily.

T: 45v motoristinainen

Ai sinä olet se tyypillinen ihminen, joka ajattelee että kun on ollut yön töissä, niin on päivät vapaana. Tiedoksi vaan, että mekin nukumme sen n.10 tuntia.