Kun mies ei anna harrastaa
Meillä on sekä miehellä että pojalla jarrastuksia kodin ulkopuolella vaikka millä mitalla. On jalkapallot ja lätkät ja minigolffit ja autoilut ja milloin mitkäkin pyöräkrossit metsissä. Vain minä en pääse harrastamaan ja ymmärränhän sen ettei minusta paljon ole iloa jollain kilpa-autoradalla, mutta voisin keksiä ihan omiakin ajanvietteitä mutta ei mies anna. Olen sitten vain jotenkin juuttunut tänne kotiin ja pidän huolta pyykinpesusta kun tulevat likaisten urheilukassiensa kanssa. Joskus ihan itkuksi pistää että miten tämä näin meni tämä elämä etten minä saa harrastaa. Kerran oli minullakin kokeeksi kodin ulkopuolella ajanvietettä mutta mieshän loukkaantui ihan hirveästi kun en ollutkaan kotona kun hän tuli vaan olin juuri harrastamassa. En ole sen koommin ottanut asiaa puheeksi mutta en tiedä miten muutenkaan tästä pääsee eteenpäin.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:04"]
[/quote]
Tällaisia ovat meidän miehet. Kiltisti yrittää ehdotta mutta eivät päästä. ap
[/quote]
Mikä ihmeen lapsi olet, joka tarvitsee luvan huoltajaltaan? Ei sinun pidä pyytää kiltisti. Ilmoitat, että nyt alat harrastaa xx ja sillä selvä. Mitä siitä, jos mies urputtaa, älä välitä. Teet itse asiassa palveluksen miehellesi, pakotat hänet kehittymään hieman henkisesti ja ottamaan aikuisen tavoin vastuuta arjesta. Nyt hän on itsekäs ja epäkypsä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:04"]
Ehdotin zumbaa kerran mutta mies vain nauroi ja kysyi että mikä helvetin sumba enkä osannut selittää niin eihän siitä mitään tullut. ap
[/quote]
Tarjolla ois paljon hyviä miehiä ja te vaan tällasten p*skojen kanssa olette!!!
Mahtava mies, mistä löysit tuollaisen helmen? :D
Olisit nainut muslimin niin saisit harrastaa!
Ehdotin zumbaa kerran mutta mies vain nauroi ja kysyi että mikä helvetin sumba enkä osannut selittää niin eihän siitä mitään tullut. ap