Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet hamstrannut inflaation varalta?

Vierailija
06.03.2022 |

Mulla on kaapit täynnä ruokaa, suklaata, kahvia, perusvoiteita, reseptivapaita lääkkeitä ja tietysti vessapaperia. Myös reilusti bensaa varastossa. Lisäksi ostin aurinkopaanelin jotta saan kesällä vähän helpotusta sähkölaskuihin. Ukrainan sota johtaa väistämättä sellaiseen inflaatioon että hirvittää ajatellakin mitä kaikesta joutuu pian maksamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet saman aloituksen lähes samoilla sanoilla? Onko tarkoitus vain nostattaa paniikkia?

Kotivara on jotain, mikä on kerätty vähitellen. Ei kaiken rohmuamista poikkeustilassa

Vierailija
22/23 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina iso kotivara, joten ei ole ikinä ollut tarvista hamstrata mitään. Olen aina ostanut säilykkeitä, hygieniatarvikkeita ja laatikollisia nuudeleita tms. alennuksista, joten selviäisin hyvin käymättä kaupassa vaikka muutaman viikon ajan. Käsikauppalääkkeitä on myös aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina iso kotivara, joten ei ole ikinä ollut tarvista hamstrata mitään. Olen aina ostanut säilykkeitä, hygieniatarvikkeita ja laatikollisia nuudeleita tms. alennuksista, joten selviäisin hyvin käymättä kaupassa vaikka muutaman viikon ajan. Käsikauppalääkkeitä on myös aina. 

Ai joo, heti kun inflaatiosta alkoi liikkua uutisia, käväisin ostamassa alennusmyynneistä vähän vaatteita sekä kenkiä. Ne varmasti kallistuvat, mutta nyt on uusia lenkkareita, farkkuja ja talvisaappaita rikkimenevien tilalle vaikka hinnat nousisivat kuinka paljon tahansa.