Mitä olet hamstrannut inflaation varalta?
Mulla on kaapit täynnä ruokaa, suklaata, kahvia, perusvoiteita, reseptivapaita lääkkeitä ja tietysti vessapaperia. Myös reilusti bensaa varastossa. Lisäksi ostin aurinkopaanelin jotta saan kesällä vähän helpotusta sähkölaskuihin. Ukrainan sota johtaa väistämättä sellaiseen inflaatioon että hirvittää ajatellakin mitä kaikesta joutuu pian maksamaan.
Kommentit (23)
Mulla on aina iso kotivara, joten ei ole ikinä ollut tarvista hamstrata mitään. Olen aina ostanut säilykkeitä, hygieniatarvikkeita ja laatikollisia nuudeleita tms. alennuksista, joten selviäisin hyvin käymättä kaupassa vaikka muutaman viikon ajan. Käsikauppalääkkeitä on myös aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina iso kotivara, joten ei ole ikinä ollut tarvista hamstrata mitään. Olen aina ostanut säilykkeitä, hygieniatarvikkeita ja laatikollisia nuudeleita tms. alennuksista, joten selviäisin hyvin käymättä kaupassa vaikka muutaman viikon ajan. Käsikauppalääkkeitä on myös aina.
Ai joo, heti kun inflaatiosta alkoi liikkua uutisia, käväisin ostamassa alennusmyynneistä vähän vaatteita sekä kenkiä. Ne varmasti kallistuvat, mutta nyt on uusia lenkkareita, farkkuja ja talvisaappaita rikkimenevien tilalle vaikka hinnat nousisivat kuinka paljon tahansa.
Miksi teet saman aloituksen lähes samoilla sanoilla? Onko tarkoitus vain nostattaa paniikkia?
Kotivara on jotain, mikä on kerätty vähitellen. Ei kaiken rohmuamista poikkeustilassa