Voiko kroppaan saada näkyvää muutosta jo muutamassa päivässä?
Kommentit (48)
Siis vau!!!!! mä kuvittelin oikeesti ettei mitään voi tapahtua. Mitä teit????
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:50"]
No mitäs täällä kyselet, jos sulla kerran on jo "todisteetkin" että voi?
[/quote]
Halusin vain tietää mikä on ihmisten ensireaktio tälläiseen kysymykseen. Ap
Eiköhän tähän tule seuraavaksi ap hehkuttamaan jotain markkinoimaansa/jälleenmyymäänsä huuhaa diettijauhe-pilleri-pussiruoka juttua. Tuollaisessa aloituskuvassa kun todennäköisesti takana viikonlopun siideri-sipsi-pizzat ja sitten on viikko syöty vähähiilarista, että saadaan pussikeitto-pilleri mainokseen myyvä kuva :D
En ehtinyt vastata. Mutta kyllä minä olin ennen kuviakin sitä mieltä, että ilman muuta muutamassa päivässä saa tiukalla kurilla aikaiseksi muutoksia, jotka ainakin omaan silmään ovat ihan huomattavia. Ja just sellaisessa pienessä kriisissä, kun juhlamekko ei mahdukaan päälle, niin parin päivän isolla tsemppauksella mekko suljahtaa hyvinkin ylle.
:D kiits sain hyvät naurut. Olen nainen kyllä, dietin alussa. On hyvä osata nauraa itselleen :). Ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:34"]
Minä hyödynsin kerran läheisen punttisalin yhden viikon tutustumistarjouksen huolella. Olin lomalla eikä ollut muuta tekemistä, joten kävin kahdesti päivässä salilla: aamupäivällä jalat ja iltapäivällä ylävartalo. Selkä- ja vatsaliikkeitä tein kummallakin käynnillä.
Olin joskus aiemmin ollut hyvässä kunnossa, mutta siitä oli jo pitkälti yli vuosikymmen. Halusin lähinnä kokeilla olisiko nelikymppisenä vielä mahdollisuus treenata kovaa. Joo, oli. Särkylääkkeitä kyllä kului, mutta viikon niitä voi syödä aika huoletta. Viikon loppupuolella pystyin jo nostamaan kuormia merkittävästi, eli äkkitreeni kyllä vaikutti. Suurin yllätys oli, että jo yhden viikon jälkeen peilissä oli selvästi parempikroppainen mies. Varmaan lihaksissa oli myös turvotusta säievaurioista, mutta silti se oli mukava yllätys. Sitten loma ja kokeilukortti päättyivät ja palasin arkeen :-(
[/quote]jos sua harmitti niin miksi et ostanut salikorttia ja käynyt vaikka pari kertaa viikossa salilla? se o ihan hyvä ja terveellinen harrastus
No mitäs täällä kyselet, jos sulla kerran on jo "todisteetkin" että voi?