Naapurin äiti ulkoilee mikrosortseissa ja bikineissä
Ja mua ärsyttää. Onko sen pakko kekkaloida tuolla kiihottamassa miehiä?! Ikää 25-30v. ja kroppa ärsyttävän hyvännäköinen. Lapsikin on korkeintaan kaksi. Miten se ehtii pitää kropan tossa kunnossa? Sanoinko jo, että ärsyttää?
Kommentit (15)
Av-pullukalla taas herne nenässä. Kateellinen, kun ei itse kehtaa mikroshortseissa olla.
Ap, ärsyttääkö? Se jäi mulle vähän epäselväksi?
Ei vainkaan, virkistävän rehellistä puhetta, en ihmettele että ärsyttää, inhimillistä. :)
Voin kuvitella, miten ihanalta naisesta tuntuu: On kesä ja voi olla vähissä vaatteissa ja kaunis vartalo tulee hienosti esille. Minulla on ollut kaunis vartalo ja kesä on ollut lumoavaa aikaa, kun voi pitää ihania kesävaatteita. Lähinnä kait nautin vain itsekseni, kukaan muu tuskin paljon huomiota kiinnitti. Nyt vartaloni on hieman muuttunut vaikka kilot ovat pysynyt samoina.
Kroppa on kyllä hyvä mutta naama ihan järkyttävän ruma T: toinen naapuri
Kyllä se siitä vanhenee ja rupsahtaa. Onneksi meillä naapuri 65v+ ei kekkaloi bikineissä vaan ymmärtää, että aurinko ei tee hyvää iholle.
Ihon polttaminen auringonvalolla on kyllä helvetin typerää puuhaa. Persettä saa toki esitellä.
:DD Treenaa säkin kroppas yhtä hyvään kuntoon, problem solved :)
Meilläkin mehevä naapurin muija tykkää keekoilla pihallaan bikineissä. Harmi vaan että on tänä vuonna ollut pikkasen viileä kesä....
T. Kuolaava naapurin ukkomies
Kukas kalkkuna se siellä huutelee.
Kyllä muakin ärsyttäis, ja kunnolla :) siis jos näkyvyys olisi hyvä, muuten ei. Ja ei, mulla ei ole miestä, mutta teinipoika on.
Meillä naapurissa bikineissä keikistelee iso 40v tantta. Haluaisit varmaan vaihtaa naapureita?
En tiedä ärsyttääkä mun muijaa, mutta minua kiihottaa tuo meidän naapurin about 30v nainen....
isot tissit ja mehevä perä, anteliaat bikinit.
t. Se sama naapurin ukkomies
kateellinen lihava ämmä puhuu