Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ottaa päähän!

Vierailija
04.08.2015 |

Olen 16-vuotias, kohta 17v tyttö. Äiti siltikin jaksaa valittaa minun hiuksistani ja niiden mallista. Pitkä keskeltä ja siili sivuilta. Pystytukka kyseessä. Itse maksan kampaamon, värjäys, muotoilutuotteet sekä tupeeraus/erikoisemmat harjat. En käsitä miten äiti kokoajan arvostelee tyyliä, kunnollinen olen ja käyn koulua hyvällä menestyksellä. Yrittää jatkuvasti saada mieleni muuttumaan haukkumalla minua ihan sukulaistenkin kuullen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:32"]

Äiti näkee mikä sulle parhaiten sopii. Ei mistään muusta ole kyse. 

[/quote]

Voi miltä maailma näyttäisi jos äidit saisivat 1800-luvun tyylillä edelleen päättää miten lapset pukeutuvat... 

Vierailija
2/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:36"]Vituttaahan sitä katsella omassa kodissaan jotain peikkoa. Tajuaa että kasvatus on mennyt pereelleen, kun kakara kulkee variksenpelättimenä ympäri kyliä eikä tajua edes hävetä. Se jos mikä vituttaa. Onneks se voi potkia sut pihalle reilun vuoden kuluttua. Olisko se jotenkin ihan mahdotonta näyttää ihmiseltä? Ainakin silloin kun elää toisen asunnossa ja syö toisen ruokia? [/quote] No heittäköön jos on niin tyhmä. Muistelenpa itsekin samalla tavalla kun äiti vanhana tarvitsee apuani, hoitakoon itse. Onneksi voin asua muualla. ap

[/quote]

vahinkoalapeukku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:44"]

Ap on itsekeskeinen ja keskenkasvuinen. Ehkä kypsyy vielä joskus.

[/quote]

Aivan. On kyllä poikkkeuksellisen järkyttävä ja epäkypsä kakara joka joutaisi koulukotiin vähän tiukempaa kuria saamaan. Toivottavasti äiti ottaa yhteyttä Lasuun jotta voivat keskustella sijoituksesta laitokseen.

Vierailija
4/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien on lähes aina vaikea hyväksyä murrosikäistä lastaan. Söpöstä pikkutaaperosta kasvaa kokeilunhaluinen ja aikuistuva nuori nainen/mies, joka ei enää tanssi isin ja äipykän pillin mukaan. Musta on kiva kun nuorilla näkee vaikkaa minkälaisia tyylejä! Aikuiset on taas... noh, nätisti sanottuna harmaavarpusia...

Vierailija
5/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:18"]En tajua mitä äiti tuossa tilanteessa voi arvostella, ei kyllä ole siihen varaa kun maksat kaiken itse. Ihmeellistä kun omaa lasta kehtaa arvostella muille. [/quote] Näin. Vaikea itsekin äitinä ymmärtää tuollaista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

[/quote] Hei haloo! Teinit tekee juttuja, mitkä ei ole vanhempien mieleen. Vanhempien tehtävä on kyseenalaistaa nuorison käyttäytymistä, eikä suinkaan hyväksyä kaikkea. 

Vierailija
6/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:18"]En tajua mitä äiti tuossa tilanteessa voi arvostella, ei kyllä ole siihen varaa kun maksat kaiken itse. Ihmeellistä kun omaa lasta kehtaa arvostella muille. [/quote] Näin. Vaikea itsekin äitinä ymmärtää tuollaista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

[/quote] Hei haloo! Teinit tekee juttuja, mitkä ei ole vanhempien mieleen. Vanhempien tehtävä on kyseenalaistaa nuorison käyttäytymistä, eikä suinkaan hyväksyä kaikkea. 
[/quote]
Kaikkea ei tarvikaan hyväksyä, mutta mitä enemmän kauhistelet ja rajoitat, sen kauemmaksi pusket teiniäsi.

Vierailija
7/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloivilla äideillä on vaikeaa päästää irti ja hyväksyä lasten muuttuminen ja kasvaminen.

Vierailija
8/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika tyhmä äiti sulla.

Vierailija
9/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuli just äiti :)

Vierailija
10/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat välittää? Idari mutsi kyllä

Vierailija
11/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:07"]Miksi jaksat välittää? Idari mutsi kyllä
[/quote]
En kyllä välitäkkään, mutta ärsyttää kun kokoajan saa arvostelua kuunnella.
ap

Vierailija
12/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis käyttäytyy tökerösti, otan osaa. Jotkut vaan on tuollaisia kontrollinhaluisia friikkejä, jotka asiattomasti puuttuu muiden yksityisasioihin. Sillä ei kai ole mitään tärkeämpääkään mietittävää. 

Vierailija
13/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa siksi koska näytät varmaan mieheltä, miksi et voi vaan normaalisti kasvattaa kaunista naisellista ja pitkää tukkaa - ei sua tommosena kukaan huoli.

Vierailija
14/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"]Valittaa siksi koska näytät varmaan mieheltä, miksi et voi vaan normaalisti kasvattaa kaunista naisellista ja pitkää tukkaa - ei sua tommosena kukaan huoli.
[/quote]
Jos en nosta hiuksiani pystyyn, ne ovat selkään asti pitkät. Vain sivut ovat lyhyet. Eikä minua miehet muutenkaan kiinnosta, kiitos kohteliaisuudesta.
ap

Vierailija
15/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö duunissa vai mistä rahat kampaamoon ym.?

Vierailija
16/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"]Valittaa siksi koska näytät varmaan mieheltä, miksi et voi vaan normaalisti kasvattaa kaunista naisellista ja pitkää tukkaa - ei sua tommosena kukaan huoli. [/quote] Jos en nosta hiuksiani pystyyn, ne ovat selkään asti pitkät. Vain sivut ovat lyhyet. Eikä minua miehet muutenkaan kiinnosta, kiitos kohteliaisuudesta. ap

[/quote]Eli lepakko olet, kai nyt äitiäsi harmittaa kun ei lapsenlapsia saa. Tai joutuu katselemaan kahta pussaavaa slesboa

Vierailija
17/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:11"]Käytkö duunissa vai mistä rahat kampaamoon ym.?
[/quote]
Kesätyöt, syntymäpäivärahoja sukulaisilta, vanhojen naapureiden auttaminen (käyn heidän kanssaan kaupassa, autan kodin siivouksessa... ja aina antavat rahaa vaikka en sitä pyydä)
Ap

Vierailija
18/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:09"]Valittaa siksi koska näytät varmaan mieheltä, miksi et voi vaan normaalisti kasvattaa kaunista naisellista ja pitkää tukkaa - ei sua tommosena kukaan huoli. [/quote] Jos en nosta hiuksiani pystyyn, ne ovat selkään asti pitkät. Vain sivut ovat lyhyet. Eikä minua miehet muutenkaan kiinnosta, kiitos kohteliaisuudesta. ap

[/quote]Eli lepakko olet, kai nyt äitiäsi harmittaa kun ei lapsenlapsia saa. Tai joutuu katselemaan kahta pussaavaa slesboa
[/quote]
No eipä hirveästi tarvitse katsoa, kavereiden luonakin voi olla.
ap

Vierailija
19/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä äiti tuossa tilanteessa voi arvostella, ei kyllä ole siihen varaa kun maksat kaiken itse. Ihmeellistä kun omaa lasta kehtaa arvostella muille.

Vierailija
20/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen.

Kaikenkaikkiaan olen ylpeä tytöstä, että hänellä on niin oma tyyli. Nätit valinnat.(olenkohan ikinä sanonut tyttärelleni tätä?)Toki muitakin samannäköisiä löytyy, mutta ei sentään joka kymmeneskään näytä samalta. 

Sano sille äipälle suoraan, että miltä susta tuntuu. Ehkä hän jää miettimään asiaa, ja muuttaa tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä