Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ottaa päähän!

Vierailija
04.08.2015 |

Olen 16-vuotias, kohta 17v tyttö. Äiti siltikin jaksaa valittaa minun hiuksistani ja niiden mallista. Pitkä keskeltä ja siili sivuilta. Pystytukka kyseessä. Itse maksan kampaamon, värjäys, muotoilutuotteet sekä tupeeraus/erikoisemmat harjat. En käsitä miten äiti kokoajan arvostelee tyyliä, kunnollinen olen ja käyn koulua hyvällä menestyksellä. Yrittää jatkuvasti saada mieleni muuttumaan haukkumalla minua ihan sukulaistenkin kuullen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:18"]En tajua mitä äiti tuossa tilanteessa voi arvostella, ei kyllä ole siihen varaa kun maksat kaiken itse. Ihmeellistä kun omaa lasta kehtaa arvostella muille.

[/quote]
Näin. Vaikea itsekin äitinä ymmärtää tuollaista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
22/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen.

Kaikenkaikkiaan olen ylpeä tytöstä, että hänellä on niin oma tyyli. Nätit valinnat.(olenkohan ikinä sanonut tyttärelleni tätä?)Toki muitakin samannäköisiä löytyy, mutta ei sentään joka kymmeneskään näytä samalta. 

Sano sille äipälle suoraan, että miltä susta tuntuu. Ehkä hän jää miettimään asiaa, ja muuttaa tyyliä.
[/quote]
Itse kun otin lävistykset 16-vuotiaana sai äiti kunnon raivarit. On huulikoruja ja kielikoru ja venytetyt korvat. Ei vaan tunnu tajuavan että ei hänen naamansa ole eikä hänen rahojaan ole niihin käytetty.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen.

Kaikenkaikkiaan olen ylpeä tytöstä, että hänellä on niin oma tyyli. Nätit valinnat.(olenkohan ikinä sanonut tyttärelleni tätä?)Toki muitakin samannäköisiä löytyy, mutta ei sentään joka kymmeneskään näytä samalta. 

Sano sille äipälle suoraan, että miltä susta tuntuu. Ehkä hän jää miettimään asiaa, ja muuttaa tyyliä.
[/quote]
Harva kontrollimamma tajuaa typeryytensä....

Vierailija
24/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww. Demi.fi-matskua.

Vierailija
25/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:26"]Aww. Demi.fi-matskua.
[/quote]
Ennemminkin sinun sanavalintasi sopii sinne.
ap

Vierailija
26/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:26"]Aww. Demi.fi-matskua.
[/quote]
Ennemminkin sinun sanavalintasi sopii sinne.
ap
[/quote]

Jaxuhali.

Vierailija
27/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sontaa sain minäkin äidiltäni, jätti arvet.

Vierailija
28/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti näkee mikä sulle parhaiten sopii. Ei mistään muusta ole kyse. 

Vierailija
29/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen. Kaikenkaikkiaan olen ylpeä tytöstä, että hänellä on niin oma tyyli. Nätit valinnat.(olenkohan ikinä sanonut tyttärelleni tätä?)Toki muitakin samannäköisiä löytyy, mutta ei sentään joka kymmeneskään näytä samalta.  Sano sille äipälle suoraan, että miltä susta tuntuu. Ehkä hän jää miettimään asiaa, ja muuttaa tyyliä. [/quote] Harva kontrollimamma tajuaa typeryytensä....

[/quote]

Voi olla. Olen itse aika kontrollimamma. Ainakin ollut.

Mutta koska itse teininä tein kumpaankin korvaan kuusi lisäreikää(ekat oli liikkeessä tehty, tupeerasin ja värjäilin hiuksia alvariinsa, otin nenälävistyksen, ja myöhemmin muutaman tatuoinnin... niin olen ehkäpä avarakatseisempi tässä asiassa.

Nykyisestä ulkonäöstä ei uskoisi, että minkä näköinen olin teininä. Eikä minusta uskoisi, että muutama tatuointi löytyy... Niitä kadun, on niin huonosti tehty. Korvalehdet on rumat, reiänjäljet näkyy. Ja yhdet ovat venyneet paljon painavista korviksista. Olen ajatellut, että laittaisko itsekin niihin pienet venytykset :D

Vierailija
30/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:32"]Äiti näkee mikä sulle parhaiten sopii. Ei mistään muusta ole kyse. 
[/quote]
Ja mistäköhän se voi kaiken tietää, kun kehtaa vielä omaa tyttöä arvostella?

Vierailija
31/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan sitä katsella omassa kodissaan jotain peikkoa. Tajuaa että kasvatus on mennyt pereelleen, kun kakara kulkee variksenpelättimenä ympäri kyliä eikä tajua edes hävetä. Se jos mikä vituttaa. Onneks se voi potkia sut pihalle reilun vuoden kuluttua.

Olisko se jotenkin ihan mahdotonta näyttää ihmiseltä? Ainakin silloin kun elää toisen asunnossa ja syö toisen ruokia?

Vierailija
32/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]

Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen.

[/quote]

Vai oma tyyli. Ei millään pahalla mutta ton näköisiä tyttöjä on ihan pilvin pimein. 

Vierailija
33/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:36"]Vituttaahan sitä katsella omassa kodissaan jotain peikkoa. Tajuaa että kasvatus on mennyt pereelleen, kun kakara kulkee variksenpelättimenä ympäri kyliä eikä tajua edes hävetä. Se jos mikä vituttaa. Onneks se voi potkia sut pihalle reilun vuoden kuluttua.

Olisko se jotenkin ihan mahdotonta näyttää ihmiseltä? Ainakin silloin kun elää toisen asunnossa ja syö toisen ruokia?
[/quote]
No heittäköön jos on niin tyhmä. Muistelenpa itsekin samalla tavalla kun äiti vanhana tarvitsee apuani, hoitakoon itse. Onneksi voin asua muualla.
ap

Vierailija
34/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]

Mun tyttärellä on siniset hiukset, ja ne on upeat. Välillä joudun minä siihen värjäyspuuhaan, ja sillloin valitan. Inhoan sitä hommaa. Lapsukainen on myös innostunut naamaa lävistämään, ja siitä en tykkää. Olen kuitenkin lupapaperin kirjoittanut yhteen naamarautaan. Omapa on naamansa. Silloin kun puhuu uudesta lävistyksestä, niin saatan irvistää :) Korvavenytystä en pysty katsomaan, se on ihan hirveännäköinen. Mutta minkäs sille voi, että on herkkävatsainen.

[/quote]

Vai oma tyyli. Ei millään pahalla mutta ton näköisiä tyttöjä on ihan pilvin pimein. 
[/quote]
Niinhän näkkyy olevan. Aloittajan näköisiä sattuu harvemmin kohille. ;)

Vierailija
35/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:32"]Äiti näkee mikä sulle parhaiten sopii. Ei mistään muusta ole kyse.  [/quote] Ja mistäköhän se voi kaiken tietää, kun kehtaa vielä omaa tyttöä arvostella?

[/quote]

Koska on parempi silmä ja enemmän kokemusta ja parempi maku. 

Vierailija
36/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:36"]Vituttaahan sitä katsella omassa kodissaan jotain peikkoa. Tajuaa että kasvatus on mennyt pereelleen, kun kakara kulkee variksenpelättimenä ympäri kyliä eikä tajua edes hävetä. Se jos mikä vituttaa. Onneks se voi potkia sut pihalle reilun vuoden kuluttua. Olisko se jotenkin ihan mahdotonta näyttää ihmiseltä? Ainakin silloin kun elää toisen asunnossa ja syö toisen ruokia? [/quote] No heittäköön jos on niin tyhmä. Muistelenpa itsekin samalla tavalla kun äiti vanhana tarvitsee apuani, hoitakoon itse. Onneksi voin asua muualla. ap

[/quote]

Sun kirjoituksestä kyllä huomaa, ettet todellakaan tule äitiäsi auttamaan. Et vaikka äitis olis kuinka mielin kielin. 

Vierailija
37/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

Sinihiuksisia ja lävistettyjä kyllä, mutta onhan tyttö ihan oman näköisensä. Ei ole identtistä kaksosta hällä :) Kyllä tuo erottuu joka paikassa niin paljon, että jengi jää perään tuijottelemaan. Pitkään. Että eipä taida ihan pilvin pimein olla.

Vierailija
38/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:36"]Vituttaahan sitä katsella omassa kodissaan jotain peikkoa. Tajuaa että kasvatus on mennyt pereelleen, kun kakara kulkee variksenpelättimenä ympäri kyliä eikä tajua edes hävetä. Se jos mikä vituttaa. Onneks se voi potkia sut pihalle reilun vuoden kuluttua. Olisko se jotenkin ihan mahdotonta näyttää ihmiseltä? Ainakin silloin kun elää toisen asunnossa ja syö toisen ruokia? [/quote] No heittäköön jos on niin tyhmä. Muistelenpa itsekin samalla tavalla kun äiti vanhana tarvitsee apuani, hoitakoon itse. Onneksi voin asua muualla. ap

[/quote]

Sun kirjoituksestä kyllä huomaa, ettet todellakaan tule äitiäsi auttamaan. Et vaikka äitis olis kuinka mielin kielin. 
[/quote]
Tietenkin auttaisin, jos osaisi kunnioittaa minuakin samalla tavalla kuin muita. En mitään mielistelyä tarvitse.
ap

Vierailija
39/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekeskeinen ja keskenkasvuinen. Ehkä kypsyy vielä joskus.

Vierailija
40/48 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:40"]

[/quote]

Turpa kiinni välillä. Seuraavaks sä lähdet afrikkaan ja australiaan etkä ikinä palaa eikö niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi