suostun seksiin vain kun pakko purkaa miehen kasseja
Muuten en jaksa sitä jatkuvaa vihjailua seksiin heti aamusta alkaen. Muilla samaa?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:40"]
Minä en ole aseksuaali. Mieheni on mielestäni haluttava, mutta olen vakavasti masentunut siksi vaan ei huvita seksi ja mies tietty haluas. Ehkä vedän taas kännit niin pystyn siihen. Eihän siihen tartte ku levittää haarat.
[/quote]
Jaa, näitä marttyroijia. Joo, ei puhettakaan mistään vastuunotosta.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:52"]
Minä en ole aseksuaali. Mieheni on mielestäni haluttava, mutta olen vakavasti masentunut siksi vaan ei huvita seksi ja mies tietty haluas. Ehkä vedän taas kännit niin pystyn siihen. Eihän siihen tartte ku levittää haarat.
[/quote]
[/quote]
Edelleenkin kysyn, miksi miehen halut ovat suurempia kuin naisen haluttomuus? Haluttomanko tulee aina joustaa ja halullisen ei lainkaan?
-34 ja muutama muukin viesti
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:00"]
Pidemmän päälle tuo vaan kuluttaa sun omaa seksuaalisuuttas. Jossain vaiheessa et ehkä halua seksiä enää ollenkaan, vaikka mieskin vaihtuisi.
Sun mies on teinimäinen eikä osaa kantaa vastuuta omista himoistaan ja mieliteoistaan. Tollainen käytös on painostavaa, ei millään lailla rakentavaa ja äärimmäisen itsekästä. Itsekkyys itsessään ei ole huono asia, mutta tämän kaltainen itsekkyys esiintyy muihin ihmisiin negatiivisesti vaikuttaen.
Kannattaa keskustella asiasta ihan kunnolla miehen kanssa. Ei seksin aikana eikä vihjausten jälkeen, vaan ihan perinteisesti (lieköhän tällaista perinnettä enää edes) "istutaan alas ja jutellaan"-meiningillä.
[/quote]Mitä? Jos miestä panettaa, se on teini??
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:16"]
Pidemmän päälle tuo vaan kuluttaa sun omaa seksuaalisuuttas. Jossain vaiheessa et ehkä halua seksiä enää ollenkaan, vaikka mieskin vaihtuisi.
Sun mies on teinimäinen eikä osaa kantaa vastuuta omista himoistaan ja mieliteoistaan. Tollainen käytös on painostavaa, ei millään lailla rakentavaa ja äärimmäisen itsekästä. Itsekkyys itsessään ei ole huono asia, mutta tämän kaltainen itsekkyys esiintyy muihin ihmisiin negatiivisesti vaikuttaen.
Kannattaa keskustella asiasta ihan kunnolla miehen kanssa. Ei seksin aikana eikä vihjausten jälkeen, vaan ihan perinteisesti (lieköhän tällaista perinnettä enää edes) "istutaan alas ja jutellaan"-meiningillä.
[/quote]
Ei, kun jos mies vastuuttaa naisellaan että kassit on täynnä, sun tehtävä tyhjentää, eikä käsittele itse ollenkaan tunteitaan tai himojaan (kirjaimellisesti ei käsittele jos ei runkkaa), niin silloin se käyttäytyy teinimäisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
Edelleenkin kysyn, miksi miehen halut ovat suurempia kuin naisen haluttomuus? Haluttomanko tulee aina joustaa ja halullisen ei lainkaan?
[/quote]
Seksi parisuhteessa on oletus. Siksi. On oikein odottaa, että parisuhteessa saa seksiä. Se, joka rikkoo perusteltuja odotuksia vastaan, on velvollinen toimenpiteisiin
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Seksi parisuhteessa on oletus. Siksi. On oikein odottaa, että parisuhteessa saa seksiä. Se, joka rikkoo perusteltuja odotuksia vastaan, on velvollinen toimenpiteisiin
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Ei, kun jos mies vastuuttaa naisellaan että kassit on täynnä, sun tehtävä tyhjentää, eikä käsittele itse ollenkaan tunteitaan tai himojaan (kirjaimellisesti ei käsittele jos ei runkkaa), niin silloin se käyttäytyy teinimäisesti.
[/quote]
Taidat itse olla joku pihtailija.
Totuus on se mikä tästäkin keskutelusta näkyy, et ei ole mitään oikeeta tapaa miesten haluta seksiä enää. Naisen haluttomuus on sellanen asia, jota suojellaan. Ei niillä miesten tunteilla niin väliä, vaikka totuus on ettei mies voi tehdä välttämättä mitän oikein tän asian suhteen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:39"]
Noinko ap:n mies asian esittää.. Tuskinpa vaan.
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos ensin on seksuaalisesti aktiivinen ja sitten vetää jarrut päälle, niin tottakai se tuntuu toisesta petokselta. Sama kun yhtäkkiä kertoo ettei haluakaan lapsia tai naimisiin tms. Siitä haluttomuudestakin on kannettava vastuu, eikä vaan olla sillei "mulla on oikeus, mulla on oikeus...."
Ymmärsitkö?
[/quote]
Sellaisen käsityksen sain, että ap:ta painostetaan seksiin valittamalla asiasta. Ei kovin tervettä, vai onko sun mielestäsi?
Seksi kuuluu joo parisuhteeseen (lähes aina), mutta jos yhtään ymmärtää esim. biologiaa ja psykologiaa, tajuaa sen, ettei aina haluta. Seksuaalisuus ja halut elävät tilanteen mukaan, hormonitoiminta vaikuttaa, stressi ja ruuhkavuodet vaikuttavat. Samalla tavalla haaveet voivat muuttua, esim. voi ensin haluta monta lasta, mutta ensimmäisen jälkeen huomaa, ettei haluakaan enempää. Mieltään saa muuttaa, mutta silloin on oltava valmis kantamaan vastuu siitä. Jos mikään muu ei auta, niin on erottava.
Eikä vaihtoehdot muutenkaan ole, että joka päivä kun mies haluaa tai ei ollenkaan kun nainen ei halua. Se työn tekeminen parisuhteen eteen on niin paljon muutakin kuin se, että nainen levittää jalkansa kun mies sitä haluaa. Molempien, sekä halukkaan että haluttoman osapuolen, on oltava valmiita keskustelemaan ja selvittämään asiat haluttomuuden tai vaihtoehtoisesti liiallisen halukkuuden taustalla. Eli ei missään nimessä mitään "mulla on oikeus"-väitteitä: Se on myös painostusta, toiseen suuntaan. Toki on oikeus olla harrastamatta seksiä, mutta yhtälailla halukkaalla osapuolella on oikeus erota.
Ja tuohon jarrujen päälle vetämiseen: rakastumisvaiheessa parisuhteessa ihan hormonaalistenkin syiden takia haluttaa enemmän. Sen perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä siitä, minkälaiset halut ovat arkielämässä.