Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaivautuisitteko valittamaan?

Vierailija
29.07.2015 |

Soitin tänään asuntoilmoituksessa olevaan kiinteistövälitysyrityksen puhelinnumeroon kyselläkseni vapaasta asunnosta. Puhelu meni jotakuinkin näin...

 

vastaaja: "Täh??"

minä: "Maija meikäläinen tässä hei!" (jäin odottamaan pariksi sekunniksi vastaheitä)

vastaaja: "..."

minä: "niin tuota siitä esimerkkitie ykkösen asunnosta kyselisin..."

vastaaja: "se on menny."

minä: "aijaa, no ei kai siinä mitään sitten. Kiitoksia nyt kum-"

ja vastaaja oli sulkenut puhelimen ennenkuin sanoin lauseeni loppuun.

 

En traumatisoitunut enkä hyvityksiä tai anteeksipyyntöjä halua, mietin vain haluaisiko kiinteistövälitysyritys mahdollisesti tietää tälläisestä työntekijästä? Äänensävy oli koko puhelun ajan hyvin töykeä. Kyseessä on mielestäni vielä yksityinen yritys, niin luulisi tuollaisen tekevän hallaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli varmaan sen yrityksen ylimielinen omistaja, joten en vaivautuisi valittamaan.

Vierailija
2/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:39"]

Tuo oli varmaan sen yrityksen ylimielinen omistaja, joten en vaivautuisi valittamaan.

[/quote]

 

omistaja näytti olevan mies, ja vastaaja nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Asunto on jo mennyt, ja lisäksi sillä on voinut olla juuri sillä hetkellä ihan oikea asiakas, ei turhan kyselijä.

Vierailija
4/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä toimintaa, ja on erittäin paha virhe pistää asiakkaita eriarvoisiin asemiin. APhan voi olla tulevaisuudessa vaikka minkä miljoonalukaalin myyjä, mutta ei taatusti tämän kokemuksen jälkeen vaivaudu tälle välittäjälle sitä myyntiin laittamaan vaan menee kilpailijalle.

Vierailija
5/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:56"]

Tökeröä toimintaa, ja on erittäin paha virhe pistää asiakkaita eriarvoisiin asemiin. APhan voi olla tulevaisuudessa vaikka minkä miljoonalukaalin myyjä, mutta ei taatusti tämän kokemuksen jälkeen vaivaudu tälle välittäjälle sitä myyntiin laittamaan vaan menee kilpailijalle.

[/quote]

 

Niin, av-palstahan on täynnä miljonäärimammoja. Just juu.

Vierailija
6/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:49"]

Mitä sitten? Asunto on jo mennyt, ja lisäksi sillä on voinut olla juuri sillä hetkellä ihan oikea asiakas, ei turhan kyselijä.

[/quote]

 

paikalla oleva oikea asiakas sai varmasti vaikutuksen välittäjän käytöksestä puhelimessa toisen asiakkaan kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiukan samantapaisia kokemuksia asunnonvälittäjistä. Olisiko ammattitauti?

Vierailija
8/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:49"]

Mitä sitten? Asunto on jo mennyt, ja lisäksi sillä on voinut olla juuri sillä hetkellä ihan oikea asiakas, ei turhan kyselijä.

[/quote]

 

tuskimpa ko. henkilö selvännäkijä oli, joka ap:lle vastatessaan ja jättäessään esittäytymättä tiesi mitä asia koski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää tuollainen huono käytös, ihan keneltä tahansa, puhumattakaan että kyse on asiakaspalvelusta. Arrggghhhh. Toivottavasti ap löytää asunnon ja antaa sanan kiertää tuosta kyseisestä firmasta.