Mahavaivoja uudessa kodissa
Muutimme pari viikkoa sitten kerrostalosta omakotitaloon. Ensimmäisen yön uudessa kodissa vietin mahakivun kourissa, kuten myös lähes kaikki muutkin yöt. Maha on samalla tavalla kipeä, kuin aina karvakäden tekemän pizzan syöntiä seuraavana yönä (tämä on totta). Oksentanut en ole, mutta toisesta päästä tavaraa tulee senkin edestä. Mies ehdotti, että johtuisi viljasta tai maidosta, mutta ei kyllä täsmää syömisiini. Itse tietysti epäilen jo miltei vatsasyöpää, mutta on outoa, että oireet alkoivat heti uudessa talossa. Hometta/kosteutta en usko olevan, koska kattava kuntotarkastus tehtiin ennen kuin ostimme tämän. Muutoinkin allergiat ilmenevät minulla yleensä hengitysteissä eikä vatsassa. Mietin, voisiko johtua uudesta bakteerikannasta, vaikka en ole kyllä mielestäni suuhuni laittanut mitään sellaista (vaikkapa likaisia käsiäni tai edes hanavettä). Jännitys ei tee minulle tällaista, eikä minulla kyllä mitään jännitettävääkään ole. Pitäisikö lääkäriä vaivata vai odotella vielä josko menisi ohi?
Huoh.