Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen! Laihdutin 90 kilosta 50 kiloon!

Vierailija
03.08.2015 |

Jee!  Jotenkin yhä näen sen pyöreän nuoren naisen peilistä, mutta valokuvista sen huomaa: olen kuin eri ihminen.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei noin hienoa pudotusta, mutta -20kg 6kk:ssa. Lähtötilanne oli 168cm ja 106kg. Olen edelleen ylipainoinen. Nyt ollut kuukauden ajan joku tasanne vaihe ja paino pysytellyt samoissa lukemissa. En ota stressiä, koska tällä hetkellä koen etten ole valmis luopumaan lisää ruokavaliossani.

Syön normaalia kotiruokaa maltillisia annoksia, enemmän salaattia, hedelmiä ja marjoja. En juo sokeripitoisia juomia kuten mehut, alkoholi. Karkkia max 200g 1-2krt/kk, ei sipsejä tai noutoruokaa, teen kyllä itse pizzaa 2-3krt/kk ja syön sitä reilusti!

Eilisen ruuat: Vanilja jugurtti, Pirkan valmis Cesar salaatti (jätin käyttämättä juustomurut) ja lisäsin kirsikkatomaatteja, mansikoita 1kg(!), Lidl paistopisteen ruisleivän molemmat puolet jonka päällä Oltermanni 17% 6 siivua, kahvia kaksi kuppi maidolla, kuivattuja luumuja 6kpl.

Toissapäivänä: Banaani, makaronilaatikkoa 2dl, kulmiksen kana-parmesanisalaatti, mustikka jugurtti, kahvia kaksi kuppia maidolla.

Joku muu päivä: Vanilja jugurtti, banaani, grillattu kanafile, 3 uutta perunaa, perussalaattia fetalla, pensasmustikoita 0,5l, perussalaatti fetalla ja savulohella, kaksi kuppia kahvia maidolla.

Tähän tyyliin eli kaikkea menee eikä ruokaympyrän mukaan, se ei sovi minulle. Joskus jääpäivän energiansaanti niukaksi joskus menee yli.

Vierailija
22/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea saavutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:50"]

Mulla ei noin hienoa pudotusta, mutta -20kg 6kk:ssa. Lähtötilanne oli 168cm ja 106kg. Olen edelleen ylipainoinen. Nyt ollut kuukauden ajan joku tasanne vaihe ja paino pysytellyt samoissa lukemissa. En ota stressiä, koska tällä hetkellä koen etten ole valmis luopumaan lisää ruokavaliossani.

Syön normaalia kotiruokaa maltillisia annoksia, enemmän salaattia, hedelmiä ja marjoja. En juo sokeripitoisia juomia kuten mehut, alkoholi. Karkkia max 200g 1-2krt/kk, ei sipsejä tai noutoruokaa, teen kyllä itse pizzaa 2-3krt/kk ja syön sitä reilusti!

Eilisen ruuat: Vanilja jugurtti, Pirkan valmis Cesar salaatti (jätin käyttämättä juustomurut) ja lisäsin kirsikkatomaatteja, mansikoita 1kg(!), Lidl paistopisteen ruisleivän molemmat puolet jonka päällä Oltermanni 17% 6 siivua, kahvia kaksi kuppi maidolla, kuivattuja luumuja 6kpl.

Toissapäivänä: Banaani, makaronilaatikkoa 2dl, kulmiksen kana-parmesanisalaatti, mustikka jugurtti, kahvia kaksi kuppia maidolla.

Joku muu päivä: Vanilja jugurtti, banaani, grillattu kanafile, 3 uutta perunaa, perussalaattia fetalla, pensasmustikoita 0,5l, perussalaatti fetalla ja savulohella, kaksi kuppia kahvia maidolla.

Tähän tyyliin eli kaikkea menee eikä ruokaympyrän mukaan, se ei sovi minulle. Joskus jääpäivän energiansaanti niukaksi joskus menee yli.

[/quote]

Tuollaisen vapaan syömisen riskinä on, että lihot takaisin.

Vierailija
24/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:54"]

Pics or didn't happen, whore!

[/quote]

Mistä kohtaa ymmärsit ap:n myyvän seksiä rahasta?

Vierailija
25/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄäh mäkin haluan niin paljon!!

Vierailija
26/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut ihmistä, joka olisi onnistunut laihduttamaan noin isosta ylipainosta noin hoikaksi. Herättää epäilyksiä.

Vierailija
27/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:39"]

Paljon onnea ap! Itsekin aion pystyä, lähtöpaino tosin kammottavat 105 kg :z Onko jotakin vinkkejä antaa, aion aloitaa vhh:n? Pääkopan ainakin täytyy varmasti olla kunnossa, jota olenkin tässä koittanut jo "parantaa" jonkun aikaa.

[/quote]

Tiedän, että monet ovat vhh-dieetillä, mutta itse en ryhtynyt siihen enkä myöskään suosittelisi sitä. Ihminen tarvitsee kaikkea, ja vaikka vhh:lla saattaa saada nopeasti tuloksia, ns. normaaliruokavalio on tasapainoisempi ja helpompi noudattaa myös tulevaisuudessa. Vhh:lla saat päänsärkyä ja yllättäviä himoja. Sen lisäksi saat siinä luultavasti liikaa proteiinia. Ammattilaisetkaan eivät suosittele sitä enää.

Paljon tsemppiä urakkaan: lupaan, se on sen arvoista!

ap

[/quote]Kiitos vastauksesta! Ääh, aloin taas sitten epäillä tuota vhh:ta. Olen kyllä ollut sillä aiemmin ja laihtunut, mutta vain vähän ja melko hitaasti. PCO sotkee minulla elimistöä, ja olen lukenut että tuo VHH olisi sopivin siihen. Mutta en sitten enää tiedä... On kaikki niin vaikeaa. Itsekin periaatteessa ajattelen niin, että kyllä hiilareita täytyisi saada polttoaineeksi. Mutta jos en laihdukaan :( Vaikeaa! Myöskään liika proteiini ei ole hyväksi, niin minäkin olen ymmärtänyt...

Vierailija
28/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:04"]

Minkälainen on päivittäinen ruokavaliosi? Onko jotain erikoisia rajoitteita kuten vhh-, kasvis-, gluteeniton tms?

[/quote]

Ei ole mitään muuta kuin että vältän sokeria ja piilosokeria. Toisin sanoen, sokeri esimerkiksi hedelmistä on okei, valmismehuista ei, kasviksista okei, muroista ei. En myöskään syö hirveästi punaista lihaa. Ruokavalio on kasvis- ja hedelmäpainotteinen. 

ap
[/quote]

Ihanaa kuulla! Mä oon aloittanut samanlaisen, pudotettavaa on 60 kg. Kiirettä ei ole. :-)

Vierailija
29/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:50"]

[/quote]

Tuollaisen vapaan syömisen riskinä on, että lihot takaisin.

[/quote]

Mutta tällä ruokavaliollahan olen laihduttanut tuon 20kg :D Riskinä on etten laihdu enempää, jos en tee lisää muutoksia. Enkä ole siihen nyt ainakaan valmis, joten jään tähän.

Vierailija
30/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon "löysää" ?

Vierailija
31/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotn 20kg vähän yli vuodessa (lähtö 86kg / 180cm) jättämällä herkuista pois: karkit, pullan, vaalean leivän, sipsit, suklaan, jugurtit, einekset, pizzat, pastat, pikaruuat ja limsat.

Herkuista jätin ruokavalioon: juustot, marjat, graavilohi, sitruunavesi, riisi, kahvi, kermaviili ja meetvursti.

Uusia herkkuja: 9 UUTTA kasvista, 5 uutta hedelmää, raejuuston, rahkan, vihreä tee, sosekeitot ja smoothiet.

Normiruuasta annoskokoni pieneni huomattavasti.

Elämässä jätin pois: 2/3 television katsomisesta, 2/3 netissä pyörimisestä vapaa-ajalla ja kaupassa käynnin autolla.

Lisäsin: aamulenkit (hölkäten) arkiaamuisin (1/2h/aamu), kauppaan kävelyn, naisten jumpan 1krt/vk, uinti 1 krt/vk.

Ensimmäiset 3 viikkoa oli ihan tuskaa: teki mieli makeaa ja herkkuja, aamulla lenkille lähtö oli ihan helvettiä (onneksi mies oli mukana patismassa), joistakin totutuista tv-sarjoista luopuminen oli haikeaa ja pullien ja muiden herkkujen välttely töissä ja kahviloissa oli työlästä. 2 kuukauden kuluttua aloituksesta muistan ensimmäisen kerran sen harmin, kun oli su-aamu eikä meillä ollut tapana käydä lenkillä vaan nukkua pitkään.

Edelleen liikun liian vähän suosituksiin nähden, mutta ruokavalioni on mielestäni kohtuullinen. Ainoa, mitä entisestä elämästä edelleen teki mieli oli maitosuklaa. Aloin sallia itselleni yhden suklaapatukan viikossa kirjan kanssa. Lisäksi nykyisin syön kylässä ollessa ihan normaalit pullat tai kakut. Olen vain huomannut, etteivät ne enää meinaa maistua edes kylässä.

Vierailija
32/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Ootko saanut paljon positiivista huomiota? Entä negatiivista, kateutta tms?

Vierailija
33/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:48"]

Onneksi olkoon! Ootko saanut paljon positiivista huomiota? Entä negatiivista, kateutta tms?

[/quote]

Pääosin positiivista, tuntuu mahtavalta tavata ihmisiä menneisyydestä ja nähdä heidän ilmeenä :)

Jonkin verran myös negatiivista, aina syömishäiriökauhisteluista pulkanraiskaamaan naruun ja siihen, että miehet tykkää kurveista. Pakko tosin sanoa, että entinen painoni ja syömiskäyttäytymiseni oli paljon enemmän syömishäiriöistä kuin nykyinen.

ap

Vierailija
34/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hieno juttu! Itsellä kans sama juttu menossa. 85 kilosta yritän päästä 50. Alotin toukokuun alussa ja tähän mennessä tippunu 20 kiloa.

Vierailija
35/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:19"]

Hei hieno juttu! Itsellä kans sama juttu menossa. 85 kilosta yritän päästä 50. Alotin toukokuun alussa ja tähän mennessä tippunu 20 kiloa.

[/quote]

3kk:ssa 20kg tippunut? Jestas, miten?

Vierailija
36/72 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:19"]

[/quote]

3kk:ssa 20kg tippunut? Jestas, miten?

[/quote]

Oon työssä, jossa liikun paljon joten se on varmasti auttanu. Juoksen pari kertaa viikossa ja kotona käytän crosstraineriä kans pari-kolme kertaa viikossa.

Oon jättäny hiilarit vähemmälle (mutta en kokonaan pois) ja syön paljon erilaisia salatteja (ikinä ei oo nälkä). Tällä hetkellä menee paljon pinaatti-tomaatti-avokaado-raejuusto-kana-salaattia.

Törmäsin pari päivää yhteen kaveriin jonka olen nähny viime keväänä ja hän heti sano että "herranjumala oot laihtunu paljon!"

Oon myös 163 pitkä eli se 85 kiloa oli paljon ja aluks lähtee nopesti. Odotan, että hidastuu pian.

Vierailija
37/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle hyvistä vinkeistä! :)

Vierailija
38/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan! Mulla ei ole edes kuin muutama kg pudotettavaa, mutta silti tuntuu vaikealta :(

Vierailija
39/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetin tampio on alapeukuttanut tuolla ainakin alussa kaikki viestit?

Vierailija
40/72 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:35"]

Laihdutit 40 kg 1,5 vuodessa?

Joojoo, niin varmaan. Eli noin

14 kg puolessa vuodessa. Toi on ihan sairas tahti. Aloititko siis muka vuoden 2014 alussa?

[/quote]En ole ap mutta uskon että hän laihdutti 40kg. Itse laihdutin 3v sitten kesä- ja heinäkuun aikana 14kg 75>>>61 eli todella nopeasti! ja pituuteni on 174cm. kävin joka päivä lenkillä jonka pituus oli 9,5km ja söin vaan maitorahkaa ja puuroa ja tarkkailin kaloreita todella tarkasti... lopetin jopa maidon käytön kahvissa. Nykyään painan 63 eli paino on pysynyt alhaalla ja syön tavallista ruokaa, välillä jopa karkkia menee paljon. Liikun joka päivä joko lenkillä tai sitten käyn salilla ja tosiaan niitä kaloreita lasken edelleen ettei ne menis yli 2000kcal päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi