Miksi auttaisin tätä yhteiskuntaa enää?
Olen koko ikäni elänyt yhteiskunnan sääntöjen mukaan. Opiskelin ammatin, ei töitä kun ei alan työkokemusta ja siksi et saa töitä ja haista vittua vuokratyöfirmoista. No, opiskelin toisen ammatin, ei töitä kun ei alan työkokemusta. Voi jumalauta, haistakaa pitkä paska.
Miksi vitussa enää noudattaisin mitään sääntöjä enää kun puukotitte selkään niin ettei edes normaalia elämää saa? Jotkut vitun imbesillit saa kaiken vanhemmiltaan ja toiset voittaa Eurojackpotissa kymmeniä miljoonia täysin ansaitsematta. Tuo on niin vitun väärin! Joillain vitun paskaperseillä käy tuuri ettei tarvi tehdä mitään kun syntyy kultalusikka suussa tai lyckkaa jossain vitun arvonnassa! Mä tein oman osani enkä saanut kuin paskaa niskaan! Tästä lähtien sabotoin vaan tätä yhteiskuntaa, vitun selkäänpuukottajat kun varastitte multa kaiken.
Minkä takia mun pitäs tehdä mitään kun tähän asti olen antanut kaikkeni ja jotkut vitun idiootit vaan saa jonkin miljoonaperinnön tai voittaa jossain arvonnassa kymmeniä miljoonia ja vaan vapaamatkustaa tässä yhteiskunnassa. Laiskamadot jotka eivät ikinä tehneet mitään saivat kaiken ilmaiseksi. Toivottavasti Putin ampuu ydinpommeilla tämän koko maan paskaksi vielä.
Kommentit (4)
Joo, nyt ei ole lääkitys ihan kohdallaan. Tuohon on apua. Käy juttelemassa lääkärille ja psykologille. Sinua ON kohdeltu väärin, sinä olet ajan ja olosuhteiden uhri. Elämä ON epäreilua, ja se on ollut tosi epäreilua juuri sinulle. Et silti saa yhteiskunnalle kostamalla mitään muuta aikaiseksi kuin lisää pahaa oloa itsellesi.
Saanko kysyä mitkä koulutukset sinulla on?
Etkä muuten tiedä ketkä niitä miljoonia voittaneet ovat. Ainakin se yksi oli työporukka, joten he ovat tehneet töitä. Niin monta voittoa on jo Suomeen osunut, että ehkä jollekin elämän päähänpotkimallekin on rahaa tullut.
Raha on muuten sellainen juttu, että kohtuullisen summan jälkeen se ei tutkitusti enää lisää tyytyväisyyttä elämään. Keskituloiset elävät yleensä ihan hyvää ja tyydyttävää elämää. Se on mahdollista sinullekin.
Voin kyllä samaistua ap:hen. Ikäni töitä tehnyt, mutta jotkut pääsee vaan sitä moottoritien vasenta kaistaa ohi. En ole katkera, mutta kuitenkin.
Maksun aika tulee vielä, veitte kaiken multa.
Ööö... iltalääkkeet?