Millainen piirre ihastuksen kohteessasi tappoi kiinnostuksen?
Kysymys otsikossa eli millaiset piirteet ihmisen luonteessa, teot jne. pilasivat kiinnostuksen ja ihastuksen? Millä alalla ko. mies/nainen teki töitä?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:59"]
Tarve manipuloida minua.
[/quote]
Miksi sain alapeukkuja?
Irtosuhteet. En halua mennä sänkyyn tautisen kanssa. Hän oli opiskellut oikeustieteellisessä.
Mikään ei ollu ikinä miehen vika, vaan mun. Jatkuva pelaaminen, ei osoittanut enää välittävänsä. Tyyli miten puhui kavereilleen. Matkiminen
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:10"][quote author="shatteredK" time="04.08.2015 klo 00:00"]
Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti.
[/quote]
Lapsiinsekaantuja taas äänessä. Kuvottava paskakasa.
[/quote]
En ole tuo jolle kommentoit, mutta mitä vittua? :D
1. Ei kestänyt yhtään alkoholia. Aina meni yli. Ei väkivaltainen tai muutenkaan uhkaava, mutta on kyllä aika säälittävää jos aikuinen ihminen ei pysty ottamaan fiksusti (tai olemaan niin fiksu että jättää sitten kokonaan ottamatta).
2. Todella itsekeskeinen ihminen. En oikein tajua miksi en nähnyt sitä heti.
Ei katsonut keskustellessa silmiin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:10"]
[quote author="shatteredK" time="04.08.2015 klo 00:00"]
Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti.
[/quote]
Lapsiinsekaantuja taas äänessä. Kuvottava paskakasa.
[/quote]
En tietääkseni maininnut mitään ihastukseni iästä. Ja muuten, näin ohimennen, en koske lapsiin, eli en ole lapsiinsekaantuja. Okei?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:10"][quote author="shatteredK" time="04.08.2015 klo 00:00"] Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti. [/quote] Lapsiinsekaantuja taas äänessä. Kuvottava paskakasa. [/quote] En ole tuo jolle kommentoit, mutta mitä vittua? :D
11 varmaan viittaa siihen, että s/K on tunnustautunut pedofiiliksi. Vittuilee viattomalle ihmiselle - pedofiili tai ei, hän on kuitenkin kieltänyt käyvänsä lapsiin käsiksi.
[/quote]
Eka seksikerta. Olin pitkään ihastunut tosi miehekkääseen komistukseen. Loistava suutelija, mutta kun päästiin seksiin, Huoh! Halusi antaa suuseksiä, mutta teki sen aivan surkean huonosti. Varsinaisen panon aikana yritti yllättäen tunkeutua anaaliin ja sanoi:" anna mennä vaan". En antanut :D
Mies oli huonompi ajamaan autoa kuin minä, noloa..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:47"]Naisella on kauhean hajuinen pillu , kuin ( pilaantunut tonnikala ) + häppärit kuin norsun korvat ja vielä mustuneet / tummentuneet luultavasti kuumista pieruista ! Ja se kävi vielä paskalla ennen ja piereskeli WC:ssä niin että pytty oikein kaikui ! Yritin koota itseni ja olla ajattelematta tapahtumia, mutta hänen tultua vessasta halusi että nuolen pillua eka , olin kohtelias ja hoisin homman vaikka oksetti ja sain migreenin ! Ajattelin että en ole koskaan ennen nainut norsua korvien väliin , aktin jälkeen poistuin enkä halunnut numeroa !
[/quote]
Järkyttävää tekstiä :D
Se kun töissä meni tämän -88 syntyisen pojan kanssa syömään tai kahville töissä niin voi luoja! Onko mikään yhtä ärsyttävän kuuluoista kun toinen läiskyttää ja mussuttaa ruokaa?!? Mielenkiinto jäi sille tielle :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:59"]
Tarve manipuloida minua.
[/quote]
Miksi sain alapeukkuja?
[/quote]
Aina tännekin psykopaatteja löytyy :)
Huono musiikkimaku (kikkelitekno, edm ja suomalainen junttimusa)
Satunnainen kannabiksen pössyttely ja tupakointi. Liika taiteellisuus. Elitistisyys. Rumat vaatteet ja viiksien kasvatus. Huono (alapää-)huumorintaju. Paljon sänkykumppaneita.
Pillun ruinaaminen heti.