Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen piirre ihastuksen kohteessasi tappoi kiinnostuksen?

Vierailija
03.08.2015 |

Kysymys otsikossa eli millaiset piirteet ihmisen luonteessa, teot jne. pilasivat kiinnostuksen ja ihastuksen? Millä alalla ko. mies/nainen teki töitä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:10"][quote author="shatteredK" time="04.08.2015 klo 00:00"] Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti. [/quote]   Lapsiinsekaantuja taas äänessä. Kuvottava paskakasa. [/quote] En ole tuo jolle kommentoit, mutta mitä vittua? :D

[/quote]

Mun miälestä toi oli tollanen Fingerpori -tyyppinen lähestyminen, eli huumor´kamaa.

Hymähtäisin hiaman varmaan, aika hassua.

Vierailija
22/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti miehen luona: paljastui mammanpojaksi, jonka luona äiti käy siivoamassa. Itse ei selvästi siivonnut eikä ainakaan tarpeeksi huolella, nurkkiin oli pinottu roskapusseja ja lattialla pyöri pölyä ja karvoja. Samaisella käynnillä vielä jossain vaiheessa mainitsi, kuinka minä muistutan hänen äitiään. Taisi jotain äitihahmoa siis hakea. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä se oli alkoholinkäyttö. Toinen oli lyhyempi kuin minä ja sanoi ettei siitä tee numeroa mutta tekipähän kumminkin. Kolmas oli niin ujo että vaikka hän palavasti minua halusi niin minä jouduin tekemään jokaikisen aloitteen jokaiseen asiaan, enkä sitten enää jaksanut sitäkään. Nykyinen mies on ihana kaikin puolin jos kynsien syömistä ei lasketa enkä minä ala niin pienestä nipottaa, laitan kynneliä sille jos häiritsee.

Vierailija
24/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi minulle että pitää laihduttaa jos haluan joskus pysyvän miehen. On myös monesti antanut jumppavinkkejä. Välimatkan takia tavattiin tosi harvoin ja joka kerta kun nähtiin, oli hän itse lihonut silmiinpistävästi.

raha on liian kovassa arvossa. Jatkuva paapatus siitä miten sijoittaa rahojaan ja vielä jonain päivänä voi heilutella setelinippua sukulaisten nenien edessä. Halveksi minua koska opiskelen edelleen, enkä edes korkeakoulussa. Itse ei koskaan valmistunut AMK:sta.

seksiin edettyämme ei suostunut käyttämään kumia, vaikka sanoin että pillerit on otettu epäsäännöllisesti. 

Seksin jälkeen piti pari päivää yhtyettä kunnes katkaisi puhehanat kokonaan.

huoh.. Pitäisi oppia luovuttamaan nopeammin, mutta aina sitä yrittää nähdä toisessa hyvää. 

Vierailija
25/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä oli hirveä vauvakuume. Ei kiitos, minä en edes halua lapsia. Eikä uskonut kyllä sitäkään mahdolliseksi.

Toinen pelkäsi hysteerisesti pientä koiraani. Tai koirankarvoja, en oikein käsittänyt kumpi oli pahempi.

Kolmas kertoi miten helppoa hänen työpaikassaan oli laiskotella.

Vierailija
26/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoton ulkonäkö ja paha haju. Kaverini kuvaili sanalla pelottava, kun hänet tapasi. :) Kun olin käymässä hänen luonaan, hän lueskeli netistä erästä keskustelupalstaa ja hihitteli yksikseen ja katseli vain kehonrakennus-videoita. Muutenkin monet pikkujutut, kuten se, ettei tarjonnut ruokaa kun olin käymässä, ärsytti.

Vierailija
27/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ketju eri nimellä, miksi?

Vierailija
28/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen puhui aina vain itsestään. Minun juttuni eivät kiinnostaneet. Myöa liioittelu/valehtelu. Aina piti muistaa, että tarinoista vain noin 70% oli totta, ja loput hänen omia lisäilyjään. Kerran hän esim kertoi juttua, missä yhteinen miespuolinen tuttavamme sai yhdenillan keikkatyön tarjoilijana juhannusjuhliin. Ilmoitti tuttumme saavan tästä hyvät rahat, ainakin 100 euroa. Kommentoin asiaa aika neutraalisti, 'ok, sehän on kiva xxxx:lle', minkä jälkeen tämä nainen ilmoitti, että taisikin olla niin, että yhteisen tuttumme tuntipalkka tarjoilijan keikasta on 100 €/tunti. En vieläkään tajua, miksi sanoi noin, koska juttu oli niin paksu, että sitä ei usko kukaan :D harmi sinänsä, koska muuten oli kiva nainen ja persoonallinen ulkonäöltään ja olemukseltaan.

Vierailija
29/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainut keskustelu tappoi kiinnostukseni erääseen mieheen. Hän kertoi siinä, että miten hänen ex-vaimonsa väittää hänen pahoinpidelleen hänet, vaikka se ei pidä paikkansa.

Koska en ole ollut paikalla ja olen kuullut vain toisen osapuolen kertomuksen, niin en voi tietää, että oliko mies oikeasti väkivaltainen vai onko exä hullu, mutta yhtä kaikki kiinnostus lopsahti kuin seinään.

Vierailija
30/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuden osoittaminen heti toisilla treffeillä.

Olin tavannut miehen yhteisten ystävien illanistujaisissa ja vaikutti erittäin lupaavalta. Komea ja mukavanoloinen. Eka treffeillä oltiin käyty elokuvissa ja siellä kaikki meni hyvin. Toisilla treffeillä oltiin ravintolassa syömässä. Lapsuudenkotini naapurit (mies ja vaimo) joita en ollut nähnyt vuosiin, tulivat vaihtamaan pari sanaa kanssani. Treffikumppanini mulkoili heitä kulmiensa alta kun esittelin heidät toisilleen. Ravintolasta poistuessamme, treffikumppani ärähti ettei ollut tykännyt kun naapuripariskunnan mies kuulemma tuijotti tissejäni koko ajan, enkä saa enää moikata naapurin miestä.

Juu, ei tavattu enää.

(Eikä naapurikaan muuten tuijottanut tissejä. Tai mitään muutakaan vartalon osaa minussa.)

Vierailija
31/62 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve manipuloida minua.

Vierailija
32/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämmetön suhtautuminen eläimiin.

33/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti.

Vierailija
34/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisuus

Vierailija
35/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu myönteisyys

Vierailija
36/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi voinko laittaa hänelle ruokaa, kun "olis kiva, jos olis ruoka" kun hän tulee töistä. Ei puhettakaan siitä, että olsi laittanut minulle ruokaa. - Narisi siitä kuinka kalliita (eksän ostamat) huonekalut olivat olleet. Sanoi olevansa raitis - osti pullon kossua ekana viikonloppuna.

Vierailija
37/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi

Vierailija
38/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu, kontrolloiminen, äksyily, syyttely, vähättely oman itsensä parempana pitäminen jne...

Vierailija
39/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys

Vierailija
40/62 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredK" time="04.08.2015 klo 00:00"]

Se, etten voinut olla yhteydessä häneen. Ei se kyllä hänen vikansa ollut... mutta silti.

[/quote]

Lapsiinsekaantuja taas äänessä. Kuvottava paskakasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi