Suostutko muuttamaan deittisi perässä hänen kotiseuduille?
Jos deittisi päättää muuttaa kauas pois, muuttaisitko hänen kanssaan vai lopettaisitko suhteen?
Kommentit (22)
Jos suhde on tuore niin en. Jos yhteisiä vuosia on takana 3+ niin sitten voisin harkita jos sieltä löytyisi itselleni töitä.
Asuu Usassa. Olisin valmis sinne muuttamaan.
En tietenkään minkään deitin. Kyllä pitää syvempi suhde olla.
Riippuu mistä on kotoisin, jos vaikkapa Havaijilta niin ehdottomasti.
Tuskin kukaan vasta viikon tapailtuaan kenenkään perässä alkaa muuttamaan, mutta vuoden tapailusuhde voi jo sitten innostaakin muuttamaan.
Jeg gjør ikke nå, denne gangen, nei takk for å tiltrekke seg.
Deitti? No ei, ei ainakaan niinkuin minä "deittailun" ymmärrän. Silloin ei olla vielä kuin tutustumassa. Miksi irrottautuisin omilta juuriltani jonkun ehkä-tyypin takia.
Kwrro nyt ap, mitä tässä kohtaa deittailulla tarkoitat? Eihän tuohon voi nuilla tiedoilla vastata kun ihmiset ymmärtää seittailun ihan eri tavoilla.
En minkään tapailun takia, mutta sellaisen seurustelusuhteen takia joo, missä näkisin aihetta avioliittoon asti. Toki riippuu myös, et kuinka pitkä matka pitäis muuttaa sitten. Toiseen maahan en kyl muuttais ku avioliiton takia. Pitäis tietää, että toinenkin panostaa tosissaan. En jättäis ihan helpolla omia ystäviä yms.
Niin, mitä tarkoittaa deitti?
Ehkä voisin jopa muuttaa perässä, jos olisi hyvä työpaikka mulle tiedossa siellä. Tyhjän perässä en muuttaisi.
Mahdollisesti, jos pitäisi todella potentiaalisena pitkäaikaisena kumppanina niin kyllä.
Muutin deittini asuinpaikkakunnalle, tosin siinä vaiheessa hän ei ollut mikään deitti vaan olimme seurustelleet neljä vuotta, ja muuttomatka oli reilut 50 km. Mutta iso päätös sekin, tietysti, vaihtuihan asuinkuntani ja sittemmin myös työpaikkani.
Minnekään perähikiälle en olisi muuttanut enkä muuttaisi.
Jos niin harvinainen tilanne sattuisi että löytäisin ihanan miehen, todellakin muuttaisin. Muuttaisin jopa ihan mielelläni, sillä olen kyllästynyt nykyiseen asuinpaikkaani. Ulkomaille en lähtisi, mutta Suomen sisällä aika lähes minne vain.
Teoreettinen kysymys. Käytännössä onnistun kiinnostumaan vain sellaisista, joilla on juuret, sukutalot ja -tilat ym. samoilla seuduilla. Olen kai jotenkin rajoittunut. Muuttosuunnitelmat olisivat kiinni lähinnä käytännön seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan vasta viikon tapailtuaan kenenkään perässä alkaa muuttamaan, mutta vuoden tapailusuhde voi jo sitten innostaakin muuttamaan.
Edellisessä suhteessani rakastuin heti niin hulluna että olisin varmaan jo parin tapaamisen jälkeen suostunutkin. Sen verran kovasti kolahti.
No mies on kotoisin 10 000km päästä. Periaatteessa voisin ulkomaille muuttaa, sitten kun lapset muuttaa kotoa. Mutta en ehkä miehen kotimaahan. Palkat pieniä ja ei kovin turvallinen maa kyseessä.
Jos tarkoitat deitillä kumppania, niin en muuttaisi. Olen ollut muutaman kerran kaukosuhteessa, eikä silloinkaan tullut mieleenkään jättää elämää omassa kotikaupungissa. Ehkä en vain sitten rakastanut heitä tarpeeksi.
Nykyään en enää jaksaisi kaukosuhteeseen kuuluvaa matkustelua ja suunnitelmallisuutta.
Mun deitti muutti vaikkei vielä seurusteltu, nyt ollaan naimisissa.
;