Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko parisuhteessa oikeasti vikaa vai onko vika vain itsessä?

Vierailija
03.08.2015 |

Tätä minä mietin ja olen miettinyt jo mlnta vuotta. Ihan hirveästi tahtoisin erota, koska mielestäni meillä on avioliitossa asioita joita ei varmaan saa korjattua ja mielestäni mies ei ole kohdellut minua hyvin. Mutta jos se vika onkin vaan siinä että minä en jotenkin osaa? Miehen mielestä kaikki on siis hyvin. Ajatelkaa nyt, mä olen vuodesta 2002 asti jauhanut täällä parisuhteestani ja edelleen se in mun mielestä ihan paska.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset odotukset. Voisiko syy olla siinä? Miehen mielestä parisuhde on hyvä,mjos saa seksiä eikä riidellä. Sinä haluat jotain muuta. Ei teistä kumpikaan ole oikeassa tai väärässä. Arvostatte vain eri asioita. 

Toinen asia sitten on, jos suhteessa on vähättelyä ja kritisointia puolin tai toisin.

Vierailija
2/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole mitään absoluuttista mittaria. Et voi hyvin. Mies ei mielestäsi kohtele sinua hyvin. Et ole tyytyväinen. Mies ei ole vastaanottavainen, koska tämä mitä on kelpaa hänelle eikä häntä tunnu kiinnostavan sinun toiveesi (?) Haluatte eri asiota. Älä enää haaskaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, juuri kuin minulta, paitsi oman parisuhteeni vakavat ongelmat ovat kestäneet n. 2,5 vuotta. Nyt olemme hakeutumassa terapiaan. Jos emme löydä yhteistä tietä, lähdemme tien haarasta eri suuntiin.

Vierailija
4/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tietää. Tai sitten ei tiedä. Emminä tiedä...

Vierailija
5/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanot: "ihan hirveästi haluaisin erota". Eiköhän vastaus ole siinä. Ei hyvästä, kohtuullisen hyvästä tai kelvollisesta parisuhreesta yleensä noin kovadti halua eroom. Eikä kukaan pysty yksin kannattelemaan parisuhdetta. Eiköhän tuo ole jo nähty?

Vierailija
6/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:50"]

Tätä minä mietin ja olen miettinyt jo mlnta vuotta. Ihan hirveästi tahtoisin erota, koska mielestäni meillä on avioliitossa asioita joita ei varmaan saa korjattua ja mielestäni mies ei ole kohdellut minua hyvin. Mutta jos se vika onkin vaan siinä että minä en jotenkin osaa? Miehen mielestä kaikki on siis hyvin. Ajatelkaa nyt, mä olen vuodesta 2002 asti jauhanut täällä parisuhteestani ja edelleen se in mun mielestä ihan paska.

[/quote] Jos noin kauan olet asiaa pohtinut niin oletko kertonut miehellesi mikä mielestäsi suhteessa mättää? miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos hän täysin kieltäytyy tekemästä mitään muutosta vuoksesi niin voit myös miettiä oletko tehnyt itse mitään konkreettista muutosta hänen vuokseen? parisuhde on kompromisseja, mutta ei vain toisen puolesta. -mies30

Vierailija
7/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:50"]

[/quote] Jos noin kauan olet asiaa pohtinut niin oletko kertonut miehellesi mikä mielestäsi suhteessa mättää? miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos hän täysin kieltäytyy tekemästä mitään muutosta vuoksesi niin voit myös miettiä oletko tehnyt itse mitään konkreettista muutosta hänen vuokseen? parisuhde on kompromisseja, mutta ei vain toisen puolesta. -mies30
[/quote]
Olen kertonut asioista omalta kantiltani, ja olen yrittänyt olla hajuton ja mauton ja äänetön ja tahdoton pikku kotiorja, sellaisen se visdiin tahtoo. Tai niin luulin. Sitten lopetin sellaisen ja rupesin normaaliksi itsekseni. Mies ei missään kohtaa ole lopettanut telkkarin katsomista sen vertaa, että olisi kertonut mielipidettään tai vaikka harrastanut seksiä kanssani kuin kerran vuodessa, mistä voi varmaan päätellä, että sille on ihan evvk mitä teen jos vaan annan sen katsoa telkkaria rauhassa. Ap

Vierailija
8/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:50"]

[/quote]
Olen kertonut asioista omalta kantiltani, ja olen yrittänyt olla hajuton ja mauton ja äänetön ja tahdoton pikku kotiorja, sellaisen se visdiin tahtoo. Tai niin luulin. Sitten lopetin sellaisen ja rupesin normaaliksi itsekseni. Mies ei missään kohtaa ole lopettanut telkkarin katsomista sen vertaa, että olisi kertonut mielipidettään tai vaikka harrastanut seksiä kanssani kuin kerran vuodessa, mistä voi varmaan päätellä, että sille on ihan evvk mitä teen jos vaan annan sen katsoa telkkaria rauhassa. Ap
[/quote]

Minä en kutsuisi tuota parisuhteeksi.

Vierailija
9/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:16"]

Ap, sanot: "ihan hirveästi haluaisin erota". Eiköhän vastaus ole siinä. Ei hyvästä, kohtuullisen hyvästä tai kelvollisesta parisuhreesta yleensä noin kovadti halua eroom. Eikä kukaan pysty yksin kannattelemaan parisuhdetta. Eiköhän tuo ole jo nähty?

[/quote]

Tämä! Sinua pitää suhteessa enää kiintymys.

Vierailija
10/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]
Mikä kiintymys? En minä ole edes kiintynyt. Ymmärrän tosi hyvin niitä naisia, jotka esim. myrkyttävät miehensä eroon päästäkseen. Ap

Vierailija
11/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat, jos ei ole aikomustakaan erota?
Jos olet onneton, niin silloin olet. Turha siinä on etsiä syyllisiä, et vain saa tarvitsemaasi parisuhteestasi ja se on huono. Yksinkertaista. Hukkaat vain elämäsi.

Miehet sanovat aina olevansa tyytyväisiä, vaikka suhde olisi kuinka paska ja hyvin, hyvin harvoin haluavat erota. Tämä on niin nähty ja monien ystävien kanssa olemme tätä ihmetelleet. Miehet vain haluavat porskuttaa eteenpäin vaikka kaikki osapuolet lapsia myöten olisivat onnettomia tilanteeseen.

Vierailija
12/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]

Kiintymys??? Tarkoitatko tottumus?

Vierailija
13/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]
Mikä kiintymys? En minä ole edes kiintynyt. Ymmärrän tosi hyvin niitä naisia, jotka esim. myrkyttävät miehensä eroon päästäkseen. Ap
[/quote]
No mitä helvettiä, eikö ole vähän helpompi etsiä uusi asunto, pakata kamansa ja lähteä? Mikä siinä nyt on niin vaikeaa?

Vierailija
14/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittaja, joka ei saa mitään aikaiseksi. Kärsi sitten suhteessasi.

Vierailija
15/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ite en jaksa enää veivata mitään vaan todella otan eron tästä paskasta liitosta joka on kestänyt ihan liian.pitkään.me ei tulla toimeen ollenkaan ja jokapäivä on ollut pahamieli tai paska fiilis jostain tähän suhteeseen liittyvästä.täs on.alkanu jo kroppakin reakoida.ei ole noin.pitkä liitto kuin.teillä mutta en halua tuhlata tähän paskaan enää päivääkään.

Vierailija
16/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:50"] Tätä minä mietin ja olen miettinyt jo mlnta vuotta. Ihan hirveästi tahtoisin erota, koska mielestäni meillä on avioliitossa asioita joita ei varmaan saa korjattua ja mielestäni mies ei ole kohdellut minua hyvin. Mutta jos se vika onkin vaan siinä että minä en jotenkin osaa? Miehen mielestä kaikki on siis hyvin. Ajatelkaa nyt, mä olen vuodesta 2002 asti jauhanut täällä parisuhteestani ja edelleen se in mun mielestä ihan paska. [/quote] Jos noin kauan olet asiaa pohtinut niin oletko kertonut miehellesi mikä mielestäsi suhteessa mättää? miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos hän täysin kieltäytyy tekemästä mitään muutosta vuoksesi niin voit myös miettiä oletko tehnyt itse mitään konkreettista muutosta hänen vuokseen? parisuhde on kompromisseja, mutta ei vain toisen puolesta. -mies30 [/quote] Olen kertonut asioista omalta kantiltani, ja olen yrittänyt olla hajuton ja mauton ja äänetön ja tahdoton pikku kotiorja, sellaisen se visdiin tahtoo. Tai niin luulin. Sitten lopetin sellaisen ja rupesin normaaliksi itsekseni. Mies ei missään kohtaa ole lopettanut telkkarin katsomista sen vertaa, että olisi kertonut mielipidettään tai vaikka harrastanut seksiä kanssani kuin kerran vuodessa, mistä voi varmaan päätellä, että sille on ihan evvk mitä teen jos vaan annan sen katsoa telkkaria rauhassa. Ap

[/quote]

Aika säälittävää tulla valittamaan tänne omasta parisuhteesta. Kertoo aika hemmetisti sinusta. Eikä mitään hyvää

Vierailija
17/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jo kävelee, toi on katottu nyt.
Ukko ei eroa kun on piika talossa.