Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään suomalaisia jotka ihannoi Venäjää, kommunismia, sosialismia tms. idän aatteita?

Vierailija
06.03.2022 |

Ennenhän näitä oli. Vieläkö löytyy?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan ihannoi sekä Putinin Venäjää että sosialismia.

Vierailija
22/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on oikeistomaa, muuten hyvä trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän moni suomalainen ihannoi sosialismia, siihenhän Suomi näyttäisi kovasti pyrkivän tälläkin hetkellä. Tuloerojen kaventaminen, tasapäistäminen yms. mitä se on ellei sosialismia?

Sepä se! WOKE

Vierailija
24/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi elää yhtäaikaa sekä sosialismissa että sitä rikkovassa kapitalismissa.

Vierailija
25/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kommunismi liittyy putiniin, sehän on oikeistokonservatiivi.

Vierailija
26/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin kannattajathan ovat ovat näitä. Trump ja Putin on samasta muotista, vaikka ei ulkoisesti siltä vaikuta. Puheet täyttä potaskaa, totuudella ei mitään väliä eikä sanaa pidetä. Minä minä asenne yli kaiken.

Vierailija
27/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistopuolueissa on edelleen sosialismin, jopa kommunisminkaltaisten ideologioiden tulisieluisia kannattajia. Periaatteena on usein että kaikkien pitäisi olla yhtä menestyneitä. Eroavaisuudet pitäisi pyrkiä tasaamaan tulonsiirroilla tms. keinoilla.

Progressiivinen verotus, eli kansalaisten epätasa-arvoinen kohtelu.

Vierailija
28/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Bätmän, Anus Putkonen, Erkki Tuomioja, Eero Heinäluoma, Tavja Halonen, Marco de Witty, Ano "Uli" Turtiainen, Mika "Kiina" Niikko ja monia muita...

Vierailija
29/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on oikeistomaa, samoin taitaa olla kaikki itäblokin maatkin virosta alkaen aina alas asti.

Se siitä kommunismista. 😂

Vierailija
30/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muita kuin Wahlroosin. Vähiin käy...

Vierailija
31/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kannattajathan ovat ovat näitä. Trump ja Putin on samasta muotista, vaikka ei ulkoisesti siltä vaikuta. Puheet täyttä potaskaa, totuudella ei mitään väliä eikä sanaa pidetä. Minä minä asenne yli kaiken.

Kuvaus sopii wokeen (myös väitteenä).

Vierailija
32/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-Venäjän poliittinen järjestelmä on kyllä niin kaukana sosialismista kuin olla jo voi.

Tunnen paljon sosialisteja ja (anarko)kommunisteja. Ovat kovaäänisimpiä Putinin vastustajia jotka tiedän.

Vierailija
33/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kusipää

Vierailija
34/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolasiset, osa vihreistä, kulttuuriväki tulevat ekana mieleeni...

Oletko todella niin pihalla ettet tiedä että Venäjä on nykyään äärioikeistolainen valtio? Ei sitä kukaan vasemmistolainen ihaile, eikä kulttuuriväkikään - ethän sinä edes tunne yhtä ainoaa kulttuuriväen edustajaa joten valetta laskettelet. Ei se ettei tue Natoon liittymistä tarkoita venäjämielisyyttä.

Vierailija
35/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistopuolueissa on edelleen sosialismin, jopa kommunisminkaltaisten ideologioiden tulisieluisia kannattajia. Periaatteena on usein että kaikkien pitäisi olla yhtä menestyneitä. Eroavaisuudet pitäisi pyrkiä tasaamaan tulonsiirroilla tms. keinoilla.

Puhut liberalismista. Sosialismi on sitä ettei kenenkään ole pakko olla menestynyt (jos ei vaikka sairauden tai vamman takia siihen pysty), jotta heillä olisi oikeus elää. Elämään tarvitaan mm. sellaisia perusasioita kuin suojaa ja ruokaa.

Vierailija
36/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lukuisia Venäjää ja kommunismia ihailevia suomalaisia. Kaikkihan meistä tuntevat Sosiaalidemokraatteja, Vihreitä ja Vasemmistoliittolaisia.

Vierailija
37/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitä putlerin kissan häntää nostais kuin tavja

Vierailija
38/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani persut.

Ai, minun tuntemani persut odottavat vesi kielellä että pääsevät ampumaan ry##iä.

Vierailija
39/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeja joo ja budhia thai kiina kyllä sushi ja esim. Kaisaniemen Fennia talon spagetti ravintolassa on oikea venäjä aate.

Vierailija
40/70 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatemaailmaltani olen vasemmistolainen. Sosiaalidemokratia on vasemmistolainen liike, ja Sdp on vasemmistopuolue, Marin luonnehtii aatemaailmaansa. https://www.verkkouutiset.fi/sanna-marin-hslle-aatemaailmani-on-vasemmi…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi