Miten pitkään olit erottuasi sinkku ennen kuin löysit uuden kumppanin?
Minä olen ollut jo kolme vuotta ja ei vain meinaa tulla sopivaa kumppania eteen. Alan jo tulla epätoivoiseksi.
Kommentit (35)
Kolme vuotta ja neljä kuukautta.
Lopetin kumppanin haun jossain vaiheessa ja päätin olla hyvä kumppani vain itselleni. Aloin harrastaa kaikenlaista uutta ja sain sisältöä ja uusia tuttavuuksia elämääni. Ja yllättäen uudesta tuttavuudesta tulikin kumppaniehdokas. En pidä kiirettä tämän suhteen kanssa, katselen rauhassa tilannetta ja jonain päivänä asumme mahdollisesti saman katon alla.
Pisin kauteni sinkkuna on ollut 4 kk.
Edelleen sinkku keski-iässä, joskaan en etsi kumppania.
Vaihdoin lennosta tavallaan. Tosin exän kanssa ei ollut vuosiin enää mitään suhdetta, vaikka aviossa oltiin ja yhdessä asuttiin. Ei siis nukuttu yhdessä ja hädin tuskin puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen sinkku keski-iässä, joskaan en etsi kumppania.
Ei tässä kysytty sinkuilta vaan niiltä, jotka on löytänyt kumppanin
Erosin edellisestä parisuhteestani jouluna 2013, kun edellisestä kumppanista piti päästää irti. Hän halusi perheen ja minä en. Aina rakkaus ei riitä.
Nykyinen parisuhde löytyi syksyllä 2017 ja tavoitteen olisi kävellä käsikynkässä vielä silloinkin, kun selkä on kumara.
Joten vastaus ap: kysymykseen: reilu 3,5 vuotta olin välissä itsekseni. Se aika teki hyvää ja vanhan suhteen ehti jättää taakseen ennen uutta.
Seitsemän vuotta. Tosin pari ensimmäistä vuotta meni erosta toipumiseen eli en edes etsinyt ketään, enkä myöhemminkään ollut erityisen aktiivinen.
ap, ketä oikeesti kiinnostaa?
Nyt ne valot päälle!
Miehethän yleensä alkavat heti eron jälkeen etsiä uutta akkaa. Kun pitäähän sitä löytää lapsenvahti ja kodinhoitaja.
Minullekin Tinderissä lähetti tykkäyksen mies, joka sattui olemaan pikkuserkkuni ex-mies, jota en ollut koskaan nähnyt muuta kuin kuvissa, ja heillä on nuorin lapsi 6kk ja erosta 3kk aikaa.
Yli kolme vuotta. Ensin olin niin rikki erosta, etten voinut ajatellakaan seurustelua. Sitten tuli korona ja totuin yksin oloon. Nyt en enää etsi ketään tai odota löytäväni kumppania. Kissan kanssa asustan.
Eron aikana jo kihloihin toisen kaa
Älkää vaan antako mitään tavaraa rahaa huijareille tai koruja kun uskonnolla uhkailee heti vaan lujasti ei .
Eroni johtui uudesta ihastuksesta. Nykyisen kanssa oltu tuplat siihen mitä eksän kanssa ja hienosti menee edelleen.