Miten pitkään olit erottuasi sinkku ennen kuin löysit uuden kumppanin?
Minä olen ollut jo kolme vuotta ja ei vain meinaa tulla sopivaa kumppania eteen. Alan jo tulla epätoivoiseksi.
Kommentit (35)
Eron jälkeen 7 kk, leskeytymisen jälkeen kuudes vuosi menossa.
Lennosta vaihdoin, sitä suhdetta kestänyt yli 20 vuotta nyt.
Viimeksi olen ollut sinkku 16 vuotiaana.
Naiset noin 7 vuotta, miehet noin 2.
Vajaa kolme vuotta.
Kahden vuoden jälkeen olin vasta valmis uuteen suhteeseen.
Ensimmäisellä kerralla pari viikkoa meni, että tapasin uuden. Tosin seurustelun aloittamisen tarkkaa päivämäärää en osaa sanoa, mutta ei ihan saman tien.
Sitten meni noin 6 vuotta välissä. Toki kävin treffeillä, mutta 6 vuotta meni, että uudelleen rakastuin.
Olin hetken sinkku (ehkä kuukauden tai pari) ekan poikaystävän jälkeen, sitten tapasin lapsen isän. Tai tavattiin me silloin jo kun olin vielä avoliitossa, mutta se oli ihan viatonta juttua vaan. Alettiin seurustelemaan sitten kun olin muuttanut ja omillani.
20v on tässä mennyt. Yksikään mies ei ole halunnut seurustella.
N36
Eropäätöksestä meni vähän alle vuosi siihen, kun aloin tapailla nykyistä.
1,5 vuotta meni, ennen kuin rakastuin. Se suhde päättyi toisen osapuolen ongelmien takia aika nopeastikin, ja en ole kokenut mitään kiinnostusta kehenkään sen jälkeen. Olen päättänyt lopettaa etsinnän ja olla hyvä kumppani itselleni. Rakkaus tulee kun on sen aika.
2003 lähtien olen ollut sinkku. Tai siis enhän minä silloinkaan seurustellut, vaan se oli tapailua.
-nainen, 40v
Yhdestoista vuosi menossa. Olin naimisissa 25 vuotta, jo pari vuotta olisi riittänyt sitä liittoa.
Olen muutamia miehiä tapaillut, mutta ei ol ollut tarpeeksi kipinää.
Miehet tuppaa olemaan kuin junat. Saattaen vaihdettava.
Vuoden verran meni. En aikaisemmin edes mitenkään etsinyt ketään, mutta kun vuosi lopullisesta avioerostani oli kulunut, tuli olo, että voisihan sitä jotain katsellakin. Tein Tinder-profiilin vähän niin kuin vitsillä ja sillä ajatuksella, ettei sieltä ketään täysijärkistä voi löytää. Mutta niin vain löytyi - elämäni mies, jonka kanssa on jo yli neljä vuotta kuljettu yhtä matkaa...
2 vuotta. Eka vuosi eron jälkeen ihan mielellään yksin. Sitten 1 v tinderissä, ehkä 1-2 treffit kuussa. Sitten löytyikin uusi parisuhde joka jatkunut jo yli vuoden.