Minkä ikäinen on vanhin tuntemasi neitsyt?
Kuinka vanhoja ovat seksuaalisesti kokemattomat naiset ja/tai miehet ovat joita tunnet? Itse en tiedä kuin itseni, koska minulla ei yksinkertaisesti ole kavereita tai tuttuja joiden kautta tietäisin jonkun seksielämästä mitään. Ainahan puhutaan miten outoa on jos ei menetä neitsyyttään siinä ja siinä iässä, mutta kylmä fakta on se, että tässäkin maassa kuolee ihmisiä vanhuuteen ilman minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.
-Ikuinen neitsytpoju22
Kommentit (89)
Iltalehden uutisten kommentoijat, iät voi arvata kuvista.
Palstapersu + homma-apinat jotka keski-ikäisiä peräkammarinpoikia.
Minä tulla hiekka aavikko minä tuntea 13v nuorin.
Muutamalla mieheni kaverilla on poikuus jäljellä (ovat 26v), jota ihmettelen kun ovat ihan hyvännäköisiäkin. itse vein mieheni poikuuden hänen ollessa 24v (itse olin 23v neitsyt).
Minä, nainen 20v. Harva nykyisin enää tässä iässä on. Samanikäinen lapsuudenkaverini sai vauvan hetki sitten, vaivuin pikkasen taas epätoivoon... =P
Aijoo, oon sysiruma ja kaiken lisäksi lesbo, joten melko alhaiset mahikset päästä tästä koskaan.
Yleensä näissäkään keskusteluissa ei muisteta, että neitsyys takaa myös taudittomuuden.
Herpes ja kondylooma tarttuu helposti ja ovat elinikäisiä ongelmia.
Jos on muita sairauksia, joihin mm. herpes voi negatiivisesti vaikuttaa, ei kannata välttämättä ottaa riskiä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:50"]
Minä, nainen 20v. Harva nykyisin enää tässä iässä on. Samanikäinen lapsuudenkaverini sai vauvan hetki sitten, vaivuin pikkasen taas epätoivoon... =P Aijoo, oon sysiruma ja kaiken lisäksi lesbo, joten melko alhaiset mahikset päästä tästä koskaan.
[/quote]
Et pääse koskaan, jos et saa miehen paljasta mulkkua sisääsi.
Itse lasken, että neitsyys on "menetetty" vasta kun liha on ollut vasten lihaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:50"]
Minä, nainen 20v. Harva nykyisin enää tässä iässä on. Samanikäinen lapsuudenkaverini sai vauvan hetki sitten, vaivuin pikkasen taas epätoivoon... =P Aijoo, oon sysiruma ja kaiken lisäksi lesbo, joten melko alhaiset mahikset päästä tästä koskaan.
[/quote]
[/quote]
Homoseksuaalit ei siis harrasta seksiä ollenkaan? :D Juuri tällaisia idiootteja suurin osa miehistä on, mikä lienee syynä siihen etten ole "paljaisiin mulkkuihin" päin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:50"] Minä, nainen 20v. Harva nykyisin enää tässä iässä on. Samanikäinen lapsuudenkaverini sai vauvan hetki sitten, vaivuin pikkasen taas epätoivoon... =P Aijoo, oon sysiruma ja kaiken lisäksi lesbo, joten melko alhaiset mahikset päästä tästä koskaan. [/quote] Et pääse koskaan, jos et saa miehen paljasta mulkkua sisääsi. Itse lasken, että neitsyys on "menetetty" vasta kun liha on ollut vasten lihaa. [/quote] Homoseksuaalit ei siis harrasta seksiä ollenkaan? :D Juuri tällaisia idiootteja suurin osa miehistä on, mikä lienee syynä siihen etten ole "paljaisiin mulkkuihin" päin.
[/quote]
Ei me mitään idiootteja olla.
Homot tietysti panevat toisiaan perseeseen. Lesboilla siksi neitsyys pitää "menettää" miehen kanssa. Tai muutenhan jo pelkkä sormeilu tekis saman asian?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 01:00"]
Mä en oikeastaan enää ihmettele, että tän ketjun miehet eivät ole saaneet pillua. Kun he eivät ymmärrä, että nainenkin on elävä olento eivätkä ymmärrä miten pimppi toimii. Eivät ymmärrä, että naisenkin pitäisi kiihottua. Kuka tuollaisten kusipäiden kanssa haluaisi vapaaehtoisesti naida? Mitä te rassukkamiehet luulette, että nainen saa siitä, että käytte häneen runkkaamssa?
[/quote]
Mene nyt vaikka helvettiin vinkumasta. Se että sinä panetutat itseäsi kaiken maailman pelimiehillä ei ole vähäisimmissäkään määrin lassukoiden vika, joten ne lassukoille vittuilut voit unohtaa. Sinun koloosi tunkeutuu pelimiehen kuiva kalu joka jyystää ja laukeaa koloosi, toimit lähinnä pelimiehen runkkupatjana, kuten niin moni muukin kanssasisaresi, joten jo riittää se hymistely ja tekopyhä puhe jostain kahden kaupasta. Seksi nykypäivänä on pääsääntöisesti miehen runkkaamista naisen koloa hyväksikäyttäen. Ihme että akat sortuu moiseen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:53"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan noita lesboja hirveästi kiinnostaa että onko ne sun mielestä neitsyitä vai ei. Eli eivät todellakaan lähde baariin iskemään miestä yhdeksi yöksi sen takia että pääsisivät jonkun ulkopuolisen silmissä "neitsyydestä" eroon. Turha siis sinunkaan on niitä odotella
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:53"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan noita lesboja hirveästi kiinnostaa että onko ne sun mielestä neitsyitä vai ei. Eli eivät todellakaan lähde baariin iskemään miestä yhdeksi yöksi sen takia että pääsisivät jonkun ulkopuolisen silmissä "neitsyydestä" eroon. Turha siis sinunkaan on niitä odotella
[/quote]
Tämä ei vastannut tähän kysymykseen.
Mitä mieltä muuten heteronaiset, meneekö neitsyys kortsunkin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:14"]
Olen 21-v naisena vienyt 31-v miehen neitsyyden.
Ei mikään ikä ole liian vanha neitsyyteen. Pääasia että et mene runkkamaan maksullisiin naisiin ja pilaamaan itseäsi niin. Älä ota paineita. Neitsyistä ei ole mitään vikaa.
[/quote]
Minä vähän ihmettelen tätä "älä mene maksullisiin" juttua kun kuitenkin se yleinen mielipide on se, että kännissä saa toilailla vaikka kenen kanssa ilman mitään tajuntaa siitä mitä tekee, mutta sitten taas maksullisissa selvinpäin käynti on ihan kamalaa. Itseäni ei maksulliset kiinnosta enkä edes aio harrastaa seksiä koskaan, mutta ihmettelen vain, että mikä siinä maksullisissa käynnissä on niin kamalaa, mutta irtosuhteissa ei. Reilumpaahan se on nussia sovitusti sen maksullisen kanssa kuin käyttää toisen humalatilaa hyväkseen.
-Ikuinen neitsytpoju22
[/quote]
Kyllä se nainenkin kuule voi siinä ihan täydillä mukana olla vaikka kännissä olisikin. Reilumpaa käyttää toisen huonoa taloudellistatilannetta hyväksi kun nainen joutuu myymään pilluaan?
N26
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:44"]82-vuotias, jo edesmennyt, tätini
[/quote]
Apua, luin eka että "äitini" :D mietin että jokin ei nyt täsmää...
Minä oon 25v mies mut 26v kaverini on myös neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:01"]
Epäilen erästä 58 v. miestä,
[/quote]
Ollaanko me tuttuja, kyllä sun epäilysi on totta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:25"]
Mun vaimo 37 vuotta
[/quote]Siis onko vaimosi edelleen neitsyt? Onko teillä seksitön liitto? Vai tarkoitatko, että hän oli 37-vuotias kun menitte naimisiin/panitte eka kerran?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:49"]
Itseäni ei maksulliset kiinnosta enkä edes aio harrastaa seksiä koskaan
-Ikuinen neitsytpoju22
[/quote]Miksi et edes aio harrastaa seksiä koskaan?
30 v. Todella ujo tapaus niin johtuu ihan siitä.
Olen 37v mies ja neitsyt. Olen hyvännäköinenkin ja monia tilaisuuksia jättänyt käyttämättä.