Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät töpöttelevät mummot tukkivat kaupat

Vierailija
03.08.2015 |

Pysykää kotonanne saatanan kantturat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tää sitten, kun oot itse töpöttelevä mummo tai pappa. Mikä muuten sulla on semmoinen hengenhätä, että joka paikkaan pitää juosta?

Vierailija
2/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No NII-I. Miksei ne ole hoitamassa lapsenlapsiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"]Muista tää sitten, kun oot itse töpöttelevä mummo tai pappa. Mikä muuten sulla on semmoinen hengenhätä, että joka paikkaan pitää juosta?
[/quote]
Minä haluan kävellä normaalisti enkä töpötellä metriä tunnissa.

Vierailija
4/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne muutkin. Mummoista pääsee sentään ohi mutta vierekkäin hitaasti töpöttelevät ihmiset tukkii koko käytävän. Sitten on nämä jotka laittavat kärryn poikittain kulkuväylälle kun tutkivat hyllyjä, eikä elettäkään siirtää niitä edestä jos joku yrittää ohi.

Vierailija
5/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"]Muista tää sitten, kun oot itse töpöttelevä mummo tai pappa. Mikä muuten sulla on semmoinen hengenhätä, että joka paikkaan pitää juosta? [/quote] Minä haluan kävellä normaalisti enkä töpötellä metriä tunnissa.

[/quote]

Mene ohi. Voit myös sanoa esim. "anteeksi, pääsenkö ohi". Harva kauppa on rakenteeltaan semmoinen, että koko kauppa on yhtä pitkää käytävää, eikä missään pääse ohi. On mahdollista odottaa sellaiseen kohtaan, jossa pääset hyvin hitaasta kulkijasta ohi. Nimittäin aina ei saa sitä, mitä haluaa. Mäkään en halua maksaa veroja, mutta pakko on. Toisaalta haluaisin ponin, mutta ei oo just nyt siihen varaa. Jos oikein koville ottaa, siirry nettishoppailuun. Julkisella paikalla kas kun on ihmisiä.

Vierailija
6/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:34"]

Osaa ne muutkin. Mummoista pääsee sentään ohi mutta vierekkäin hitaasti töpöttelevät ihmiset tukkii koko käytävän. Sitten on nämä jotka laittavat kärryn poikittain kulkuväylälle kun tutkivat hyllyjä, eikä elettäkään siirtää niitä edestä jos joku yrittää ohi.

[/quote]

Silloin on mahdollista avata suu ja tuottaa siitä puhetta. Esim. "anteeksi, pääsisinkö tästä ohi". Kirjoita vaikka tämä lapulle ja laita taskuun, niin voit siitä katsoa, miten toimia tämmöisessä tilanteessa.

Vierailija
7/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella huolestuttavaa

Vierailija
8/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät kakarat kärryineen tukkivat käytävät ja ajelevat niillä vielä ihmisten kintuille. Minäkin haluan kävellä normaalisti enkä väistellä räkänokkia mammoineen!

Vierailija
9/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:35"]

Ärsyttävät kakarat kärryineen tukkivat käytävät ja ajelevat niillä vielä ihmisten kintuille. Minäkin haluan kävellä normaalisti enkä väistellä räkänokkia mammoineen!

[/quote]

Kokeile säkin tuota "anteeksi, pääsisinkö tästä ohi". Toimii joka kerta.

Vierailija
10/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa puhetta, ap! Pidähän siis huoli, ettet sinä itse vaan koskaan tulekaan noin vanhaksi.

Vierailija
11/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:34"]

[/quote]

Silloin on mahdollista avata suu ja tuottaa siitä puhetta. Esim. "anteeksi, pääsisinkö tästä ohi". Kirjoita vaikka tämä lapulle ja laita taskuun, niin voit siitä katsoa, miten toimia tämmöisessä tilanteessa.
[/quote]
Kiitos vaan ohjeesta mutta noin olen toiminutkin. Ei se silti muuta sitä että se on ärsyttävää kun ihmiset eivät ollenkaan huomioi muita.

Vierailija
12/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:34"] Osaa ne muutkin. Mummoista pääsee sentään ohi mutta vierekkäin hitaasti töpöttelevät ihmiset tukkii koko käytävän. Sitten on nämä jotka laittavat kärryn poikittain kulkuväylälle kun tutkivat hyllyjä, eikä elettäkään siirtää niitä edestä jos joku yrittää ohi. [/quote]   Silloin on mahdollista avata suu ja tuottaa siitä puhetta. Esim. "anteeksi, pääsisinkö tästä ohi". Kirjoita vaikka tämä lapulle ja laita taskuun, niin voit siitä katsoa, miten toimia tämmöisessä tilanteessa. [/quote] Kiitos vaan ohjeesta mutta noin olen toiminutkin. Ei se silti muuta sitä että se on ärsyttävää kun ihmiset eivät ollenkaan huomioi muita.

[/quote]

Mua ei ärsytä yhtään, kun en lähde sillä asenteella matkaan. Suosittelen.

Vierailija
13/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen eräs kohta Mr Bean-jaksosta jossa herra vieraili hotellissa :D

Vierailija
14/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi vastaatte tähän. AP on tyhmä kuin saapas ja yrittää raasu vielä provosoida. Provosointi on älykkäiden laji, muuten tulee turpaan.

Vierailija
15/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kiire kaljahyllylle. Tänään on ropsahtaneet sossurahat tilille.

Vierailija
16/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:50"]En ymmärrä, miksi vastaatte tähän. AP on tyhmä kuin saapas ja yrittää raasu vielä provosoida. Provosointi on älykkäiden laji, muuten tulee turpaan.
[/quote]
Sanoo nainen

Vierailija
17/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ihmiset, jotka jäävät maitohyllyn eteen kärryt poikittain ilmeisesti lukemaan niitä maitopurkin kyljessä olevia tekstejä. Sisältää maitoa, tuliko yllätyksenä?

Vierailija
18/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa nyt sattuu olemaan eri ikäisiä ja kuntoisia ihmisiä. Jospa vain hyväksyisit sen.

Vierailija
19/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seisoi liukuportaiden edessä kolme nuorta aikuista juoruamassa. Siis tosiaan varmaan metri portaista, josta koko ajan tuli ihmisiä. Olin ainoa joka NÄTISTI huomautti kulkemisen hankaluudesta. Siirtyivät puolimetriä sanomatta sanaakaan.

Vierailija
20/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:30"]

No NII-I. Miksei ne ole hoitamassa lapsenlapsiaan?

[/quote]

Ne on jo siinä iässä etteivät pysy kontaavan perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan