Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä menee tullimaksuja jos tilaa kanadasta/jenkeistä?

Vierailija
03.08.2015 |

Siis minkä arvosta voi tilata, että ei mene mitään maksuja? 20e? Muistaako kukaan tai löytyykö jostain nopeasti taulukko... Kiitos :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee postareineen yli 22e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullia mene kuin vissiin vasta yli 300€ ostoksista ja ne on jotain muutaman prosentin luokkaa, riippuu tuotteesta. Mutta alv alkaa mennä kun perittövä summa on yli 5€, eli tilaus yli 20,83€ (lähetyskulut lasketaan mukaan).

Lähettäjältä voi yrittää pyytää että merkkaavat arvoksi alle 20$, mutta se on sitten eri asia että tekevätkö niin.

Vierailija
4/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:29"]

Ei tullia mene kuin vissiin vasta yli 300€ ostoksista ja ne on jotain muutaman prosentin luokkaa, riippuu tuotteesta. Mutta alv alkaa mennä kun perittövä summa on yli 5€, eli tilaus yli 20,83€ (lähetyskulut lasketaan mukaan).

Lähettäjältä voi yrittää pyytää että merkkaavat arvoksi alle 20$, mutta se on sitten eri asia että tekevätkö niin.

[/quote]

No näköjään tulli ilmottaa tullin rajaksi 150€ ja alv rajaksi 22€.

-4-

Vierailija
6/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan kosmettiikkaa aina eräästä paikasta, joka merkkaa aina pakettiin hinnaksi 20 e, vaikka arvo olisi vaikka mitä.... 

Sen sijaan esimerkikis The geek merkkaa aina : sis.kosmetiikkaa ja oikean arvon ja tulliin jää

Vierailija
7/7 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:34"]

Minä tilaan kosmettiikkaa aina eräästä paikasta, joka merkkaa aina pakettiin hinnaksi 20 e, vaikka arvo olisi vaikka mitä.... 

Sen sijaan esimerkikis The geek merkkaa aina : sis.kosmetiikkaa ja oikean arvon ja tulliin jää

[/quote]

Minä tilaan sälää paikoista jotka merkkaavat parhaimmillaan jotain 3 dollaria, enkä usko että tulli niille summille paljonkaan painoarvoa laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan