Syökö jotkut oikeasti näin rasvaisia ruokia
Kuin vaikkapa tämä tomaattimozzarellapiirakka?
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008653494.html
Kommentit (78)
Ihme ja kumma kirjoitti:
Ihan oikeastiko kysyt?
Varmaan sitten syövät, mutta tuntuu hurjalta rasvamäärältä. Että täytyy jo maistuakin ikävältä, vai tottuukohan sitä tällaiseen rasvapitoisuuteen jos sitä tarpeeksi syö…
Ei tuota ole tarkoitettu yhden syötäväksi yhdellä istumalla.
Etkö ole aiemmin suolaisiin piirakoihin törmännyt? Mietippä kun kinkkupiirakassa on vielä kinkunkin rasva.
Ei tuo ole ruoka vaan epävirallisissa juhlissa tarjottava herkku. Otetaan vaan pieni siivu.
Ylipainoiset noita syö, eli valtaosa.
Suurin osa taitaa syödä hiilihydraattipitoista ruokaa, perunamuusia, pastaa, riisiä ja leipää. Itse valitsen rasvaisemmat ja proteiinioitoisemmat eväät. Ei oo muuten paino-ongelmia. Ei rasva oo pahasta, kun valitsee oikein.
Kieltämättä aika hurja ainesosaluettelo, mutta jos tuon tekee useammalle ihmiselle niin ehkä se 1/8 pala pysyisi kohtuuden rajoissa, jos sen söisi vaikka kevyen salaatin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa taitaa syödä hiilihydraattipitoista ruokaa, perunamuusia, pastaa, riisiä ja leipää. Itse valitsen rasvaisemmat ja proteiinioitoisemmat eväät. Ei oo muuten paino-ongelmia. Ei rasva oo pahasta, kun valitsee oikein.
Mutta maistuuko tuollainen rasvamäärä enää edes hyvältä? Itseäni inhottaisi.
Mun vatsa ei ainakaan tykkää tuollaisesta määrästä rasvaa. Pahin närästyksen aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maistuuko tuollainen rasvamäärä enää edes hyvältä? Itseäni inhottaisi.
paremmalta se maistuu kuin vehnäjauhot.
Mikäs tota olis syödessä, mutta jättäisin pohjan pois tai muokkaisin sen vhh pohjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole aiemmin suolaisiin piirakoihin törmännyt? Mietippä kun kinkkupiirakassa on vielä kinkunkin rasva.
Mikä kinkkurasva? Ei kaikki kinkut ole rasvaisia.
Paljonko ap syöt rasvaa päivässä? Itse syön noin 150-200g rasvaa ja hh vain max 60g.
Jo on aikoihin eletty, kun mammapalstalla kauhistellaan rasvan määrää. Aito voi kuulemma pitää pojan kuin pojan kylläisenä.
Minä syön paljon rasvaa. Tosin jätän sitten hiilarit vähemmälle, joten tuo piirakka jäisi minulta syömättä. Eikä suinkaan rasvan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole ruoka vaan epävirallisissa juhlissa tarjottava herkku. Otetaan vaan pieni siivu.
Iltapalaksikin tuota suositeltiin. En välttele rasvaa vaan syön esimerkiksi runsaasti pähkinöitä, mutta onhan tuo piirakka aika överi. Minipalanen juhlissa varmaan olisi ok, mutta siivu iltapalaksi ei tunnu siltä. T. Eri kuin ap
En ole juuri kyseistä piirakkaa maistanut. Mutta yleensä ottaen jos minulle jotain tarjotaan niin kyllä ainakin maistan ja lisääkin saatan ottaa jos maistuu. Jos en tykkää niin yleensä ei tule sellaista fiilistä että juuri rasvan määrä on se mikä tökkii, vaan se kokonaisuus on semmonen että joko maistuu tai ei.
Syökö jotkut oikeasti näin rasvaisia ruokia
Samalla itse juo kokista ja mutustaa suklaata.
Ihan oikeastiko kysyt?