Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkoti 3 kertaa viikossa

Vierailija
03.08.2015 |

Onko 2 vuotiaalle 3 kertaa viikossa 5-7 tuntia hyvä vai tottuuko lapsi ollenkaan hoitoon, kun on vaan sen pari kertaa? Toinen vaihtoehto on, että en vie ollenkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis mahdollisuus opiskella noina päivinä. Toinen vaihtiehto on, että en opiskele vaan jään kokonaan kotiin.

Vierailija
2/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa pitää edes 5 kertaa viikossa, maksut nousee yli satasella, enkä edes halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko jollain ollut lapsi 2-3 kertaa viikossa ja miten meni? Lapsi on ujo ja vierastaa herkästi. Isosisko on myös hoidossa, mutta ei samassa ryhmässä.

Vierailija
4/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan lapsesta. Siinä missä joku sopeutuu helposti joku toinen ei sopeudu millään, vaikka olisi 5 päivää viikossa. Sinänsä 3-vuotias ei tarvitse päivähoitoa vielä, mutta jos itse saat tehtyä opiskeluita ja lapsi viihtyy asia on enemmän kuin ok!

Vierailija
5/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa totutella hoidossa olemiseen, vie vain. :) Minullakin on ujoja poikia, mutta tuossa iässä lyhyillä päivillä aloittaen on mennyt hyvin. Tietenkin sopeutuminen riippuu päiväkodin ilmapiiristä yms. myös. Jos on hyvä paikka, niin kyllä lapsesi jo jotain saa hoidosta. Ja opiskelu kannattaa varmasti.

Vierailija
6/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu toki. meillä lapset ovat hoidossa aina olleet 3 - 4 lyhytttä päivää viikossa, koska meillä on vuorotyöt ja pystymme sovittelemaan vuorot näin. Hyvä juttu. 

Vierailija
7/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut monasti lapsia 2-3 päivää viikossa 5-7 h. Kolme päivää on ihan hyvä, kunhan ovat peräkkäisiä päiviä. Joskus meillä oli ti ja to ja se ei oikein toiminut.

Vierailija
8/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tottuu. Meillä aloittaneet 2,5v iässä. Hoitopäiviä aina maks 10kuussa, koska mulla vuorotyö ja miehellä päivätyö.

Vierailija
9/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon ikäinen ollut hoidossa juuri samanlaisia päiviä ja hyvin meni. Kevyempi aloituskin on lapselle.

Vierailija
10/10 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän arka tyttö aloitti just noin 2-vuotiaana ja hyvin meni! Nyt 3-vuotiaana on jo täyttä viikkoa hoidossa (tosin 7 tuntia / päivä vain). Tytölle teki hyvää alottaa hoito, sosiaalistui siellä ja alkoi ottaa kontaktia muihin lapsiin. Ei olis tehny hyvää jäädä yhtään pidemmäks aikaa äidin kans kotiin nyhjäämään, en saanu puistossa tai avoimessa päiväkodissa tms sosiaalistettua tyttöä ollenkaan kun nyhjäs siellä vaan äidin sylissä. Eli suosittelen pehmeää laskua päiväkotiin!