Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko avautua

Vierailija
03.08.2015 |

Olen siis tyttö, 15-vuotias ja asun samassa huoneessa siskoni kanssa. Hän on 12-vuotias. Nyt tässä on alkanut pikkuhiljaa ärsyttämään ettei hän siivoa _ollenkaan_. Ei puhettakaan imuroinnista, pölyn pyyhkimisestä, sängyn petaamisesta eikä edes omien astioiden pois viemisestä. Kaikki vaatteet jää sohvalle. Nyt mulla palo pinna ja sanoin siitä äidillemme, hän sanoi pikkusiskolleni. Ei muutosta. Itse pidän vaatekaapin siistinä, petaan sängyn, imuroin melkein joka päivä. Tuntuu kuin hän olettaisi voivansa asua kuin jossain sikolätissä, ajatellen että minä kyllä siivoan. Olen yrittänyt olla imuroimatta viikon, en laita hänen vaatteita kaappiin, en vie hänen astioita. Ei muutosta. Mun pää kohta räjähtää kun en jaksa yksin ylläpitää koko huoneen siisteyttä, kun pikkusisko tulee perässä ja sotkee kaiken. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu äidille uudestaan .

Vierailija
2/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:34"]Puhu äidille uudestaan .
[/quote]

Olen sanonut monestikkin, hän vain sanoo että kyllä sen nyt pitää ruveta siivoamaan. Ei auta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt..

Vierailija
4/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äidiltä lupa, että saat alkaa kerätä vaivihkaa pikkusiskon lattialle tai sohvalle jättämät pyykit säkkiin. Kyllä hän kohta huomaa, että missäs mun puhtaat vaatteet on, kun eivät päädy sinun tai äitinne vieminä pyykkikoriin. Auttaiskohan sellainen. Sanoisit sitten, että ne on vissiin hävinneet jonnekin... En tiedä, mikä oikeasti auttaisi.

Vierailija
5/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä on eri taso siisteydelle ja sen sietämiselle. Ite en pystyis likaisia astioita jättää viikkokausiks, mutta kyllä mullakin pyykkivuori kertyy helposti. Miesystävä taas ei jaksa, ja saattaa huomauttaa (ihan nätisti), että oisko nyt se aika siivota.

Et voi sille mitään, valitettavasti.

Vierailija
6/6 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.!! Oon itse 14v ja mun pikkusisko 11v ja se ei IKINÄ oikeesti IKINÄ siivoa! Oon niin turhautunut. Kerroin äitille mutta se vaan jotai sano että "no siivoo sää tällä kertaa nii se ditte enskerralla" ja paskat sanon minä. Huusin sitte yhtenä päivänä sille iha täysillä ja heitin ulos. Enää ei oo tulemistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme