Kuinka avataan maitopurkki, jossa ei ole sitä korkkia?
Ostin vahingossa tommosen maitopurkin missä ei ole sitä muovikorkkia, niin miten ton saa auki? Pitääkö mun leikata saksilla se yläosa pois vai miten? Tossa on kuva siitä: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-kevytmaito-1-l-6410405082657
Kiitos.
Kommentit (19)
Katso maitopurkin yläosaa, siellä lukee Avaa tai on merkit. Ota kiinni siivekkeistä jotka ovat vielä yhdessä ja avaa käsillä sivuille. Sitten ota toisella kädellä purkin takaa ylhäältä kiinni ja toisella työnnä siivekkeet taakse ja työnnä keskiosaa eteen. Syntyy kolmiomainen aukko.
Siellä yläoikeassa nurkassa missä on se nuoli niin laita sormet sinne koloon ja avaa se työntämällä sormia molempiin päihin ku ne on siellä kolossa. Tai jos et osaa niin käytä vaikka saksia.
Porakoneella kaatopuolelle isompi reikä ja vastakkaiselle puolelle pieni ilmareikä, ettei pulputa
Eikö olekin kaamea tilanne, kun tekisi mieli maitoa, mutta ei saa tölkkiä auki! No kyllä sitä maitoa sieltä jollain konstilla saa porvoossakin, kun mieliteko on vaan tarpeeksi suuri.
Entä jos liimaa on niin, että ei aukene ja kummallakin puolella sama asia? Sitten käytetään saksia, mutta tämä on liian vaikeaa, joten muovikorkit tulivat käyttöön. Lapsikin tarvitsee lusikkaa kun haarukka ja veitsi liian vaikeita asioita.
Tämä aloitus voisi olla sanakirjassa uusavuttomuuden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Porakoneella kaatopuolelle isompi reikä ja vastakkaiselle puolelle pieni ilmareikä, ettei pulputa
Mä olin tulossa sanomaan, että lyö reikä vaikka ruuvimeisselillä ja purista maito ulos mutta täällä olikin tietäjä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Katso maitopurkin yläosaa, siellä lukee Avaa tai on merkit. Ota kiinni siivekkeistä jotka ovat vielä yhdessä ja avaa käsillä sivuille. Sitten ota toisella kädellä purkin takaa ylhäältä kiinni ja toisella työnnä siivekkeet taakse ja työnnä keskiosaa eteen. Syntyy kolmiomainen aukko.
Mikä on kolmio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kolmio?
Semmonen muoto missä on kolme kulmaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kolmio?
Aloitusten taso sen kun "paranee",huomaa että on viikonloppu tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä yläoikeassa nurkassa missä on se nuoli niin laita sormet sinne koloon ja avaa se työntämällä sormia molempiin päihin ku ne on siellä kolossa. Tai jos et osaa niin käytä vaikka saksia.
Luuletko ap:n tietävän sakset?
Jotkut vielä viitsivät kommentoida näitä älyttömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vielä viitsivät kommentoida näitä älyttömyyksiä.
Niin näyt tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tulossa sanomaan, että lyö reikä vaikka ruuvimeisselillä ja purista maito ulos mutta täällä olikin tietäjä paikalla.
Kyllä sun idea on parempi. Porakoneella ilman poraa ei tee mitään.
Ethän ole tosissasi?