Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette mene kimppakyydeillä töihin kun bensan hinta nousee. 2 ihmistä samassa autossa jo puolittaisi kustannukset

Vierailija
06.03.2022 |

Yrittäkää nyt edes hiukan ryhdistäytyä.

On selvää että kimppakyydit onnistuisi kun samaa kaupunkien väliä sadat autot matkaa joka päivä.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta olisi että vuorojärjestelmän mukaan kunkin autolla.

Vierailija
2/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä miettinyt tätä...

Samalta suunnalta tuleva työkaveri tosin aloittaa työnsä aina tuntia aiemmin kuin minä. Teemme eri työtä, minä hoidan asiakaspalvelua, jossa tulee olla tavoitettavissa työpaikalla klo 8-16. Hän on tuotannon puolella, jossa aloittavat työt jo klo 7.00.

Bensan hinta ei vielä tee niiiiiin kipeää, että tuhlaisin 5 tuntia viikossa omaa aikaa työpaikalla lorvimiseen ja töiden alkua odotellen...? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kuskasin työkaveria jonkin aikaa, mutta aina oltiin myöhässä sen takia, kun se ei vaivautunut ajoissa paikaille. Sai odotella ulkopuolella, joskus se vasta heräs kun soitin että missä viivyt.

Vierailija
4/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ollaan siihen suuntaan menossakin, kun polttoaineen hinta vain nousee. Mikä on pelkästään hyvä juttu (ruuhkat, saasteet, melu jne vähenee).

Vierailija
5/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka menisi samaan aikaan samaan suuntaan. Alkumatkan saa ihan yksin olla liikenteessä.

Vierailija
6/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jengi alkaa olla muutenkin bensan säästön kannalla. Ainakin niin kauan kuin sitä tuodaan venäjältä. 

Vierailija
7/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kulkea bussilla jos joutuu menemään toisten aikataulun mukaan. Menee pointti koko autolta.

Vierailija
8/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä miettinyt tätä...

Samalta suunnalta tuleva työkaveri tosin aloittaa työnsä aina tuntia aiemmin kuin minä. Teemme eri työtä, minä hoidan asiakaspalvelua, jossa tulee olla tavoitettavissa työpaikalla klo 8-16. Hän on tuotannon puolella, jossa aloittavat työt jo klo 7.00.

Bensan hinta ei vielä tee niiiiiin kipeää, että tuhlaisin 5 tuntia viikossa omaa aikaa työpaikalla lorvimiseen ja töiden alkua odotellen...? 🤔

Sitten sinun pitää hakea toista ratkaisua.

Laittaa vaikka Facebookiin ilmoitus aiheesta. Perustaa joku sivu, ellei jo ole, kimppakyydeistä. Ihmistenhän ei tarvitse olla samalla työpaikalla. Riittää että työajat on kutakuinkin samaan aikaan.

Vierailija
9/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan päivän paras hetki, istua autossa yksin. Ei tarvi kuunnella ketään, tarvi olla väkisin sosiaalinen. Saa kuunnella sitä radiokanavaa, jota itse haluaa. Saa aika paljon hinta nousta, et luovun tästä arjen luksuksesta.

Vierailija
10/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että hallitus ja eteenkin vihreät nostaisivat vielä polttoaineiden hintoja reilusti lisää, vieläki eteenkin nuoret ja eteenkin miehet tuntuu ajelevan iltaisin ihan liikaa ja sitä pitää rajoittaa.

Vierailija
11/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kulkea bussilla jos joutuu menemään toisten aikataulun mukaan. Menee pointti koko autolta.

Kukaan ei vaadi menemään toisten aikataulun mukaan. Pientä joustoa toki tarvittaisiin että homma sujuisi.

Vierailija
12/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, joka menisi samaan aikaan samaan suuntaan. Alkumatkan saa ihan yksin olla liikenteessä.

Mun työpaikalle jokainen menee eri aikaan eikä kukaan asu samalla paikkakunnalla kuin minä, ei edes matkan varrella.

Vierailija
13/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko sille toiselle sitten koukata päiväkodin kautta niin meno- kuin tulomatkalla, ja kuljetella lasten istuimia omassa autossaan koko päivän? Entä jos lapsi sairastuu kesken päivän, lähteekö hän mukaan hakemaan lasta ja viemään meitå kotiin?

Vierailija
14/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ostaa edes sähkömopoa, kun sähkön hinta on niin korkea.

Vierailija
15/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan päivän paras hetki, istua autossa yksin. Ei tarvi kuunnella ketään, tarvi olla väkisin sosiaalinen. Saa kuunnella sitä radiokanavaa, jota itse haluaa. Saa aika paljon hinta nousta, et luovun tästä arjen luksuksesta.

Sinulla on lupa tähän. 

Luulen että polttoaineen hinta nousee tuonne 3e litra tienoille.  

Vierailija
16/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh, mystisesti koko toimistonväki asuu samalla alueella vai?

Vierailija
17/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit trolli AP itse töihin.

Vierailija
18/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työmatka on tärkeä hetki saada olla yksin ilman mitään taustahälinää omine ajatuksineni ennenkuin pääsee sinne apinatarhaan, jossa hölötys on jatkuvaa. (Kaikella kunnioituksella)

Vierailija
19/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko sille toiselle sitten koukata päiväkodin kautta niin meno- kuin tulomatkalla, ja kuljetella lasten istuimia omassa autossaan koko päivän? Entä jos lapsi sairastuu kesken päivän, lähteekö hän mukaan hakemaan lasta ja viemään meitå kotiin?

Sinun pitää kysyä sitä häneltä itseltään. Sinun pitää löytää semmoinen, jolla sama tilanne. Myös joku hätäjärjestelmä erikoistilanteita varten. Kovina aikoina pitää joustaa ja solmia suhteita että homma toimii. Kaikkien pitää olla avulaita toisilleen.

Vierailija
20/81 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle työmatka on tärkeä hetki saada olla yksin ilman mitään taustahälinää omine ajatuksineni ennenkuin pääsee sinne apinatarhaan, jossa hölötys on jatkuvaa. (Kaikella kunnioituksella)

Voisitte heti alkuun sopia kimppakaverin kanssa että ei yritetä mitään väkinäistä juttelua. Ei mitään sääjuttuja jne. Huomenet voi sanoa ja ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän