Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset luulevat, että miehet ovat kiinnostuneet "puumista?"

Vierailija
03.08.2015 |

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan halua nelikymppistä naista. Osa näistä naisista ei edes erityisemmin panosta ulkonäköönsä, mutta ilmeisesti populaarikulttuuri on saanut naiset uskomaan, että kulahtanutkin "puuma" saa miehillä himot hyrräämään. Myötähäpeän vallassa olen seurannut erästä tuttua joka epätoivoisesti yrittää saada erästä puolituttua puolet nuorempaa miestä kiinnostumaan. Mies kiemurtelee kiusaantuneena kohtaamisissa...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella halut lisääntyy keski-ikäisenä, miehellä taas helpommin alkaa paikat olemaan epäkunnossa.
Nuoret miehet myös jaksaa useamman kerran yössä, ja ovat koulutuskelpoisia.
Nuoret naiset saisi olla tyytyväisiä jos mies on päässyt oppipojaksi vanhemmalle naiselle.
Vanhempi nainen helpommin kertoo ja tietää mitä haluaa.

Vierailija
22/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:28"] No kyllä osa nuorista miehistä on vanhemmista naisista kiinnostuneita mutta omien sanojensa mukaan vain siksi, että vanhemmilta naisilta saa helpommin seksiä. [/quote] Entisenä nuorena miehenä pitää hieman korjata. Vanhempien naisten kanssa on yleensä parempaa seksiä. [/quote] Millaista on huljutella löysässä värkissä?

[/quote]

Ei se ikääntyminen sitä mihinkään löystytä. Tämä puuma kun ei ole koskaan edes lapsia synnyttänyt joten ihan tiukkaa tavaraa on. 

[/quote]

Itseasiassa ikä siihen löystymiseen vaikuttaa enemmän kuin synnyttäminen. Lueppa asiasta. Tottakai iänmyötä ihon kimmoisuus muuttuu sieltäkin alueelta ja iho ohenee, kyllä sinäkin olet löystynyt siitä mitä nuoruudessasi olet ollut. Mutta se, onko se kisakiree se miesten ykkösjuttu onkin toinen asia. Oikeesti aika harvoin se tiukkuus on tärkein juttu siinä onko hyvä sängyssä vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka armeija-aikana vanhemmat naiset oli aina kimpussa junassa. Suoria ehdotuksia tuli parikin kertaa.

Vierailija
24/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:50"]

Te nuoret misukat nyt ette vaan osaa sängyssä mitään... Ette saa edes orgasmia.

[/quote]

Ihana yleistys. Mä esim olen kyllä ihan 17 vuotiaasta lähtien lauennut yhdynnässä ilman mitään klitoriksen hieronta tms. Tosin mulla ei olekaan koskaan ollut huonoa itsetuntoa tms. vaan olen ollut aina seksuaalisesti avoin. Ehkä nää on enemmän kiinni yksilöistä kuin iästä.

Vierailija
25/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:22"]1 tuttu 40- vuotias pitää kahta 22-23 vuotiasta kollia fuckbuddyna. Ei yhtaikaa kuitenkaan:)
[/quote]

Aika ällöttävää sinänsä.

Vierailija
26/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:22"]1 tuttu 40- vuotias pitää kahta 22-23 vuotiasta kollia fuckbuddyna. Ei yhtaikaa kuitenkaan:)
[/quote]

Aika ällöttävää sinänsä.
[/quote]
Miten niin?

Vierailija
27/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:22"]1 tuttu 40- vuotias pitää kahta 22-23 vuotiasta kollia fuckbuddyna. Ei yhtaikaa kuitenkaan:)
[/quote]

Aika ällöttävää sinänsä.
[/quote]
Miten niin?
[/quote]

Sehän on melkein kun omaa äitiä panisi

Vierailija
28/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa kamaa. Saanti varmaa

Vierailija
29/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo keski-ikäiset naiset aina välillä töissä lähestyy ja flirttailee. Ei haittaa mua.

Vierailija
30/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä luule, että kaikki miehet on kiinnostuneita, mutta ne ovat, jotka ovat. Eri ikäiset miehet, alle kolmekymppisistä viisikymppisiin. Tosin minua luullaan yleensä kymmenisen vuotta nuoremmaksi enkä erehdystä korjaa. Mitäpä sillä tiedolla, kun en suhdetta ole rakentamassa. Paitsi seksisuhteen. Myös naiset luulevat minua nuoremmaksi. Joku nuori mies joskus sanoi, kun kysyin, miksi minä, miksei joku niistä nuorista tytöistä, että hän tietää, mitä saa minun kanssani. Jos saa. Itse en tee aloitteita enkä lähde tuntemattomien matkaan. Parisuhteen nuoremmat miehet haluavat tietysti nuoremman naisen kanssa, koska haaveilevat lapsista. Siitäkin juttelen heidän kanssaan joskus. Se on mulle ok. 

Vierailija
31/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin ikäisestäni miehestä, mutta kohdalle osui 20 vuotta nuorempi. Yhteiseloa ollut nyt 6 vuotta.

T. 5-kymppinen nainen

Vierailija
32/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vanhempia naisia.

Vierailija
33/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:37"]Rakastan vanhempia naisia.
[/quote]
Samoin. Seurustelen itseäni 14-vuotta vanhemman kanssa. Itse olen 25

Vierailija
34/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on taas näitä "makuasioista on turha kiistellä"-juttuja. Itse olen 38-vuotias, tänä kesänä harrastanut seksiä 21- ja 25-vuotiaan kanssa, toisen kanssa jopa useamman kerran ja luultavasti tulemme sitä tekemään jatkossakin. Toisenkaan kanssa jatkolle ei oikeastaan ole muuta estettä kuin muutama sata kilometriä välimatkaa.

Omalla kohdallani ei ole tarvinnut väkisin vongata, ovat olleet ihan mielellään hommassa mukana. Näytän hieman ikäistäni nuoremmalta, olen hoikka, ei lapsia. Minulla on myös toisen nuorista miehistä mukaan "kaunein pillu, mitä olen koskaan nähnyt". Mutta joo, ei kaikki varmaan meitä vanhempia naisia halua, eikä kaikki vanhemmat naiset halua nuorempia miehiä. Minulle kuitenkin toimii. Iso syy on varmaan juurikin se, mitä muutkin on maininnut, että kumpikin haluaa samaa, eli seksiä, eikä tässä parisuhdetta yritetä rakentaa.

Vierailija
36/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:30"]Minä haaveilin ikäisestäni miehestä, mutta kohdalle osui 20 vuotta nuorempi. Yhteiseloa ollut nyt 6 vuotta.

T. 5-kymppinen nainen
[/quote]
Yök!
M24

Vierailija
37/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja, ja olen ollut jo kymmenen vuotta uskollisesti lasteni isän kanssa. Mutta ilmeisesti minutkin lasketaan puumakategoriaan, kun heitän niille nuorille kavereille, joita samassa baaripöydässä istuu, ihan tavallista läppää, samoin kuin vanhemmille miehille ja naisille. Usein saatan lisäksi jäädä baariin vielä istumaan sen jälkeen, kun kaveri lähtee, tai jopa tulla kantispubiini ihan yksin, kun tiedän siellä aina vähintään työkavereita olevan.

Tämä on ilmeisesti ihan liikaa joillekin nuorille pojille. Kerran kysyin yhdeltä, että missäs päin kaupunkia asut, kun jäätiin kahdestaan toisten mentyä tupakille, ja oli just ollut isommalla porukalla juttua kaupunginosista. Poika punastui ja sanoi, että "olet niin ihana, mutta mulla on tyttöystävä". Teki mieli sanoa että voi lapsi kulta, et sinä nyt niin ihmeellinen ole".

Vierailija
38/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:19"]En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja, ja olen ollut jo kymmenen vuotta uskollisesti lasteni isän kanssa. Mutta ilmeisesti minutkin lasketaan puumakategoriaan, kun heitän niille nuorille kavereille, joita samassa baaripöydässä istuu, ihan tavallista läppää, samoin kuin vanhemmille miehille ja naisille. Usein saatan lisäksi jäädä baariin vielä istumaan sen jälkeen, kun kaveri lähtee, tai jopa tulla kantispubiini ihan yksin, kun tiedän siellä aina vähintään työkavereita olevan.

Tämä on ilmeisesti ihan liikaa joillekin nuorille pojille. Kerran kysyin yhdeltä, että missäs päin kaupunkia asut, kun jäätiin kahdestaan toisten mentyä tupakille, ja oli just ollut isommalla porukalla juttua kaupunginosista. Poika punastui ja sanoi, että "olet niin ihana, mutta mulla on tyttöystävä". Teki mieli sanoa että voi lapsi kulta, et sinä nyt niin ihmeellinen ole".
[/quote]
:)

Vierailija
39/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö on näiden kulahtaneiden vanhojen ukkojen kanssa. Noloa touhua kaikkinensa.

Vierailija
40/61 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat. Olen itse nelikymppinen, enkä edes hoikka tai kaunis, mutta viimeisen muutaman vuoden aikana on alkanut tulla huomiota miehiltä ihan valtavasti. Nuorempana minun perääni ei ollut oikein kukaan, mutta nyt on, ja yllättävää on että monet kiinnostuneista on vain 25-30-vuotiaita. Ei ne toki mitään muuta minusta puumasta halua kuin seksiä, mutta en minäkään mitään parisuhteita ala rakentelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän