Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti ei päästä Tubeconiin

Vierailija
03.08.2015 |

Tubecon on siis youtube-aiheinen tapahtuma 15.8 Helsingissä, nuorille suunnattu ja nuorille todella tärkeä. Asumme n. 400 km päässä Helsingistä.

Olisin halunnut mennä sinne parhaan kaverini kanssa, olemme molemmat 15v. Emme polta tai juo, käytämme maalaisjärkeä, osaamme selvittää esim. reitit vieraassa paikassa paikasta toiseen ja katsoa juna-/bussiaikataulut jne.

Maksaisimme koko matkan itse, oma äitini joutuisi antamaan ehkä 10-15€ ruokarahaa mukaan, se jäi uupumaan.

Paikalla on tuhansia muita nuoria, lähtisimme junalla kotiin kymmenen jälkeen illalla.

Mutta ei - ja mikä oli äidin perustelu? "En nyt kyllä uskalla päästää"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän äitiä. Mutta sano äitille että tulee päiväksi mukaan. Ei kintereillä roikkumaan vaan esimerkiksi kaverin kanssa shoppailu-/hemmottelupäivää viettämään. :) Muistan itse miten ärsytti tuossa iässä kun ei päässyt mihinkään. Eikä se, ettetkö sinä olisi järkevä äitisi mielestä. Mutta kaikki ne muut...

Vierailija
2/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:08"]Ymmärrän äitiä. Mutta sano äitille että tulee päiväksi mukaan. Ei kintereillä roikkumaan vaan esimerkiksi kaverin kanssa shoppailu-/hemmottelupäivää viettämään. :) Muistan itse miten ärsytti tuossa iässä kun ei päässyt mihinkään. Eikä se, ettetkö sinä olisi järkevä äitisi mielestä. Mutta kaikki ne muut...
[/quote]
Valitettavasti meillä ei ole rahaa siihen että äitikin tulisi mukaan, maksaisin omat matkani omilla säästöilläni.
- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:08"]Ymmärrän äitiä. Mutta sano äitille että tulee päiväksi mukaan. Ei kintereillä roikkumaan vaan esimerkiksi kaverin kanssa shoppailu-/hemmottelupäivää viettämään. :) Muistan itse miten ärsytti tuossa iässä kun ei päässyt mihinkään. Eikä se, ettetkö sinä olisi järkevä äitisi mielestä. Mutta kaikki ne muut...
[/quote]
Valitettavasti meillä ei ole rahaa siihen että äitikin tulisi mukaan, maksaisin omat matkani omilla säästöilläni.
- Ap
[/quote]
Hassu, ajattelin kyllä että äitisi maksaisi oman matkansa ihan itse! :D Mutta jos hänelläkään ei ole varaa maksaa niin aika vaikeaa... Toivon että saisitte asian ratkaistua jotenkin ja pääsisitte reissuun. -2

Vierailija
4/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:08"]Ymmärrän äitiä. Mutta sano äitille että tulee päiväksi mukaan. Ei kintereillä roikkumaan vaan esimerkiksi kaverin kanssa shoppailu-/hemmottelupäivää viettämään. :) Muistan itse miten ärsytti tuossa iässä kun ei päässyt mihinkään. Eikä se, ettetkö sinä olisi järkevä äitisi mielestä. Mutta kaikki ne muut...
[/quote]
- Ap
[/quote]
Hassu, ajattelin kyllä että äitisi maksaisi oman matkansa ihan itse! :D Mutta jos hänelläkään ei ole varaa maksaa niin aika vaikeaa... Toivon että saisitte asian ratkaistua jotenkin ja pääsisitte reissuun. -2
[/quote]
Sitä juuri tarkoitin, että äidillä ei ole varaa maksaa omaa matkaa ja "meillä" tarkoitin meidän perhettä. :)
- Ap

Vierailija
5/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuorille todella tärkeä" no eikä oo :DD iha turha tapahtuma

Vierailija
6/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin äiti sitä tilaisuutta pelkää vaan illalla Helsingissä kulkemista. Jos hän pelkää tilaisuutta, niin näytä ne ikärajat ja muut turvallisuus asiat. Itse ajattelin päästää 11 vuotiaani, mutta menen illalla hakemaan hänet.

Vierailija
7/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ettei äitisi luota suhun. Ehkä hän ajattelee itseään sun ikäisenä eikä tajua sun olevan järkevä nuori.

Ette pääse kenenkään luo yöksi, että äidilläsikin olisi mahdollisuus tulla mukaan?

Vierailija
8/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:18"]"Nuorille todella tärkeä" no eikä oo :DD iha turha tapahtuma
[/quote]
No ehkä yleistin hieman, ainakin omassa kaveripiirissäni on.
- Ap

Vierailija
9/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:19"]Tuskin äiti sitä tilaisuutta pelkää vaan illalla Helsingissä kulkemista. Jos hän pelkää tilaisuutta, niin näytä ne ikärajat ja muut turvallisuus asiat. Itse ajattelin päästää 11 vuotiaani, mutta menen illalla hakemaan hänet.
[/quote]
Parasta tässä vielä on se, että kaverini eräs 17-vuotias kaveri asuu Helsingissä ja lupautui
jo etukäteen neuvomaan meitä ja vaikka saattamaan meidät illalla junaan jne. Ja he ovat siis tavanneet aikaisemminkin, ei ole kyse mistään 50v nettitutusta.
- Ap

Vierailija
10/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo... Joku eilen tai edellispäivänä puhui täysin samat asiat, mutta "äitinä" ja kysyi päästäisikä lapsensa... Taitaa tän ketjun ap olla kateellinen provo, joka ei itse pääse kyseiseen tarpahtumaan, ja ehkä ajattelee, että alkuperäinen äiti näkisi tämän, ja estäisi lapsensa pääsyn... Tällaset provot on sairaita, jotka tekevät kaikkensa, että toisille tulisi paskaa niskaan...

Vierailija
11/11 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti mukaan vaan, eihän koko juttu voi montaa kymmentä euroa maksaa. Mäkin oon menossa lasteni kanssa!