Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko frisbeegolf mielestäsi miehinen harrastus?

Vierailija
03.08.2015 |

Pidätkö miehekkäänä jos 40v mies heittelee jotain kiekkoja nuorien poikien kanssa puistossa/metsässä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"]

En jaottele harrastuksia miehisiin ja naisellisiin, kysymys on aivan pöljä.

[/quote]

Älä teeskentele. Varmasti mielleyhtymiä syntyy, jos on kyse pitsinnypläyksestä, baletista, viehekalastuksesta, endurosta, aikuisten värityskirjan värittämisestä, tiffany-lasituksesta jne.

Vierailija
2/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf on kuin hiihto mielestäni. Sitä voi harrastaa ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"]

[/quote]

Älä teeskentele. Varmasti mielleyhtymiä syntyy, jos on kyse pitsinnypläyksestä, baletista, viehekalastuksesta, endurosta, aikuisten värityskirjan värittämisestä, tiffany-lasituksesta jne.
[/quote]
Mä teen lasituksia, olenko homo? Naiset viehättää eli taidan olla sitten bi?
M54

Vierailija
4/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"] En jaottele harrastuksia miehisiin ja naisellisiin, kysymys on aivan pöljä. [/quote]   Älä teeskentele. Varmasti mielleyhtymiä syntyy, jos on kyse pitsinnypläyksestä, baletista, viehekalastuksesta, endurosta, aikuisten värityskirjan värittämisestä, tiffany-lasituksesta jne. [/quote] Mä teen lasituksia, olenko homo? Naiset viehättää eli taidan olla sitten bi? M54

[/quote]

Mielleyhtymän muodostuminen on kyllä eri asia kuin tuollaisten yksioikoisten johtopäätösten vetäminen kärjistetysti. Jos jostakin harrastusesta syntyy äkkiä mielikuva, että se on vaikka "naisten harrastus" -vaikka nyt sitten tuo pitsinnypläys, perinteinen naisten kädentaitolaji- niin silti sitä harrastavan miehen ei tarvitse olla homoseksuaali.

Vaikutat aika hölmöltä yli viisikymppiseksi mieheksi.

(Ja huom. Sanoin "vaikutat", en että "sinä olet hölmö".)

Vierailija
5/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf on mielestäni kaikille sopivaa ajankulua. Ei ole kovinkaan vaativaa ja kaikki vauvasta vaariin voivat sitä harrastaa. Ei oikeastaan ihmeemmin liikuntaa, mutta hauskaa tapa viettää hyvä kesäpäivä.

Vierailija
6/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:55"]

[/quote]

[/quote]

Ai kun ei ajattele sovinistisesti ja kaavamaisesti, kuten sinä, niin tietysti teeskentelee?

Minä en oikeasti ajattele, että on miehille sopivia ja naisille sopivia harrastuksia, ja jos hyppää lokeron ulkopuolelle, se kertoo jotain sukupuolisesta suuntautumisesta.

Toki osa harrastuksista on perinteisesti ollut naisten tai miesten juttuja, mutta pidän ainoastaan hyvänä ja älykkäänä sitä, että osaa valita oman mieltymyksen eikä rooliajattelun mukaisesti. Siten on vain positiivista, jos nainen ajaa enduroa ja mies nyplää pitsiä - heitäkin meinaan on.

http://www.hs.fi/ihmiset/a1418879388517

On aika noloa, jos joku murehtii sitä, miten seksikkään/epäseksikkään vaikutelman antaa harrastuksillaan.

Vierailija
7/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän sellainen työttömien 20-40v nörttien harrastus. Hyvä sellainen.

Vierailija
8/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaadi-jaadi-jaa.

Vierailija
9/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
10/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä radoilla on ihan kaikenlaisia ja kaikenikäisiä ihmisiä, miehiä enemmän kuin naisia. Ikäjakauma taas on aika tasainen, ei siellä pelkkiä teinejä ja nuoria ole.

Se on todella hyvä liikuntaharrastus, joka ei kuitenkaan tunnu liikunnalta. Vähän epätasaisessa maastossa kävely tekee hyvää kenelle vain ja frisbeen heittäminen pitää vähän mielenkiintoa yllä, jos pelkkä kävely tuntuu tylsältä.

Vierailija
11/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 40v ja hypistelee mieluummin kiekkoja, kuin minua. Ja parveilee radoilla muutaman kaltaisensa ikipojan kanssa, kun menestyneemmät työkaverit tapailevat tennis- ja golfkentillä. Epämiehekäs laji, allekirjoitan.

Vierailija
12/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:07"]

Mieheni on 40v ja hypistelee mieluummin kiekkoja, kuin minua. Ja parveilee radoilla muutaman kaltaisensa ikipojan kanssa, kun menestyneemmät työkaverit tapailevat tennis- ja golfkentillä. Epämiehekäs laji, allekirjoitan.

[/quote]

OK. Olet siis kateellinen muovin palalle. Miksi et tee asialle jotain ja ole mielenkiintoisempi kuin muovifrisbee? Kai miehesi itse tietää mikä on kivaa ja mikä ei? Miehesi siis pitäisi lopettaa harrastuksensa koska sinulla on asennevamma?

Vierailija
13/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:07"]

[/quote]

OK. Olet siis kateellinen muovin palalle. Miksi et tee asialle jotain ja ole mielenkiintoisempi kuin muovifrisbee? Kai miehesi itse tietää mikä on kivaa ja mikä ei? Miehesi siis pitäisi lopettaa harrastuksensa koska sinulla on asennevamma?
[/quote]

Kuka puhuu harrastuksen lopettamisesta? Sanoin vain, että epämiehekäs laji. Kalahtiko kalikka?

Vierailija
14/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:07"] Mieheni on 40v ja hypistelee mieluummin kiekkoja, kuin minua. Ja parveilee radoilla muutaman kaltaisensa ikipojan kanssa, kun menestyneemmät työkaverit tapailevat tennis- ja golfkentillä. Epämiehekäs laji, allekirjoitan. [/quote] OK. Olet siis kateellinen muovin palalle. Miksi et tee asialle jotain ja ole mielenkiintoisempi kuin muovifrisbee? Kai miehesi itse tietää mikä on kivaa ja mikä ei? Miehesi siis pitäisi lopettaa harrastuksensa koska sinulla on asennevamma? [/quote] Kuka puhuu harrastuksen lopettamisesta? Sanoin vain, että epämiehekäs laji. Kalahtiko kalikka?

[/quote]

Millä perusteella epämiehekäs jos miehet sitä harrastaa? Onko puutarhan hoito epänaisellista?

Vierailija
15/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:07"] Mieheni on 40v ja hypistelee mieluummin kiekkoja, kuin minua. Ja parveilee radoilla muutaman kaltaisensa ikipojan kanssa, kun menestyneemmät työkaverit tapailevat tennis- ja golfkentillä. Epämiehekäs laji, allekirjoitan. [/quote] OK. Olet siis kateellinen muovin palalle. Miksi et tee asialle jotain ja ole mielenkiintoisempi kuin muovifrisbee? Kai miehesi itse tietää mikä on kivaa ja mikä ei? Miehesi siis pitäisi lopettaa harrastuksensa koska sinulla on asennevamma? [/quote] Kuka puhuu harrastuksen lopettamisesta? Sanoin vain, että epämiehekäs laji. Kalahtiko kalikka?

[/quote]

Millä perusteella epämiehekäs jos miehet sitä harrastaa? Onko puutarhan hoito epänaisellista?
[/quote]

Ei, koska naiselliset(kin) naiset hoitavat puutarhaa. Mutta yksikään aikuinen JA miehekäs mies ei pelaa frisbeegolfia.

Vierailija
16/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:33"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:07"] Mieheni on 40v ja hypistelee mieluummin kiekkoja, kuin minua. Ja parveilee radoilla muutaman kaltaisensa ikipojan kanssa, kun menestyneemmät työkaverit tapailevat tennis- ja golfkentillä. Epämiehekäs laji, allekirjoitan. [/quote] OK. Olet siis kateellinen muovin palalle. Miksi et tee asialle jotain ja ole mielenkiintoisempi kuin muovifrisbee? Kai miehesi itse tietää mikä on kivaa ja mikä ei? Miehesi siis pitäisi lopettaa harrastuksensa koska sinulla on asennevamma? [/quote] Kuka puhuu harrastuksen lopettamisesta? Sanoin vain, että epämiehekäs laji. Kalahtiko kalikka? [/quote] Millä perusteella epämiehekäs jos miehet sitä harrastaa? Onko puutarhan hoito epänaisellista? [/quote] Ei, koska naiselliset(kin) naiset hoitavat puutarhaa. Mutta yksikään aikuinen JA miehekäs mies ei pelaa frisbeegolfia.

[/quote]

En yhtään ihmettele, että miehesi on mielummin pelaamassa frisbeegolfia kuin sinun kanssa...

Vierailija
17/59 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä frisbeegolf on miehinen harrastus jos on rehellinen itselleen ja frisbeegolffaa.

Vierailija
18/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Mun mielestä on aina lähinnä naurettavaa, kun keski-ikäinen tai vanha tekee jotain nuorten kanssa.
Isovanhemmille sellainen oikeus ja siitä ollaan ylpeitä.

Vierailija
19/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:26"]

Pidätkö miehekkäänä jos 40v mies heittelee jotain kiekkoja nuorien poikien kanssa puistossa/metsässä?

[/quote]

Vaikuttaa kyllä sellaiselta miestenmieheltä joka on miehimyksiin mieltynyt ei miehekkäältä

Vierailija
20/59 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, että se on nuorten ja hyväkuntoisten miesten harrastus, mutta kyllä sinne sekaan sopii yhtä hyvin 4-kymppinenkin. Ja perheenä sitä on myös hauska pelata. MIssään nimessä mielikuva ei ole naisellinen, naismainen tai neitimäinen. Ei myöskään se, että olisi pikkulasten peli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän