Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mielestänne ajaa tuherokarvat ensitreffeille?

Vierailija
03.08.2015 |

Onko mielestänne pakollista tai suotavaa? Olenko ajattelematon jos en ajele ja ajaudumme miehen kanssa seksiin? Mitä miehet nykyään ajattelee jos naisella on normaalit tuherokarvat?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nainen ilmoitti tuossa keväällä ekoilla treffeillä, että on ajeltu ja sanoi odottavansa myös multa siistittyä sieltä kun seuraavan kerran nähdään. Tein sitten työtä käskettyä. No, seksiä oli sen muutaman kuukauden n. kerran viikossa, mutta ei tullut suhdetta. Mutta onhan se ajeltu tavallaan ihan jees, vaikka siistitty ehkä enempi omaan mieleen.

Vierailija
2/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:40"]

Miksi ihmeessä sitä toosaa pitäisi antaa heti ekoilla treffeillä?! Miksi pitäisi olla noin helppo?

[/quote] Kukas sen on määrännyt, ettei saisi heti ekoilla treffeillä naida naksautella? Kyllä mä ainakin haluan testata heti ekoilla tärskyillä miehen rakastelutaidon, en mä ala suhteeseen jonkun osaamattoman pölkyn kanssa.  Haluan nauttia parisuhteessani kaikilla mausteilla, enkä vaan jutella lätistä joutavia alati.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen vanhaan ollut pakollista ajella häpykarvojaan ennen eka naintia, ja minäkin vasta viime viikolla ekan kerran; ja olen sentään jo ikärouva. sheivasin alapääkarvoitukseni, ja kertarysäyksellä kaikki pois, ja nyt olen hölvännyt antiseptista liuosta pumpulilla aamuin illoin ja välillä päivälläkin, ja ilman alkkareita nukuin viime yön tuuletuksen vuoksi, ja hieman levottomasti, kun en ole tottunut kuin rakastelessa olemaan ilman alkkareitani.

Vierailija
4/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:23"]

Onko mielestänne pakollista tai suotavaa? Olenko ajattelematon jos en ajele ja ajaudumme miehen kanssa seksiin? Mitä miehet nykyään ajattelee jos naisella on normaalit tuherokarvat?

[/quote] Ajautuuko miehen kanssa heti ensitreffeillä ylipäätänsä seksiin? Onko sillä sitten väliä, onko alapäässä karvaa vai ei, jos ajautuukin miehen kanssa seksiin ensitreffeillä? En muista ajatelleeni aikoinani ekoilla treffeillä vielä niin pitkälle, että karvoitus ollut ykkösprioriteettina:D

Vierailija
5/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitää ajaa. Laitat ne karvat sitten suodatinpussiin ja keität miehelle "teetä". Sanot että tässä lupaus tulevasta. Että ensi kerralla tulee jo toosaa.

Vierailija
6/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:40"]

Miksi ihmeessä sitä toosaa pitäisi antaa heti ekoilla treffeillä?! Miksi pitäisi olla noin helppo?

[/quote] Kukas sen on määrännyt, ettei saisi heti ekoilla treffeillä naida naksautella? Kyllä mä ainakin haluan testata heti ekoilla tärskyillä miehen rakastelutaidon, en mä ala suhteeseen jonkun osaamattoman pölkyn kanssa.  Haluan nauttia parisuhteessani kaikilla mausteilla, enkä vaan jutella lätistä joutavia alati.

[/quote]

Ja oletat toki, että mies "rakastelee" tuntematonta naista ihan viimeisen päälle hienosti? Kuulostaa siltä, että sinun käsitys seksistä, ööh sun termein vielä rakastelusta, on hyvin pinnallinen. Minusta tuntematonta, uutta ihmistä ei ole mikään velvollisuus "rakastella" hyvin. Jospa vaikka ensin tutustuisi sen verran, että onko muija edes munaani ansainnut.

T. Mies

Vierailija
7/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:37"]Jos ajaudut ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, niin mies ajattelee " olipa helppo nainen" ja suhde saattaa olla siinä. Ajoitpa tai et.
[/quote]tai mies oli helppo? Toi ajettelutapa kajsinaismoralistinen ja vielä kaiken lisäksi idioottimainen.

Vierailija
8/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:37"]Jos ajaudut ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, niin mies ajattelee " olipa helppo nainen" ja suhde saattaa olla siinä. Ajoitpa tai et. [/quote]tai mies oli helppo? Toi ajettelutapa kajsinaismoralistinen ja vielä kaiken lisäksi idioottimainen.

[/quote]

Vain nainen voi tulla raskaaksi joten oletan, että nainen katsoo tarkkaan kenelle persettään jakaa.

Vierailija
9/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:37"]Jos ajaudut ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, niin mies ajattelee " olipa helppo nainen" ja suhde saattaa olla siinä. Ajoitpa tai et. [/quote]tai mies oli helppo? Toi ajettelutapa kajsinaismoralistinen ja vielä kaiken lisäksi idioottimainen.

[/quote]

Ei mies ajattele, et "olinpa helppo".

Vierailija
10/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:59"]

En edes omista shaveria, eli miksi pitäisi, kun en muutenkaan ajele niitä? Antaisi väärän kuvan, vaikka ei sillä taida mitään väliä olla minkä kuvan antaa, jos antaa ekoilla treffeillä muutenkin.

[/quote]

Antaa, saada... siinä on pari termiä mitkä antaa melko hyvän kuvan puhujasta ja hänen asenteestaan seksiin.

Vierailija
11/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ajaa. Seksiin ei pidä antautua ekoilla treffeillä, mutta ajeltu pillu pitää näyttää ja esitellä paikat jo etukäteen, ettei miehelle tule yllätyksiä. Toisilla treffeillä voi jo antaakin.

Vierailija
12/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan treffikumppaniltani siistiä ja ajeltua alapäätä, en mitään kusen polttamaa ja ikävälle tuoksuvaa pöheikköä. Mutta olenkin valiouros: komea, koulutettu ja isomunainen. Osaan tyydyttää naisen. Valikoin vain parhaat päältä, sillä naisia on jonoksi asti ja moni mieskin katsoo perääni. Olen juuri sellainen, josta kaikki naiset näkevät päiväunia.

Vierailija
13/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:59"]

[/quote]

Ei mies ajattele, et "olinpa helppo".

[/quote]

Miehet eivät ole helppoja, ne ovat varmoja :)

Vierailija
14/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaudut ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, niin mies ajattelee " olipa helppo nainen" ja suhde saattaa olla siinä. Ajoitpa tai et.

Vierailija
16/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai karvat pitää ajella. Posla on paras!

Vierailija
18/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et normaalisti halua pitää posliinia niin et aja miehenkään takia. Sellainen siisti karvoitus josta pidät ja siinä se.

Vierailija
19/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin mitä itse haluat ensitreffeiltäsi.
Itse tutustun mieluummin ennemmin korvien väliin kuin jalkoväliin.
Kyllä aikuisen miehen pitäisi jo osata suhtautua luonnollisesti karvoitukseen. Jos siis on siisti ja muutenkin hygienia kunnossa.

Vierailija
20/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajat niin suosittelen ajamaan ennen treffejä eikä sen aikana.

Itse en pelkää karvoja ja tuommoinen paljaaksi ajeltu, pahimmillaan näppyläinen alakerta tuo mieleen kynityn kanan tai kalkkunan mutta se on oma mielipiteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän