Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei aihe vapaa-palstalla saakkaan keskustella?

Vierailija
03.08.2015 |

Tuntuu, että kaikki aiheet on nykyään kiellettyjä. Mistä AV:llä enää saa keskustella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele normaalista elämästä

Vierailija
2/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvalehden sivulla pitäisi keskustella koko ajan maahanmuutosta ja persuista ja immosesta? Muutama kirjoittaja tukkii koko palstan tällä yhdellä aiheella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:52"]Juttele normaalista elämästä
[/quote]

Mua ainakaan ei kiinnosta keskustella jonkun aamukahvilla ja aamupaskalla käymisistä...

Vierailija
4/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:54"]Miksi vauvalehden sivulla pitäisi keskustella koko ajan maahanmuutosta ja persuista ja immosesta? Muutama kirjoittaja tukkii koko palstan tällä yhdellä aiheella.
[/quote]

Ja yksi ainoa Säde-ketju lähti. Hoh hoijaa.

Vierailija
5/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:52"]Juttele normaalista elämästä [/quote] Mua ainakaan ei kiinnosta keskustella jonkun aamukahvilla ja aamupaskalla käymisistä...

[/quote]

No hyvä ihminen, kai elämiseen kuuluu muutakin kuin ruumiintoiminnot :O

Vierailija
6/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:52"]Juttele normaalista elämästä
[/quote]
Ja normaaliin elämään ei kuulu politiikka, uskonto tai ihan vaan ajankohtaiset aiheet?

Vierailija
7/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että modet vihdoinkin poistaa maahanmuuttokeskusteluja.

Vierailija
8/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta miksi Säre karehtijoiren käres-ketjuja ei sallita? Miksi ei riitä, että sieltä poisteta haistapp*ska-viestejä? Onhan päivänselvää, että ko. kus*tuksen ylläpitäjillä on vahva motiivi vaimentaa kaikki epäilyt toiminnan epäselvyyksistä, koska ne haittaavat rahantuloa. He jopa kylvävät keskusteluihin viestejä, joihin vedoten itse voivat vaatia keskustelujen poistamista "epäasiallisina". Miten tällainen voi olla mahdollista? Eihän jutulla ratsastava Iltalehti edes kuulu Sanoma-konserniin ja se on ainoa lehti, joka rummuttaa porilaistragedialla. Ikään kuin muut tietäisivät, että homma ei täysin puhdasta ole.

Vierailija
9/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet  ja Vauva HUHUUUU

Olisi paikallaan saada vastauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän