Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tämä palsta tulisi tälläisenä aikana sulkea.

Vierailija
06.03.2022 |

Tai laittaa rekisteröitymisen alle.
Täällä on aivan törkeää ja sairasta kirjoittelua.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono idea.

Eihän tätä ole pakko avata, puhumttakaan että alkaisi tavamaan.

Puukokin on varaalallinen, mutta ei niitä kaikkia pidä hävittää.

Vierailija
62/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnekinhan se pahoinvointi pitää saada ulostettua.

Ostaa kaupasta vihkon ja alkaa kirjoittaa? Tai vihdoin käsittelee niitä asioita, jotka aiheuttavat pahoinvoinnin?

Mä olen ainakin käsitellyt mulle pahoinvointia aiheuttavia asioita vuodesta 1997, eikä pahoinvointi ole kokonaan kadonnut. Siis ihan terapiassa olen, yhteensä yli 11 vuotta.

Miten sä käsittelisit esim. nyt ukrainalaisena sun pahoinvointiasi? Tai jos sota tulisi tuhoamaan sinulta terveytesi, omaiset, miljoonaomaisuuden, joka sinun piti periä vanhemmiltasi jne, miten käsittelisit sitä?

En siis vertaa kokemuksia, mutta ihmettelen vain, miksi kaltaisesi simppeli ihminen kuvittelee, että aina on kyse vain käsittelyn puutteesta? Ei ole. Ihmiselle voidaan tehdä sellaista pahaa ja niin pitkäkestoisesti, ettei se käsittelylläkään poistu se pahoinvointi

Vai miksi suomalaisilla on edelleen jälkiä sotatraumoista? Eivät vain ole käsitelleet asioita?

Voi hellanlettas sentään. Niiden ihmisten piti olla jälleenrakentamassa Suomea ja TÖISSÄ, eivät ehtineet ravata terapioissa, kuten sinä kultap*rse kuvittelet.

Ehkä heidän jäljiltään sitten heidän lapsensakin kärsivät hyvin verhoutuneista traumoista. Sellaiset eivät terapioissa parane, koska ovat uhrilleenkin täysin mysteerejä.

En ole palstalle kirjoittanut mitään tämän vihaisempaa, joten en usko kuuluvani aloittajan kohderyhmään, mutta sanonpahan vain!, että antakaa ihmisten purkaa vihaansa ja pahaa oloaan. Se ei ole vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luette/kommentoitte aloituksia jotka ei miellytä?

Ei se muiden ongelma ole jos esim AP ei osaa jättää huomioimatta hänelle epämielekkkäät keskustelut.

APn ehkä kannattaisi pitää täältä taukoa nyt kriisin ajan?

Vierailija
64/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono idea.

Mutta ne jotka kypsiä tämän palstan lukemiseen,miksi ihmessä itse ette poistu sivusto kokonaan? Ei kukan teitä pakota tänne tulemaan.

Täällä on joskus ihan mukavia keskusteluja. Nykyään harvemmin, kun kaiken maailman hullut hallitsevat palstan etusivua spämmillään.

Jos palsta suljettaisiin niin ne olisivat täällä edelleen..? Logiikka? Ja miten rekisteröityminen nimimerkillä estäisi häiriintynyttä kirjoittelua? Ei siinä sentään tarvitse omalla nimellä kirjoitella.

Rekisteröidä niitä tilejäkin voi vaikka satoja. Ainakin kaikki Applen laitteilla palstailevat saavat nykyisin nauttia Applen keksimästä ominaisuudesta, joka satunnaisluo sinulle sähköpostiosoitteen, jos kirjautumista vaaditaan jonnekin ja voit halutessasi antaa sen. Siihen sähköpostiin tuleva posti lähetetään kuitenkin käyttäjän oikeasti käyttämään sähköpostiin. Todella kätevä ominaisuus kaikille rikkaille Apple-käyttäjille salata oma sähköpostinsa höpöhöpö-sivustoilta tai sellaisilta, joihin hakkerointi ja siitä seuraava tietovuoto voisi olla todennäköinen.

Sitä voisi hyvin käyttää myös tässä palstaillessa, jos pitäisi rekisteröityä.

Vierailija
65/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisena aikana?

Et ole havainnut mitään aikojen muutosta? Okei…

Vierailija
66/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono idea.

Mutta ne jotka kypsiä tämän palstan lukemiseen,miksi ihmessä itse ette poistu sivusto kokonaan? Ei kukan teitä pakota tänne tulemaan.

Täällä on joskus ihan mukavia keskusteluja. Nykyään harvemmin, kun kaiken maailman hullut hallitsevat palstan etusivua spämmillään.

Eihän täällä mikään teksti pysy, kun kaikki poistetaan. Siksi tänne kirjoitellaan mitä sattuu, kun millään ei ole väliä - kun kaikki poistetaan kumminkin.

Ne poistetaan siksi, että täällä on niin paljon häiriköitä. Kun mä aloitin palstailun, täältä ei poistettu juuri mitään. Ja jos poistettiin, poistossa kesti usein tunteja. Kyllä ne häiriköt ovat ihan itse tämän palstan pilanneet.

Kun mä aloitin palstailun täällä, mun ketjussa ei olisi ollut mitään poistettavaa, se koski äitiäni. Kuitenkin palstan aikaisemmat kävijät kiusasivat minua niin paljon siinä ketjussa, että lopulta mo de roin ti poisti sen. En siis sitä pyytänyt. Tämä oli 2015.

Eli palstalla on paljon häiriintyneitä kiusaajia. Vaikka siis itseään varmaan pitävät ihan normaaleina, eiväthän he mitään hullu-aloitusta tehneet. Kiusasivat vain viatonta ja vilpitöntä äidistään kärsijää.

Vierailija
67/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nämä "Putinin trollit" ovat?! Sellaisiako, joilla joidenkin mielestä on vääriä mielipiteitä vai?

Voit googlaamalla tutustua ilmiöön. Levittävät disinformaatiota ja kylvävät riitaaa kansalaisten keskuudessa tarkoituksenaan aiheuttaa yhteiskunnan epävakautta ja luottamuksen puutetta tärkeisiin instituutioihin (tiede, terveydenhuolto, asiantuntijat). Tämä on ihan pitkään tiedossa ollut ja dokumentoitu ilmiö ja tämäkin keskustelu on näitä trolleja täynnä.

Vierailija
68/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat humanistitytöt moderoi Hesaria kuin av:tä.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006373199.html?share=6d28227b3dc1b3ab…

Tuonne siis kaikki oikein ajattelevat kympin tytöt päätyvät. Tämä selvä.

Vierailija
69/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä lailla törkeää? Lähinnä toi naurettava sensurointi on törkeää. Mielipiteitä on monenlaisia, pitää hyväksyä myös toisten mielipiteet.

Mun mielestä täällä ei ole edustettuna niinkään ihmisten mielipiteet, vaan harhoista kumpuava jankkaus.

Jankkaaja on usein se aloitusta vastustava. Miten aloittaja on harhainen jankkaaja, jos hän ketjussaan ainoastaan vastaa vastaanjankkaaville palstalaisille? He siinä sitä jankkausta jaksavat ja koittavat estää monipuoliset ajatukset, näkemykset ja mielipiteet. Esim. sekin on mielipide, että poikalapset pitäisi t*ppaa.

Minua ennemmin kiinnostaa, miksi joku kokee tarvetta kirjoittaa sellaista ja olen varma, että hänen paasaamisensa on vain koventunut, koska häntä koitetaan sensuroida. Varmaan trollaa puoli huvikseen palstalaisten herkkyydellä. Olisi hauska tietää, minkälainen trauma senkin ajatuksen taustalla on. Mutta ei. Palstajuntit vain tuomitsevat. Vaikka se on tarpeetonta. Ette te hänestä siten yhtään sen parempaa ihmistä tee, PÄINVASTOIN.

Vierailija
70/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nämä "Putinin trollit" ovat?! Sellaisiako, joilla joidenkin mielestä on vääriä mielipiteitä vai?

Voit googlaamalla tutustua ilmiöön. Levittävät disinformaatiota ja kylvävät riitaaa kansalaisten keskuudessa tarkoituksenaan aiheuttaa yhteiskunnan epävakautta ja luottamuksen puutetta tärkeisiin instituutioihin (tiede, terveydenhuolto, asiantuntijat). Tämä on ihan pitkään tiedossa ollut ja dokumentoitu ilmiö ja tämäkin keskustelu on näitä trolleja täynnä.

Miltei mitä tahansa näkemystä voi vastustaa väittämällä, että sen tarkoitus on aiheuttaa epäluottamusta sitä tai tätä kohtaan. Esimerkiksi demokratiassa poliittinen keskustelu on täysin mahdotonta, jos kielletään opposition ääni sillä perusteella, että se aiheuttaa epävakautta.

Vierailija
71/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden paha olo ei johdu sodasta vaan oman elämän sekavuudesta.

Mistäs se oman elämän sekavuus johtuu?

Mistä se nyt kullakin johtuu. Mielenterveysongelmista, syrjäytymisestä.

Koronasta, sotapropagandan ylitarjonnasta.

Vierailija
72/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit tämän varmaan loukkaukseksi av-mammoille, mutta kannattaa katsoa video. Itse esim. hämmästyin, kuinka hauskasti nämä leidit pukeutuivat.

Vierailija
73/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltei mitä tahansa näkemystä voi vastustaa väittämällä, että sen tarkoitus on aiheuttaa epäluottamusta sitä tai tätä kohtaan. Esimerkiksi demokratiassa poliittinen keskustelu on täysin mahdotonta, jos kielletään opposition ääni sillä perusteella, että se aiheuttaa epävakautta.

Tämä on aivan täyttä saivartelua

Vierailija
74/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä lailla törkeää? Lähinnä toi naurettava sensurointi on törkeää. Mielipiteitä on monenlaisia, pitää hyväksyä myös toisten mielipiteet.

Jos olisin mode, poistaisin esim. kaiken häiriintyneen seksitöryn, mutta en esim. poliittisesti erilaisia mielipiteitä. Siitähän se keskustelu syntyy, kun erilaisia kantoja edustavat ihmiset pystyvät puhumaan keskenään. Hauskoja ketjuja pitäisin aina etusivulla poiminnoissa.

Vierailija
75/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan voi pahoin 🙂 on erittäin tyydyttävää ja huvittavaa kun saa kiviaikavarpaan ahdistumaan ja vollottomaan elämän pahuutta ja kurjuutta 😊 siitä saa voimaa ja virtaa elämään kun näkee miten sekaisin hyhveröt ja lampaat ovat 😂

Millaisilla kommenteilla saat hänet ahdistumaan? Aika erikoinen näkemys omavoimaisuudestasi, että sinä saat ketään ahdistumaan 🙂

Tai että SINÄ saisit ketään vollottamaan elämän pahuutta? Miksi näin uskot itsestäsi?

Kyllä minä ennemmin ajattelen, että tietyt asiat eivät muutu, ne eivät ole koskaan sen paremmin, eikä se, että joku tekee sellaisesta aloituksen ja joku toinen on aiheesta ahdistunut mitenkään tarkoita, että aloituksen tekijä saa hänet ahdistumaan. Vaan se asia ahdistaa, eikä se sille ahdistujalle ole mitenkään uutinen tai ahdistuksen muutos puhua asiasta siinä teollaajan aloituksessa.

Mutta pikkuinen uskoo saavansa toisia ahdistumaan. Sellainen harha hänellä!

Vierailija
76/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan voi pahoin 🙂 on erittäin tyydyttävää ja huvittavaa kun saa kiviaikavarpaan ahdistumaan ja vollottomaan elämän pahuutta ja kurjuutta 😊 siitä saa voimaa ja virtaa elämään kun näkee miten sekaisin hyhveröt ja lampaat ovat 😂

Suosittelen lämpimästi sitä, että etsit elämää jostain muualta kuin vauvapalstalta. Tämä on aika huono korvike oikealle elämälle, ihmissuhteille ja elämyksille.

Korona-aikana oli kyllä ihan hyvä.

Vierailija
77/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän palstan vikkelyydestä. Täältä saa nopeammin tietoa kuin perinteisestä mediasta.

Vierailija
78/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan oppia suodattamaan.

Vierailija
79/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono idea.

Eihän täällä mikään teksti pysy, kun kaikki poistetaan. Siksi tänne kirjoitellaan mitä sattuu, kun millään ei ole väliä - kun kaikki poistetaan kumminkin.

Ne poistetaan siksi, että täällä on niin paljon häiriköitä. Kun mä aloitin palstailun, täältä ei poistettu juuri mitään. Ja jos poistettiin, poistossa kesti usein tunteja. Kyllä ne häiriköt ovat ihan itse tämän palstan pilanneet.

Keskustelijat eivät taida olla samaa mieltä siitä, mikä on häiriköintiä ja kuka on häirikkö. Tässä pitäisi pystyä sovittamaan yhteen kaksi tärkeää periaatetta. Yhtäältä sananvapauden ja avoimen demokratian nimissä pitäisi voida sanoa lähtökohtaisesti mitä ajattelee. Toisaalta kunnian loukkaamista ja solvaamista ei tule sallia. Näiden suhteen selvittäminen osoittautuu hankalaksi varsinkin erilaisten ideologioiden kohdalla. Kun puhutaan politiikasta tai uskonnosta, niin sitten vedetään herneitä nenään enemmän kuin mahtuu.

Tämä on kaupallisen tahon ylläpitämä palsta, ei julkinen palvelu, jonka tarkoitus on tukea sananvapautta.

Etkö itse pidä spämmäämistä häiriköintinä? Se on kyllä kielletty ihan palstan säännöissäkin.

Mitä spämmääminen on? Mitä tarkalleen ottaen kielletään, kun kielletään spämmääminen?

Sitä, että tehdään samaa tai lähes samaa aloitusta uudestaan ja uudestaan. 

Jos teen ihan asiallisen aloituksen, ja se poistetaan, tottakai teen uuden, jos vaan viitsin. Ja olen nähnyt täällä todella sitkeitä aloittajia, jotka ovat tehneet monta suorapuheista aloitusta yhteiskunnallisesti arkaluontoisesta aiheesta. Törkeämpää se poistattaminen minusta on ollut. Vai pitäisikö tänne tehdä Salassapidettävä-osio?

Vierailija
80/101 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen loma-ajat kyllä huomaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi