Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pyllerö, ostinpa sitten laatikollisen paskoja vaatteita :/

Vierailija
28.09.2006 |

Ostin siis yhden nettikirpparin kautta laatikollisen vauvan vaatteita. Ainoastaan muutama vaate on ok kuntoinen, mutta loput ovat täysin paskoja. Ja suurinosa vaatteista haisee " oksennukselle" , en tiedä onko tuo tullut säilytyksessä vai onko se pesuaine, joka haisee, mutta YÖK. Pesunukkaa on suurimmassa osassa todella paljon ja muutamassa haalarissa on haaroissa sauma ratkennut. Ja suurinosa vaatteista on tahraisia.

Onneksi paketti ei maksanut paljoa; 40 euroa, mutta kyllä se kuitenkin harmittaa. Myyjä mainosti vaatteiden olevan puhtaita ja ehjiä. Kissan paskat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron myötä kirpparihinnat on ihan oikeesti kuusinkertaistuneet, varsinkin pikkuostoksissa. Minä kun olen opiskelija, niin voin hyvin sanoa, että tulot ei oo muuttuneet penniäkään sinä aikana - eikä oo tehty elatusmaksuihinkaan elinkustannusindeksikorotusta, kun ilmeisesti kirpparihinnat ei kuulu siihen laskentaan.

Vierailija
2/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivausrummussa. Niin se vaan on, että köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa. (kallis ei tänä päivänä takaa laatua oikein missään asiassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siinä mielessä, että kuvatun kaltaiset myyjät hankaloittavat myös rehellisten myyjiem kauppaa.

Olen vasta aloitellut huutonet-urani, olen tähän mennessä myynyt vaatteita yksittäin ja muutamia vauvatarvikkeita. Laitan sinne myyntiin ainoastaan oikeasti hyväkuntoista tavaraa ja kuvailen tuotteen todella tarkkaan. Palaute on ollut pelkästään positiivista ja niissä on nimenomaan korostettu kohteen hyvää kuntoa ja kuvauksen rehellisyyttä.

Olin ajatellut koota vaatepaketin ja laittaa sen myyntiin (en jaksa vaatteita enää yksittäin myydä). Paketiss olisi sekä merkkikamaa että tavallista perusvaatetta (H&M). Kaikki todella hyväkuntoisia, osa melkein käyttämättömiä. Nyt tämän ketjun lukeneena mietin, kannattaako kasata koko pakettia. En viitsisi kuvata joka vaatetta jne, jos kokemukset paketeista ovat huonoja ja harva niitä huutaa.. ehkä vien ne suoraan pelastusarmeijalle.

Vierailija
4/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut kirpparilla vauvan vaatteista 1-5 euroa/kpl. Suosikit nousivat heti joukosta (olin vihreä näissä vauva-asioissa, kun keräsin vaartteita). Kaikkia ei ole tullut käytettyä paljoa - no juuri lainkaan.

Kun ne on käytetty, enpä myy niitä, vaan lahjoitan esim. Viroon.

Vierailija
5/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on siisti ja ehjä. Itse olen todella tarkka huomaamaan viat. Joskus oikein harmittaa, kun muut ei näe sitä mitä itse näen. Mieheni kanssa tulee monesti yhteenottoja.

Vierailija
6/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis yhdeltä nettikirpparilta. Ja huutonet ei ole mikään kirppari.

Ja kyllä, 40 euroa ole mikään iso summa, koska maksan yleensä vaatepakeista 70-80 euroa, jos jotain ostan.

ap

Vierailija
7/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari muutaman vaatteen pakettia. Kerran vain olen ollut tyytymätön. Silloin palautin vaatteen.

Itse kuvailen kaikki viat , nukat yms hyvin tarkasti. Lähes aina saan palautetta että vaate oli odotettua parempi. Kivempi niin päin. Huutajat aina sitten uudelleenkin.

Vierailija
8/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne oli tosi hyviä, ainut huono puoli oli, että ne haisi pahalle, sai monta kertaa pestä ennenkuin haju lähti.

Mutta kaksi kertaa olen huutonetin kautta ostanut todella huonoja vaatteita. Toinen myyjistä ei kertonut, että suurin osa oli itse ommeltuja ja sen kyllä näki, yhtä leveitä kuin pitkiäkin. Kuvista sitä vaan ei nähnyt. Toisella myyjällä taasen oli ihan nyppyistä ja rikkinäisiä rytkyjä.

Sen olen nyt oppinut, että jos yhtään negaa myyjällä on, en ala edes huutamaan.

Vierailija
9/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa oli jopa paljon enemmän kuin, kuvissa näkyi ja ihan laatu kamaa... Suomalaisia hyväkuntoisia vaatteita. Enkä laatikollisesta maksanut kuin 10¿

Vierailija
10/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 Euroa on tosi paljon rahaa mun mielestä.

Vierailija
11/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en huutiksesta vaan vauvapalstan kirpparilta.

laitoin myyjälle vihaista palautettua mutta ei kommentoinut yhtään mitenkään

Vierailija
12/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetistä ei kannata käytettyjä vaatteita ostaa! Kun käy itse kirppareilla, niin näkee tavaran laadun päivänvalossa.

Vierailija
13/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettymyksiä ei ole ollut. Tosin kirppariostokset tulee halvemmaksi ja näkee heti mistä on maksamassa. Paketteja en ole huutiksesta ostanut kun hinnat nousee aikamoisiksi.

Vierailija
14/14 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla, kun yhden isomman paketin ostin. Oli rikkinäisiä, likaisia ja haisivat jollekin ihme aineelle. Myyjälle valitin ja se tuli melkein netin kautta silmille...

Harmitti tosi paljon. Väitti myös, että vaatteet puhtaita, ehjiä yms. Sitten kun pistin netin kautta kuvia uskoi ja sain osan rahoista. Myyjä häipyi/pistettiin pois tämän kaupan jälkeen. En tiedä kumpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä