Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän inhokkiruokanne ja miksi?

Vierailija
02.08.2015 |

Itselläni seuraavat:
- Minttu (esimerkiksi mintunmakuinen jäätelö), sillä yhdistän sen aina hammastahnaan, eli "ei saa niellä!"
- Liha ja kala, sillä olen ollut kasvissyöjä ala-asteesta saakka
- Oliivit, vaikka olenkin yrittänyt tutustuttaa itseni niihin. Ei vaan mene alas. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]

perustelut melkein unohtui

- Monet puurolajit: kaurapuuro, mannapuuro, talkkuna -> on minun suuhuni niin pahanmakuista etten saa syötyä vaikka laittaisi mitä lisäkkeeksi

- Maksapalat -> erittäin pahanmakuinen ja ärhäkkä

- Soijarouhe ruoissa -> järkyttävän makuinen, pilaa hyvän ruoan tai sitten olen huono laittamaan ruokaa siitä

- Kaikki valmisruoat -> kamala maku + etova kissaanruokamainen haju

- Nuudelit -> matoisen näköinen + ei maistu ruoalle

- Pussikeitot -> ihmisen ruoaksi soveltumaton

- Silli -> on niin järkyttävän näköistä ja hajuista etten pysty edes maistamaan

[/quote]

[/quote]

- Etanat, madot, toukat, sushi, korvasienet -> mielikuva näistä on jo niin paha, etten pystyisi syömään

[/quote]

Minun listani olisi aika lailla sama! Olen lähes kaikkiruokainen ja pitää ihan tosissaan pohtia näitä inhokkiruokia. Ap ei kai tarkoittanut valmisruokia ja pussiruokia, koska ne on niin iso ja epämääräinen ryhmä, mutta voi kai ne toisaalta mainita, jos muita inhokkiruokia ei ole juurikaan. 

Vierailija
42/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaperunasoselaatikko - yök. Koostumus ja maku muistuttavat uuniin pistettyä oksennusta.

Sisäelimet - ajatus etoo, vaikka olisi kuinka hyvin tehty ja maistuisikkn hyvälle. Ei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet. Limaklöntti suussa, maistuu pissalle.

Veri. Kuvottava ajatuskin, että laittaisi verta suuhunsa ruuaksi.

Vierailija
44/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalinta kuraa on kasvissosekeitto. Sitä vauvanmössöä en kykenisi nielaisemaan.

Kaikki hyytelömäinen. Yak.

Tilliliha. Ei kaipane perusteluja?

Vierailija
45/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeitto! Ala-asteella muistan, kun opettaja vahti että jokainen söi, niin mähän istuin siellä ruokalassa itkua nieleskellen, oksennus kurkussa ja yritin saada niitä kamalia makkaranpaloja kurkusta alas. Joskus muistan myöhästyneeni seuraavalta oppitunniltakin tämän takia. Nykyisin kasvissyöjä. 

Vierailija
46/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on hieman jännä, nimittäin lihakastikeet (ei jauhelihakastike) joita on tarjolla jossain muualla kuin itse tehtynä, vanhempien luona tai mummollassa. Inhoan syödä "yllätyslihaa", eli en ole nähnyt (luotan vanhempiini ja mummooni) minkälaista lihaa kastikeeseen on laitettu, mutta syön siis olen lihansyöjä.

Joudun käymään lihapalat lautasella pala palalta läpi, tilsien ne haarukalla nähdäkseni onko palassa/suikaleessa yllätyksiä eli läskiä tms seassa. Inhoan kyseistä koostumussa suussani yli kaiken, sellaista pehmeää mossoä joka tuntuu rasvaiselta. Hrrrr, ihan puistattaa kun kirjoittaa tätä kuvailua! Tunnen olevani epäkohtelias jos joutuisin tekemään noin jonkun kotona, mutta onneksi lihakastikkeet ei ole kovin yleisiä tarjottavia. Toivottavasti selityksestäni saa jotain tolkkua ja toivottavasti löytäisin kohtalotoverin.

Puhtaasti inhoan ananasta, tuore tai purkki, en kestä sen koostumusta tai makua. 

Omalla listalla on myös edellä mainittuja, kuten: maksaruoat (maksalaatikko menee jos on pakko), Janssoninkiusaus, lipeäkala, etanat, hyytelöt, silli&silakka ja veriruoat. 

Vierailija
47/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikypsä ja kuiva kana, nauta, tonnikala. Jää vaan pyörimään suussa eikä mene alas.

Sinänsä jauhemaksapihvit, paha sanoa sillä voin vain verrata niihin mitä pakkosyötettiin koulussa. Oikein tehtyinä varmasti maukkaita

Vierailija
48/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "limaiset" ruuat, esim. säilykesimpukat. Ei niinkään se maku, mutta tekstuuri joka saa oksennuksen nousemaan kurkkuun.

Vierailija
49/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea.

Vierailija
50/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selleri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi