Mikä on teidän inhokkiruokanne ja miksi?
Itselläni seuraavat:
- Minttu (esimerkiksi mintunmakuinen jäätelö), sillä yhdistän sen aina hammastahnaan, eli "ei saa niellä!"
- Liha ja kala, sillä olen ollut kasvissyöjä ala-asteesta saakka
- Oliivit, vaikka olenkin yrittänyt tutustuttaa itseni niihin. Ei vaan mene alas.
Kommentit (50)
Miksi te alapeukutatte sitä, että minä en pidä jostain ruuasta?
- Monet puurolajit: kaurapuuro, mannapuuro, talkkuna
- Maksapalat
- Soijarouhe ruoissa
- Kaikki valmisruoat
Eipä sellaista ole. Itsehän mä ruokani teen, niin aina on hyvää ja maukasta tarjolla.
Mä mieluusti aina maistelen ja kokeilen uusia juttuja. Eilen kaveri grillas villisikaa, ei pahaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:41"]
Lihakastike ja perunat
Kaalilaatikko
Maksalaatikko
Karjalan paisti
Perunat ja silli
Maksakastike
Poron käristys
Silakkalaatikko
Tilliliha
Verilettu
[/quote] Nämähän ovat minun herkkuja,nam,nam.
- musta makkara, hyi helvete se dunkkis!
- veri ruuat ylipäänsä, yöks.
- vuohenjuusto, haisee pahalle ja maistuu vielä pahemmalle.
Hernesoppaa, koska se on pahaa. Kesäkeitto, koska se on pahaa myös.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]
perustelut melkein unohtui
- Monet puurolajit: kaurapuuro, mannapuuro, talkkuna -> on minun suuhuni niin pahanmakuista etten saa syötyä vaikka laittaisi mitä lisäkkeeksi
- Maksapalat -> erittäin pahanmakuinen ja ärhäkkä
- Soijarouhe ruoissa -> järkyttävän makuinen, pilaa hyvän ruoan tai sitten olen huono laittamaan ruokaa siitä
- Kaikki valmisruoat -> kamala maku + etova kissaanruokamainen haju
- Nuudelit -> matoisen näköinen + ei maistu ruoalle
- Pussikeitot -> ihmisen ruoaksi soveltumaton
- Silli -> on niin järkyttävän näköistä ja hajuista etten pysty edes maistamaan
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:51"]
perustelut melkein unohtui
- Monet puurolajit: kaurapuuro, mannapuuro, talkkuna -> on minun suuhuni niin pahanmakuista etten saa syötyä vaikka laittaisi mitä lisäkkeeksi
- Maksapalat -> erittäin pahanmakuinen ja ärhäkkä
- Soijarouhe ruoissa -> järkyttävän makuinen, pilaa hyvän ruoan tai sitten olen huono laittamaan ruokaa siitä
- Kaikki valmisruoat -> kamala maku + etova kissaanruokamainen haju
- Nuudelit -> matoisen näköinen + ei maistu ruoalle
- Pussikeitot -> ihmisen ruoaksi soveltumaton
- Silli -> on niin järkyttävän näköistä ja hajuista etten pysty edes maistamaan
[/quote]
[/quote]
- Etanat, madot, toukat, sushi, korvasienet -> mielikuva näistä on jo niin paha, etten pystyisi syömään
Silloin, kun lihantuotantoa ei enää voida lisätä, syömme kute Aasiassa : heinäsirkkoja, matoja, toukkia jne..
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:24"]
Silloin, kun lihantuotantoa ei enää voida lisätä, syömme kute Aasiassa : heinäsirkkoja, matoja, toukkia jne..
[/quote]
Tuo ei tapahdu vielä minun elinaikanani. =)
Vuohenjuusto. Pilaa ruoan kuin ruoan.
Vuohenjuusto on paistettuna ihan ok salaatissa tai vuohenjuustobroilerissa. Mutta eismerkiksi joku tomaatti-vuohenjuustokeitto maistuu pelkästään ihan navetalta.
Kaikki eines lihapullat ja jauhelihapihvit ovat koiran ruualta haisevaa ja satunnaisia ylläreitä (jänteen ja ruston palasia) sisältävää mössöä.
Jauheesta tehty perunamuusi on ällöä, liian teollisen ja jauhoisen makuista. Pakaste muusiainekset ovat vastaavasti ihan hyviä, oikeasta muusista puhumattakaan.
Kasvissosekeitto on aivan kamalaa
Vuohenjuustoa olen monesti maistanut mutta en ole oppinut pitämään :/ Huoh, ehkä vielä joku päivä, sitä kun harmillisesti moniin kasvisannoksiin tungetaan. Fetasta tykkään kyllä. Ei ehkä siinä mielessä inhokki, että pystyn kyllä syömään, ei vain ole hyvää
Maksajutut - hajukin oksettaa, ala-asteella en pystynyt syömään edes haarukankärjellistä ilman oksennusrefleksiä
Liha koska olen kasvissyöjä, ei ole maun takia inhokki vaan sen takia että kuvittelen sen kuinka suussa muhii osa suloisen eläimen ruumista joka on teurastettu, surullista ja oksettavaa.
Hyytelöt, koska rakenne on etova.
Vuohenjuusto, maistuu jotenkin jalkahielle (jalkahien hajun perusteella) ja pieni oksennusvivahde.
Mustaherukka, on vaan minusta pahanmakuinen marja kaikissa muodoissa, vaikka kaikista muista marjoista tykkäänkin.
Hunaja, etova oksettava maku josta tulee heti oksennus suuhun, ja lisäksi se limainen rakenne, mutta hunajan maku on kyllä kaikista suurin inhokkini. Yök.
Kaikki perus "liivatekarkit" koska oksettava rakenne jota ei saa ikinä purtua, kuin vanha kovettunut räkäklöntti. Esim useimmat haribokarkit.
Kirsikkatuotteet maistuu pahalta, itse kirsikka hyvää.
Pyttipannu - kuvottaa jo etukäteen ajatus siitä älyttömästä rasvan määrästä ja mausta.
Silli - kalanmaku on niin vahva ja suolainen.
Bratwurst / siskonmakkarakeitto - haju ja ulkonäkö kuvottaa
Maksaruoat - lapsena vielä söin, mutta nykyään haju etoo. Jauhemaksapihvejä söin vielä jotenkuten, kunnes elintarvikealan tunneilla tehtiin itse. En ikinä unohda maksan hajua ja maksamöntissä olleita rustoverkostoja.. Hyrr..
Paljon on ruokia mistä ite tykkään.. Mut veripalttu ei kuulosta houkuttelevalta/hyvältä.