Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän inhokkiruokanne ja miksi?

Vierailija
02.08.2015 |

Itselläni seuraavat:
- Minttu (esimerkiksi mintunmakuinen jäätelö), sillä yhdistän sen aina hammastahnaan, eli "ei saa niellä!"
- Liha ja kala, sillä olen ollut kasvissyöjä ala-asteesta saakka
- Oliivit, vaikka olenkin yrittänyt tutustuttaa itseni niihin. Ei vaan mene alas. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Janssoninkiusaus, en tykkää anjoviksesta.

-Homejuusto ja vuohenjuusto, pahoja.

Vierailija
2/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liha, kanamunat ja jo pienestä asti maito, hrrrr!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka possun läski. Hyi yök. Tai esim:kalakeiton liemi.

Vierailija
4/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravut. jotenkin niljakkaita

Voileipäkakut. Päällysteen valkoinen tahna ei kerta kaikkiaan mene kurkusta alas.

Vierailija
5/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto, janssoninkiusaus, saakelin pahoja, pienenä pakotettiin syömään.

Vierailija
6/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestokastike. Olen syönyt sitä yhden kerran ja oksentelin loppuillan, toiste en pysty syömään.

Vierailija
7/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksapalakastike (ja kaikki muu missä maksaa). Ja kesäkeitto. 

Vierailija
8/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko. Edelleen sen haju jo saa oksennusrefleksin aikaan, ja kouluaikoina pakotettiin syömään sitä :)

Vierailija
9/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeitto. Kasviksia lillumassa lämpimässä maitoliemessä. Jännä, että silti tykkään kalakeitosta, jossa on maitoa/kermaa :)

Pinaattikeitto on ollut lapsesta asti yökötys. Koostumus jotenkin limainen eikä maistu juuri miltään paitsi ehkä hieman suolaiselle.

Janssoninkiusaus inhokki myös myös täällä. Anjovis maistuu mielestäni samalle kuin hikiset sukat haisevat.

Maksalaatikko rusinoilla (ilman rusinoita menee kyllä). Rusinat ylipäänsä missä tahansa paistetussa tai lämpimässä ruuassa ja pullassa eivät todellakaan mene alas.

Lipeäkala, mutta tätä tulee vastaan onneksi todella harvoin. Tätä kieltäydyn enää edes maistamasta.

Purjo ruuassa kuin ruuassa. En vaan siedä.

Vierailija
10/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merenelävät, myös kasvit. Koska kalat ja äyriäiset vaan maistuu niin pahalta ja rakenne on iljettävä vaikka miten ne laittais tai maustais, merilevä on hirveää. Syön kyllä kohteliaisuudesta jos on tarjolla, mutta itse en niihin vapaaehtoisesti rahaa tuhlaa. Kaikki sienet, inhotus juontaa lapsuudesta. Ruokatrauma, jota en ole kokenut tarpeelliseksi työstää millään lailla, sillä sieniä on niin harvoin missään tyrkyllä. En ole joutunut edes kohteliaisuudesta syömään. Muuten olen kaikkiruokainen.

Vierailija
11/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kastematokeitto

Vierailija
12/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en oo syönyt kuin viimeksi 90-luvulla, koska oon kala-kasvissyöjä, mutta kanankoivet riisi-vihannespedillä, hyi hitto. Inhosin aina sitä kanan koipilihaa ja tuossa ruokalajissa se saastuttaa vielä maullaan sen riisinkin, yhhyh.

Vierailija
13/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriletut ja -palttu, luumukiisseli, kokomaksapihvit ja -kastike, kassleri, simpukat, osterit.

Vierailija
14/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sisäelinruoat. Kammottaisi ajatus syödä kusenhajuista maksaa tai munuaisia, saati se ajatus, että kusi on virrannut ko. elinten kautta. Samoin mitä tahansa ruoansulatuskanavan osaa ja ajatus kielen syömisestä saa oman kielen kipeäksi. Verikammoisena myös sydän ja veri on ehdoton ei. Ajatuskin heikottaa.

Itse asiassa voisin taas ryhtyä kasvissyöjäksi. Pitkään olinkin, mutta vaihteeksi opettelin taas syömään lihaa, vaikka sekin tuntui aluksi pahalta.

Vierailija
15/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen liha, juustot (oikeasti rakastan niitä, mutta olen oppinut vihaamaan migreenin vuoksi), suolakurkut, oliivit, hunaja, vaalea leipä, kaikki missä on verta, ravut yms, kala (paitsi lohi), pasta liian kypsänä, kaikki kaupan einekset, tietyt leikkeleet leivän päälle, voi.

Vierailija
16/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veripalttu. Koska päiväkodissa pakotettiin syömään jättimäinen veripalttulautasellinen, vaikka itkin. En tykkää myöskään äyriäisruuista, mutta niihin ei liity samanlaista kammoa kuin veripalttuun.

Vierailija
17/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssoninkiusaus, kesäkeitto, kanaviillokki ja silakkapihvit.

Vierailija
18/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äyriäiset, homejuusto, oliivit, salami, metvursti, tuore varsiselleri salaatissa, kesäkeitto

Vierailija
19/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakastike ja perunat

Kaalilaatikko

Maksalaatikko

Karjalan paisti

Perunat ja silli

Maksakastike

Poron käristys

Silakkalaatikko

Tilliliha

Verilettu

Vierailija
20/50 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalostajan lihapullat kastikkessa. Jalostajan lihasäilyke. Jalostajan johtajat ovat sellaisia keitä en ikinä söisi. On muita pomoja keitä voisin syödä aamupalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi