Saako mies sheivata koko kropan posliiniksi?
Oon tehny näin pari kertaa aiemmin. Kaikki karvat korvien alapuolelta veks. Tykkääkö naiset tällaisesta? Minä itse ainakin koen sen puhdistavaksi ja vapauttavaksi. Kehtaa uimarannallakin olla kun ei oo napakarvoja.
Kommentit (23)
Itsehän niitä ajelet, eipä siinä mitään. Kunhan huolehdit sängen pois, jos haluat lähikosketukseen naisen kanssa.
En tykkää. Posliini mies ei vain ole mielestäni miehekäs.
Hintit ajelee kaikki karvat. Ajatko myös persekarvat ja karvat myös varpaista?
Pippeli karvat vaan veks. Muut saa jäädä.
Saa, ihan vapaasti, minä en kyllä tykkäisi karvattomasta miehestä :) JOudut ajelemaan aika tiuhaan, ettei sänki aiheuta ongelmia. Ja tätä sitten vuosia eteenpäin?
Mä tykkään. Hiukset, kulmakarvat ja ripset täytyy olla ja muuten täytyy olla karvaton.
Jooh mä olin kerran sängyssä miehen kanssa joka oli ajellut karvat päästä varpaisiin ja se sänki oli sit siinä. Inhottavan tuntuista. Tykkään muutenkin karvaisista miehistä.
Ei tietenkään saa jos ei ole saanut naisilta lupaa.
Olen hetero ja vastaus kysymykseesi ajelenko perse ja varvaskarvat: Kyllä. Omasta mielestä ne ei oo seksikkäitä, enkä kyllä ymmärrä niitä naisia joiden mielestä ne on seksikkäitä. Nolottaa vaan sängyssä ku on semmoset pitkät kiharaiset karvat pitkin reisiä, napaa ja persusta, jos olis joku semmonen oikea turkki niinku eläimillä niin sitten sheivaaminen olis munki mielestä väärin. Semmone karvoitus että on kaljua iho jossa kiharaisia karvoja näyttää melko sairaalta. -ap-
Sunnuntai-illan ilonamme AV:lla: karvaton mies!
Ei saa. Se on kielletty järjestyslain 17 pykälän nojalla, jonka seurauksena iso paksu siveyspoliisi voi tarkistaa sinut jos herää epäilyksiä.
Mun puolesta senkun ajelet, mutta oman mieheni en soisi niin tekevän. Mun mielestä rintakarvat ja muut tekee miehen, ilman niitä on poika tai jotain muuta epäseksikästä.
Minä tykkäisin (en vaadi, mutta tykkään). Tukka pitäisi kuitenkin mieluusti olla pitkä ja tuuhea ;)
Ok, saat ajella ittes, kun kerran kärsit niistä pitkistä ja kihartuvista karvoista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:20"]Mun puolesta senkun ajelet, mutta oman mieheni en soisi niin tekevän. Mun mielestä rintakarvat ja muut tekee miehen, ilman niitä on poika tai jotain muuta epäseksikästä.
[/quote]
Mun mielestä taas apinat ovat epäseksikkäitä. :D
No minä en tykkää. Karvainen mies on hot.