Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA?

Vierailija
27.07.2015 |

Minut mitattiin lääkärissä klo8 aamulla ja oli 160cm. Nyt kotona ajattelin, että en varmaan ole niin "pitkä" ja mittasin itseni niin, että olin peilin edessä niin näin, että mittaus väliinenä käyttämäni puupalikka oli täysin suorassa ja oikein niin siintä tuli vain 158cm. Klo oli silloi 15.00. Kokeilin vielä laittaa palikan 160cm korkeuteen ja menin alle niin tunsin, että pään ja palikan väliin jäi ainakin pari cm. Miten lääkärissä aamulla näytti niin paljon? Voinko muka klo 8-15 olla kutistunut 2cm. Myös peilin edes seisoin mitan vieressä ja siinä oli 160cm niin minusta näytti, että olen lyhyempi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään et pysty mitenkään pitämään palikkaa oikein jos et näe sitä kunnolla, vaikka olisit peilin edessä. Toiseksi ihminen kutistuu päivän aikana. Edes kukaan toinen ihminen ei voi mitata noin luotettaavaa lukemaa, vaikka olisi suorakulma. Vain ne lääkäreiden mitat näyttävät oikein ja samalla myös katsotaan, että kantapäät ja kaikki on oikein. Eli sinä olet mitannut väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sekään ei näytä luotettavasti jos seisot mitan kansaa peilin edessä.

Vierailija
4/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin joskus täysin tunarilla terveydenhoitajalla, joka mittasi mulle seitsemän senttiä lisää pituutta ja viisi kiloa painoa.

Vierailija
5/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse varsinainen palikka.

Vierailija
6/6 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aamulla hieman pidempi kuin illalla, sehän opetettiin jo ala-asteen bilsassa. Johtuu jostain selkärangan nikamajutuista, jotka menettävät puhtinsa, kun koko päivän häärää pystyasennossa.